سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir

سرمربی تیم فوتبال شالکه در مقابل انتقادات رسانه‌ها و کارشناسان در مورد خرید‌‌های لحظه آخرش واکنش نشان داد.

فلیکس ماگات که روز دوشنبه در آخرین ساعات از فصل نقل وانتقالات زمستانی، اقدام به خرید علی کریمی از ایران و آنجلوس چاریستاس از یونان کرد، اظهار داشت: علی کریمی به عنوان هافبک باعث شعله‌ورشدن آتش جنگ رقابت در این منطقه میان بازیکنان می‌شود. چاریستاس هم می‌تواند در بازی‌ هوایی با ضربات سرش کمک کند.
او ادامه داد: من بیشتراز آنکه دنبال جنس از کارافتاده باشم، دنبال معامله‌‌های سوددار هستم. از طریق فروش‌های انجام گرفته، حتی رقمی را نیز صرفه‌جویی کردم.
اوکه تیمش با وجود خریدهای بسیار در فصل جاری، ‌اکنون در مکان نازل یازدهمی جدول است، امیدوار به حضور در لیگ اروپای فصل آینده است. البته در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بخاطر رویارویی با والنسیا تاحدودی امیدوار است ولی در جام حذفی بخاطر آنکه به قرعه بایرن‌ خورده،‌ تهدید به حذف شده است.
این مربی که از سال 2009 تاکنون زمام امور آبی‌پوشان گیلزن‌کرشنی را برعهده دارد با خرید کریمی و چاریستاس،‌ شمار بازیکنانی که در این مدت دو سال برای تیمش خریداری کرده را به 40 رسانده است.
با این حال او اعتقاد دارد این دو خرید لحظه آخر، واکنشی به نمایش ضعیف ستارگان گران‌قیمت تیمش همچون رائول گونزالس، هونتلار و... است.
او ادامه داد: نمی‌توانستم با آن شرایط ادامه دهم. ناچار شدم این دو خرید را انجام دهم تا حس رقابت‌ در تیم افزایش یابد.


نوشته شده در چهارشنبه 89/11/13ساعت 1:15 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |


Design By : Pichak