سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir

جمعیت پرسپولیسی ها دست نیافتنی است، گل تیاگو اول شد.

در بخشی از برنامه 90 شب گذشته و در حاشیه بازی پرسپولیس و نفت تهران گزارشی از محمد دادکان پیشکسوت پرسپولیس و رئیس سابق فدراسیون فوتبال پخش شد که در آن دادکان گفت : مطمئن باشم که صحبت هایم را پخش می کنید؟ سپس ادامه داد می خواهید بدانید چرا ورزشگاه های ما خالی است؟ برای اینکه مسئولان ورزش می خواهند خالی باشد . شما ببینید چرا باشگاه پرسپولیس دو سال است که هیئت مدیره ندارد و تک نفره اداره می شود. مگر می شود یک باشگاه را یک نفره اداره کرد؟ اگر امکان دارد پس چرا هیچ باشگاه بزرگی در دنیا این کار را انجام نمی دهد؟ شش سال است که قرار است این باشگاه وارد بورس شود اما فقط حرف می زنند.

این صحبت های دادکان در حالی پخش شد که تنها لحظاتی از خوش و بش دادکان با گزارشگر نود به تصویر کشیده شد و پس از آن هنگام پخش صحبت های وی تصاویر نامربوطی از سکوهای ورزشگاه آزادی و اسکوربرد ورزشگاه پخش شد تا گزارش به پایان رسید!!!


سوال برنامه 90 نیز این بود که "کدام یک از گل‌های هفته سی و یکم لیگ برتر زیباتر بوده؟" که  پس از شرکت نزدیک به دو میلیون نفر در این نظرسنجی مخاطبان  برنامه با رای 48 درصدی خود گل تیاگو فراگو بازیکن تیم پرسپولیس را برگزیدند.

پس از گل تیاگو فراگو (پرسپولیس) ،  گل آرش برهانی (استقلال) نیز با 30 درصد آراء دومین گل برتر شناخته شد و گل مهدی کیانی (تراکتورسازی) سوم شد. گل های زیبای دیگر این هفته را ، علی احمدی (ذوب آهن) ، ادینیو (مس کرمان) ، نوروزی (فولاد) به ثمر رسانده بودند.


نوشته شده در سه شنبه 90/2/6ساعت 3:39 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |


Design By : Pichak