سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir

سرمربی پرسپولیس گفت: هر بازیکنی جای علی کریمی بود، این موقعیت را از دست نمی‌داد و به شالکه می‌رفت.

در خصوص شرایط پرسپولیس تصریح کرد: شرایط تیم ما بسیار خوب است و در این بین تنها علیرضا محمد که دچار مصدومیت است را در اختیار نداریم ولی وحید هاشمیان به تمرینات ما رسیده و با سایر بازیکنان کار می‌کند.

وی در خصوص تصمیم علی کریمی مبنی بر حضور در تیم شالکه آلمان و اینکه آیا این بازیکن با او درباره رفتن به فوتبال آلمان صحبت کرده یا خیر، ‌گفت: روز گذشته کریمی با من تماس گرفت و با هم صحبت کردیم.

ایشان به من گفت که شانس به او رو کرده و قصد دارد راهی شالکه شود. حتی برای عدم حضورش در پرسپولیس از من خیلی عذرخواهی کرد و من هم برای او آرزوی موفقیت کردم.

دایی تاکید کرد: هر بازیکنی جای علی کریمی بود شالکه را انتخاب می‌کرد و این موقعیت را از دست نمی‌داد. خیلی‌ها آرزو دارند در چنین باشگاهی بازی کنند و این نشان‌دهنده توانایی‌های کریمی است که در چنین باشگاهی حضور پیدا می‌کند. وقتی کریمی با این سن و سال و مشکلاتی که برایش به وجود آمده توانسته در بوندس لیگای آلمان و در تیمی که قرار است در لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کند، برود یک اتفاق مهم برای فوتبال ما رخ داده است چون مدت‌ها بود نماینده‌ای در آلمان نداشتیم. از صمیم قلب برای این بازیکن آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم روزهای خوبی را در این کشور سپری کند.

علی دایی:رفتن شیث به نفع من، پرسپولیس و خودش است...

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه فیروز کریمی قصد دارد برای بازگشت شیث رضایی به پرسپولیس وساطت کند و آیا شما این وساطت را می‌پذیرید، گفت: ما صحبت‌هایمان را انجام داده‌ایم و این بازیکن در اختیار باشگاه است. صراحتا می‌گویم دیگر نمی‌توانیم با هم کار کنیم. فیروز کریمی از من بزرگتر است و برای ایشان احترام خاصی قائل هستم اما اتفاقاتی افتاد که مجبورم صلاح تیمم را در نظر بگیرم. فکر می‌کنم عدم همکاری رضایی با پرسپولیس به سود من، ‌باشگاه و خودش خواهد بود.


نوشته شده در سه شنبه 89/11/12ساعت 5:35 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |


Design By : Pichak