سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار تیمش مقابل الاتحاد عربستان گفت: هدفمان صعود بی دردسر از مرحله گروهی است.از اعتبار پرسپولیس دفاع می کنیم.

  علی دایی پس از پایان تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: مطمئن باشید بازی اول ما در لیگ قهرمانان آسیا بسیار حساس است و یک شروع خوب می‌تواند در ادامه راه به ما کمک کند.

ما نیز با تمرینهایی که در این روزها انجام داده ایم آماده هستیم که در عربستان نتیجه خوبی بگیریم و برای این کار از تیم الاتحاد هم شناخت نسبتا خوبی داریم و سعی می کنیم در روزهای باقی مانده این شناخت را بیشتر کنیم. به هر حال خواست خدا بوده است که امسال هم به خانه اش برویم و از خودش می خواهیم که ما را در این بازی سربلند کند.

وی در پاسخ به این سوال که شرایط لیگ قهرمانان امسال را نسبت به سال گذشته چطور می بیند؟ گفت: لیگ قهرمانان آسیا هنوز شروع نشده است که بتوانم راجع به آن نظر بدهم. در سالهای گذشته من هم به عنوان بازیکن تیم صبا باتری و هم سرمربی تیم سایپا در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده ام. زمانی که در سایپا بودم با تیمی تشکیل یافته از تعدادی بازیکن جوان که اکنون برای خود اسم و رسمی پیدا کرده اند از گروهمان صعود کردیم. امسال هم سعی می کنیم طوری بازی کنیم که سرنوشت صعودمان به دوره بعد به بازی آخر نرسد. باید بگویم هدف اول ما صعود راحت به دور بعد است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه حریفان تیمش را در آسیا بسیار قوی دانست و افزود: تمام تیمهای گروه ما قوی هستند و بازی برابر آنها بسیار سخت است ولی الاتحاد عربستان می تواند سخت‌ترین حریف ما باشد. ما در خانه حریف بازی می کنیم که این شرایط بازی را سخت‌تر می کند اما ما هم تیمی نیستیم که امتیاز از دست بدهیم. تمام تلاش ما در این است که از بازیهای سخت امتیاز بگیریم چرا که پرسپولیس برابر تیمهایی که فوتبال بازی می کنند مشکل ندارد و بهتر بازی می کند.

دایی در ادامه و در پاسخ به این سوال که چرا تیمهای ایرانی برابر تیمهای عربستانی همیشه مشکل دارند، خاطرنشان کرد: تیمهای عربستانی با توجه به سرمایه گذاریهای کلان و بازیکنهای خارجی خوبی که در اختیار دارند، بسیار قوی هستند. شما می‌بینید که در سالهای اخیر تیمهای عربستانی بارها به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده اند و قهرمان هم شده اند. بازیکنهای خارجی این تیمها بسیار بهتر از بازیکنهای خارجی شاغل در لیگ برتر ما هستند اما تمام این مسایل دلیلی بر آن نمی شود که ما در آنجا امتیاز از دست بدهیم. ما با تمام قدرتمان در برابر الاتحاد قرار خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: تیم پرسپولیس روز به روز کیفیت بهتری پیدا می کند و بازیکنان ما انگیزه بسیار بالایی دارند. پیروزی برابر تیم فوتبال خوزستان انگیزه ما را بسیار بیشتر کرد و از این پس در بازیهای آینده تاثیر این انگیزه را بیشتر خواهید دید. ما در لیگ قهرمانان آسیا به همه بازیها به شکل فینال نگاه می کنیم.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا از عربستان خاطره بدی دارند یا خیر؟ تصریح کرد: من فقط یک بار در دوران سرمربیگری آقای مایلی کهن در عربستان مقابل تیم ملی این کشور شکست خوردم و به غیر از آن شکست دیگری در عربستان نداشتم. البته شرایط امروز با سالهای قبل خیلی تفاوت دارد اما ما هم روز به روز بهتر می شویم و با توجه به شناختی که از الاتحاد دارم امیدوارم مقابل این تیم به پیروزی برسیم.

وی در ادامه بار دیگر بازی برابر قهرمان لیگ عربستان را بسیار سخت توصیف کرد و افزود: الاتحاد عربستان از نظر فوتبال تیم قدری است و بازی برابر این تیم بسیار مشکل است اما تیمی که می خواهد در آسیا قهرمان شود باید بازیهای سخت را پشت سر بگذارد و این بازی هم از این قاعده مستثنی نیست.

وی در پایان درباره پیش بینی نتیجه بازی تیمش برابر الاتحاد عربستان گفت: خدا رو شکر تیم ما نظم خیلی خوبی پیدا کرده است و بازیکنان تمام وظایفشان را به نحو احسن انجام می دهند و اگر خدا بخواهد دراولین بازی‌مان در لیگ قهرمانان آسیا از فوتبال پرسپولیس و ایران دفاع می کنیم. از هوادارانمان هم تشکر می کنم که همیشه ما را حمایت کرده اند و ان شاالله از این پس هم این حمایتها ادامه داشته باشد.



نوشته شده در شنبه 89/12/7ساعت 5:47 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |


Design By : Pichak