سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای انتخاب لیدر تیم‌ها باید افرادی را گزینش کنیم که جوانان را در مسیر درست هدایت کنند. 

امروز بازیکن 17 ساله بازی دادم / شرایط روحی نادر احمدی را درک میکنم.

علی دایی پس از برتری  برابر پاس همدان در نشست خبری گفت:  ما فریب شرایط جدول لیگ را نخوردیم و اینکه پاس آخرین تیم جدول است.امیدوارم این تیم بتواند امتیازهای لازم را جمع کند زیرا حیف است تیمی به این بزرگی و با سابقه در چنین شرایطی باشد. در دیدار امروز مستحق برد بودیم. بازی خیلی سنگینی بود؛ ما می‌خواستیم به صدر جدول نزدیک شویم و پاس هم می‌خواست از انتهای جدول جدا شود که 3 امتیاز را ما گرفتیم.
سرمربی پرسپولیس با اشاره به غیبت چند بازیکن اصلی این تیم گفت: 5 بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم با این حال بازیکنان بازی خوبی انجام دادند و نشان دادیم که با یکدلی و همدلی می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و امروز هم نتیجه گرفتیم تا از شرایط بد نیم فصل اول جدا شویم.امروز 3 امتیاز با ارزش گرفتیم و هدفمان این است که به صدر جدول نزدیک شویم.

دایی در مورد اهانت برخی تماشاگران در شهرستان‌ها به بازیکنان و مربیان تیم‌های میهمان گفت: اول باید از مردم خوب همدان تشکر کنم. امروز شاهد یکی از بهترین فضاها در ورزشگاه بودیم. کمتر، چنین جوی را در شهرستان‌ها شاهدیم. در بوشهر متاسفانه انواع و اقسام توهین‌ها و بی‌احترامی‌ها و ناسزاها به ما داده شد. متاسفانه شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌ها چنین حکم می‌کند که به بازیکنان و مربیان توهین شود و اگر بازیکنان عکس‌العمل نشان دهند با آنها برخورد جدی می‌شود.
دایی تاکید کرد: اگر فقط اسم باشگاه‌ها فرهنگی ورزشی نبود خیلی بهتر بود. به نظرم هیچ باشگاهی در جهت فرهنگسازی اقدامی انجام نداده و فقط حرف می‌زنیم و شعار می‌دهیم. باید برای انتخاب لیدر گزینش انجام دهیم و افرادی لیدر شوند که جوانان ما را در مسیر درست حرکت دهند در شهرستان‌ها و حتی ورزشگاه آزادی گاهی اوقات موجی از یک نقطه شروع می‌شود و جوان 14 و 17 ساله تحت تأثیر این موج قرار می‌گیرند باید این فضا را تغییر دهیم و کسانی را به عنوان رهبر یک گروه تماشاگر انتخاب کنیم که جوانان را درست هدایت کنند و اگر شعار نامربوط سر داده می‌شود مردم جلوی آنرا بگیرند در آن صورت دیگر شاهد چنین توهین‌هایی نخواهیم بود.

دایی افزود: امروز رحمان احمدی را با وجود مصدومیت به میدان فرستادم اگر علیرضا حقیقی بود چنین ریسکی را در درون دروازه پرسپولیس نمی‌کردم زیرا امکان داشت احمدی را از دست بدهم. با محرومیت بازیکنان مسائل درست نمی‌شود این همه حرف زدیم اما گوش شنوایی نبود.
سرمربی پرسپولیس در مورد دیدارهای آینده این تیم گفت:‌ هم دیدار در لیگ برتر برای ما مهم است که متاسفانه محمد نوری را هفته آینده به دلیل محرومیت در لیگ برتر نداریم. از سوی دیگر می‌خواهیم در لیگ قهرمانان آسیا با برتری برابر الوحده امارات شکست اول خود را در این مسابقات جبران کنیم باخت 3 بر یک در بازی اول در شأن پرسپولیس نبود. ما هم در لیگ، هم در جام حذفی و هم در لیگ قهرمانان آسیا امیدوارانه بازی خواهیم کرد.

دایی درباره علت تعویض دوباره سعید حلافی در نیمه دوم گفت: مجبور بودم او را تعویض کنم زیرا پاس به بازی هوایی رو آورد و حتی دروازه‌بان این تیم نیز به محوطه جریمه ما آمد به همین دلیل سکوبرت را به میدان فرستادم که او نیز در همین چند دقیقه پایانی مسابقه مثمر ثمر بازی کرد.
سرمربی پرسپولیس در مورد درگیری خود با نادر احمدی بازیکن تیم پاس در اواخر مسابقه گفت: بازیکن تیمم را جلوی چشم خودم زدند و از بازیکن پاس انتظار داشتم بازی جوانمردانه انجام دهد که چنین کاری نکرد اگر پاس 20 امتیاز هم می‌گرفت چه اتفاقی می‌افتاد؟ فوتبال آنقدر ارزش ندارد که بازی جوانمردانه را به خاطر مصدومیت بازیکن حریف انجام ندهیم. احمدی در آن شرایط نتوانست خودش را کنترل کند زیرا تحت فشار بود. پاس در انتهای جدول است و من به او حق می‌دهم. در فوتبال چنین چیزهایی عادی است.
دایی در مورد اختلافش با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: درحال حاضر من سرمربی پرسپولیس هستم و به سؤالات شما پاسخ می‌دهم. من و کاشانی با یکدیگر دوست هستیم و این شایعه‌ها زیاد است. کاشانی رفیق 18 ساله من است و این رفاقت بیشتر از هر چیزی ارزش دارد. من و کاشانی مشکلی با هم نداریم. باشگاه تا آنجا که توانسته ما را حمایت کرده است. این نشان می‌دهد که در تیم ما همه چیز سر جای خود است زیرا ما خوب نتیجه گرفته‌ایم و موفق شده‌ایم. مطمئن باشید اگر من با کسی در باشگاه مشکل داشتم یک دقیقه هم در آن باشگاه نمی‌ماندم و کاشانی هم مدیرعامل است و اگر با من مشکل داشته باشد می‌تواند راحت من را کنار بگذارد برخی به این مسائل دامن می‌زنند ولی وقتی پرسپولیس نتیجه می‌گیرد نشان می‌دهد که همه چیز سر جای خودش است.
وی تاکید کرد: من و کاشانی صمیمانه با هم هستیم و برای موفقیت پرسپولیس کار می‌کنیم و خیلی مسائل را حل می‌کنیم.
دایی در مورد حضور یک بازیکن 17 ساله در ترکیب امروز پرسپولیس اظهار داشت: حدود یکسال و اندی است که در پرسپولیس هستم و اگر بمانم خیلی چیزها را درست می‌کنم. امروز بازیکن 17 ساله در چنین میدان سختی بازی کرد و انتظارات را به خوبی برآورده کرد. از این جوانان زیاد داریم. امروز باید از سامان آقازمانی بگویم که با وجود آنکه پستش دفاع راست نیست بازی خوبی را انجام داد. در این پست ما کمبود داریم محمد هنوز به شرایط مطلوب نرسیده است و حمید علی عسکر را به تیم امید داده‌ایم. من اعتقاد دارم اگر به جوانان میدان بدهیم از این کارمان پشیمان نخواهیم شد.



نوشته شده در دوشنبه 89/12/16ساعت 8:37 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |


Design By : Pichak