سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir

مورینیو:زندگی در چنین دنیایی حالم را خراب می‌کند.

ژوزه مورینیو از عملکرد ولفگانگ اشتارک، داور دیدار رئال مادرید با بارسلونا به شدت ناراضی بود.

مورینیو پس از اولین شکست خانگی رئال در لیگ قهرمانان این فصل گفت: «من هیچ حرفی به داور نزدم، و تنها خندیدم و او را هو کردم. اگر حرفی که در ذهن دارم را بزنم همین حالا دوران مربی‌گری‌ام به پایان می‌رسد.»

او که در این دیدار پس از اخراج په‌په از روی نیمکت رئال اخراج شد گفت: «تنها یک سوال دارم: چرا؟ چرا اوربو (داور دیدار چلسی و بارسلونا در نیمه‌نهایی 2007)، چرا بوساکا (داور بارسلونا و آرسنال در لیگ قهرمانان امسال)، چرا اشتارک؟ هر نیمه‌نهایی همین ماجرا را دارد. ما داریم درباره تیمی فوق‌العاده رویایی صحبت می‌کنیم. چرا چلسی آن سال به فینال نرسید؟ چرا اینتر تنها با معجزه نجات یافت؟

وقتی بازی صفر – صفر بود می‌خواستیم کاکا را به جای لاس بیاوریم (پیش از اخراج). نمی‌دانم که این قدرت خوسه آنخل ویار (رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا) در یوفا است، یا یونیسف می خواهد تبلیغ کند؟ من که نمی‌دانم.

لیونل مسی عالی بازی کرد، اما بازی مقابل ده نفر آسان تر است.

گواردیولا مربی رویایی است، اما لیگ قهرمانان را به روشی فتح کرده که مایه شرم‌ساری من است، با آن رسوایی استمفورد بریج. امسال اگر او قهرمان شود می‌شود رسوایی برنابئو.

قبول دارم که ما حذف شدیم. رسیدن به فینال شده ماموریت غیرممکن. گاهی این که در چنین دنیایی زندگی می‌کنم حالم را خراب می‌کند، اما به هر حال دنیای ما همین است.»

لیونل مسی گلی زد که شبیه به گل انفرادی دیه‌گو مارادونا در جام جهانی 1986 بود.

مورینیو گفت: «به بارسلونا تبریک می‌گویم، ولی به دست آوردن قدرت آنها کار آسانی نیست.»

دیدار برگشت در 3 مِی برگزار می‌شود.


نوشته شده در پنج شنبه 90/2/8ساعت 10:57 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |


Design By : Pichak