سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir

سرمربی پرسپولیس گفت: کارم را انجام می‌دهم و همیشه گفته‌ام همه چیز دست مدیریت باشگاه است.

علی دایی پس از شکست 3 بر یک در ورزشگاه آزادی برابر بنیادکار ازبکستان، در نشست خبری اظهار داشت: از این باخت متاسفم. جای هیچ عکس‌العملی برای ما نیست. در نیمه اول بازی متعادل بود و موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم. نیمه دوم را خوب شروع کردیم اما متاسفانه بد گل خوردیم و اخراج محمد نیز برنامه‌های ما را به هم زد آن هم درحالی که 2 گل عقب بودیم.

وی ادامه داد: سعی کردیم به بازی برگردیم. در دقیقه 94 توپ را از دو قدمی نتوانستیم به گل تبدیل کنیم و همان توپ برگشت و وارد دروازه ما شد. امروز خوب نبودیم و باختیم. البته تیم بنیادکار نیز در نیمه اول حرفی برای گفتن نداشت. بجز کرنری که زد ؛ متاسفانه در نیمه دوم خوب کار نکردیم و توپ‌ها را خودمان به حریف دادیم و گل خوردیم. فوتبال همین است.

دایی در مورد شانس صعود پرسپولیس گفت: کارمان خیلی سخت است اما هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. در فوتبال خیلی اتفاق‌‌ها می‌افتد. متاسفانه بد موقعی باختیم و کارمان فوق‌العاده سخت است.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه تماشاگران علیه او شعار دادند و او بدترین نتایج تاریخ این تیم را گرفته و اینکه می‌خواهد همچنان به کارش ادامه دهد یا نه، گفت: ما کار خودمان را می‌کنیم. من همیشه گفته‌ام که همه چیز دست مدیریت باشگاه است. من کارم را انجام می‌دهم و هرچه توان داشته‌ام برای تیم گذاشته‌ام. امیدوارم در آینده نتایج بهتری بگیریم.


نوشته شده در چهارشنبه 90/1/31ساعت 8:15 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |


Design By : Pichak