سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir

هافبک برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس با کذب خواندن مصاحبه منسوب به او در یکی از روزنامه‌های خبری ورزشی صبح، گفت: اعتراض به نیمکت نشینی از سوی بازیکن، معنایی ندارد و هیچگاه نسبت به این مساله اعتراضی نداشته ام.

تیاگو درباره مصاحبه چاپ شده در یکی از روزنامه‌های خبری ورزشی صبح که حاکی از ناراحتی تیاگو از نیمکت نشینی‌اش بود، با ساختگی خواندن این مصاحبه، تاکید کرد: دو سال است در پرسپولیس بازی می‌کنم و تا به امروز هیچ کس از من اعتراضی نسبت به نظر سرمربی در بازی دادن یا بازی ندادن من ندیده است.

این کار را حرفه‌ای نمی‌دانم و در تفکرات من چنین رفتارهایی جایی ندارد. در فوتبال حرفه‌ای سرمربی حرف اول و آخر را می‌زند و اعتراض به نظر او درباره ترکیب تیم معنایی ندارد.

وی با اشاره به نقل قولی از این مصاحبه که به خاطر ناراحتی از نیمکت نشینی، پس از به ثمر رساندن گل در برابر نفت تهرتن خوشحالی نکردم، گفت: اساسا با هیچ خبرنگاری مصاحبه نکرده ام و از انتشار این مصاحبه متعجبم. ضمن اینکه تیم ما تا 4 گل زده بود و زدن گل پنجم به تیم مقابل، خوشحالی خاصی ندارد. قرار نبود به خاطر زدن گل پنجم دور افتخار بزنم!
هافبک با اخلاق سرخپوشان افزود: برخی می‌خواهند در تیم ما اختلاف بیندازند اما استفاده از نام من برای این کار، عجیب است چرا که تمام همبازیان من می‌داند طی دو سالی که در پرسپولیس بوده ام تمرکز خودم را فقط بر روی تمرینات گذاشته ام و با حواشی فوتبال کاری نداشته و ندارم.
سابقه من هم نشان داده که اگر آقای دایی فقط 5 دقیقه هم به من بازی دهد، با تمام وجود و توانم بازی می‌کنم چون پیراهن پرسپولیس را دوست دارم و نسبت به آن احساس تعهد می‌کنم. من قرارداد حرفه‌ای دارم و با نظر سرمربی کار می‌کنم. سرمربی تیم این اختیار را دارد که من را روی نیمکت بنشاند یا هر طور که در تفکراتش جای دارم به من بازی دهد. این یک اصل حرفه‌ای است و غیر از این فکر نمی کنم.


نوشته شده در چهارشنبه 90/2/7ساعت 11:43 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |


Design By : Pichak