سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir

گل تیم مایلی کهن به پیکان، واکنش‌های متفاوتی را در پی داشته است، درست بعد از گلی که آرفی به استیل‌آذین زد.

گل سایپا مقابل پیکان دقیقا مشابه گلی بود که اشپیتیم آرفی به استیل‌آذین زد. در حالی که بازیکنان پیکان توقع داشتند بازیکنان سایپا توپ را به آن‌ها بدهند، این اتفاق نیفتاد و در همان صحنه سایپا گل تساوی را زد.

محمد مایلی‌کهن پس از این مسابقه گفت: «قرار نیست هر توپی را به حریف بدهیم. بازیکن حریف بعد از اینکه به زمین می‌خورد بلافاصله بلند می‌شود و به داخل میدان می‌رود. بازیکن پیکان پس از آنکه از جای خود بلند شد حتی به سمت من آمد و حرفی زد و رفت. این اسمش بازی جوانمردانه نیست. بازی جوانمردانه آن چیزی نیست که در کشور ما اجرا می‌شود،‌اما ما در بدترین شرایط هم بازی جوانمردانه را رعایت کرده ایم»

اما درست دو هفته قبل و پس از بازی پرسپولیس برابر استیل مایلی کهن گفت: «ما حاضر نیستیم به هر قیمتی گل بزنیم.»

مایلی کهن وقتی این صحبت را مطرح کرد خودش خارج از گود بود و خطر سقوط تیمش را تهدید نمی کرد اما فکرش را هم نمی کرد تیمش دو هفته بعد دقیقا چنین گلی بزند!

بعد از مسابقه پرسپولیس و استیل آذین که با اجرای فیلم سینمایی سوشا مکانی در زمین فوتبال و دستور علی دایی برای بی توجهی و پس ندادن توپ به این بازیکن ، عده زیادی درفش جوانمردی را به دست گرفته و به محکومیت این حرکت پرداختند که سابقه خودشان خلاف این ادعاها را ثابت می کرد.

آن بازی هر چی که بود تمام شد بعد از کلی هیاهو و جنجال با  محروم کردن هفت، هشت  بازیکن و چند صد میلیون تومان جریمه نقدی و تامین قسط اول قرارداد کی روش.

اما نکته اصلی این همه جنجال و حاشیه و درگیری این بود که بعد از آن بازی جنجالی مصاحبه های متفاوتی در مورد گل دوم پرسپولیس بعضی ها انجام دادند که یکی از مخالفان  آن گل که می گفت بازی جوانمردانه رعایت نشده، محمد مایلی کهن مرد همیشه مدعی فوتبال ماست.
حاجی مایلی که ظاهراً بسیار مبادی اخلاق و رفتار است و به  گفته بازیکنانی که با وی کار کردند حتی به ظاهر بازیکنان هم توجه زیادی می کند و حتی در مصاحبه ای گفته بود بازیکنی که زیر ابرو برمی دارد باید برود در تیم بانوان بازی کند، بعد از بازی پرسپولیس و استیل آذین گفت که ما مثل بعضی ها نیستم که به خاطر فوتبال و سه امتیاز دست به چنین کارهایی بزنیم.


نوشته شده در یکشنبه 90/2/11ساعت 10:54 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |


Design By : Pichak