سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir

علی کریمی با قراردادی 5 ماهه به تیم فوتبال شالکه آلمان پیوست.

علی کریمی که چند روز پیش از تیم فوتبال استیل آذین جدا شده بود و نمی‌توانست به عنوان بازیکن لیگ برتری در یکی از تیم‌های لیگ بازی کند امروز با عقد قرارداد 5 ماهه به شالکه 04 آلمان پیوست.
این در حالی بود که در روزهای گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر پیوستن علی کریمی به تیم فوتبال پرسپولیس به گوش می‌رسید و حتی علی دایی نیز موافقت خود را با حضور او در این تیم اعلام کرده بود.
تیم شالکه در حال حاضر تیم یازدهم جدول رده‌بندی بوندسلیگا است و در فصل نقل و انتقالات تابستانی بازیکنان سرشناسی همچون رائول و هونتلار به این تیم پیوستند. علی کریمی به آلمان خواهد رفت.

سرمربی تیم فوتبال شالکه ؛ فیلیکس ماگات سرمربی پیشین تیم فوتبال بایرن مونیخ است که علی کریمی در زمان حضورش در بایرن شاگرد این مربی بود و مجددا زیر نظر او به فوتبالش ادامه خواهد داد. در صورت نهایی شدن قرارداد کریمی، این بازیکن تا پایان فصل بونس لیگا به شالکه خواهد پیوست.
علی کریمی در مصاحبه ای که روز گذشته در پاسخ به صحبت هایی علی دایی انجام داده بود از احتمال حضورش در تیم های اروپایی خبر داد و گفته بود اگر بخواهم به اروپا بروم حتما با علی دایی مشورت خواهم کرد. در این مورد گفته می شود کریمی دایی را در جریان انتقالش به تیم شالکه قرار داده بود و را از این انتقال نا امید کرده بود.

سایت رسمی باشگاه شالکه آلمان خبر پیوستن علی کریمی را به این تیم اعلام کرد تا شایعات در مورد این انتقال که از صبح دیروز نقل محافل خبری شده بود، رنگ واقعیت به خود گیرد. سایت باشگاه شالکه اعلام کرد علی کریمی تا پایان فصل جاری با شالکه قرارداد امضا کرده است و نکته جالب اینکه شماره 10 این تیم به کریمی رسید! علی کریمی که در تیم های قبلی و همچنین تیم ملی شماره 8 می پوشید، در شالکه با شماره 10 به میدان می آید. شماره 8 شالکه را بازیکن چینی این تیم، هائو جانمین می پوشد.



نوشته شده در سه شنبه 89/11/12ساعت 6:34 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |


Design By : Pichak