سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بی انگیزگی بازیکنان در جام باشگاه های آسیا باعث شد خوب بازی نکنیم و بازی را ببازیم. سال های قبل پرسپولیس حداقل 7 ، 8 بازیکن ملی پوش داشت اما در این فصل ما تنها دو بازیکن ملی پوش داریم که تنها یکی و آن هم با مصدومیت بازی کرد.

علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی در برابر الوحده امارات، درباره شکست در برابر این تیم گفت: در این بازی دو تیم موقعیت‌هایی داشتند، اما متأسفانه دو توپی که بازیکنان اماراتی روی دروازه ما آوردند به گل تبدیل شد و موقعیت‌های ما نیز با بدشناسی از بین رفت. در نیمه اول می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم تا چنین باختی پیش نیاید در عوض، الوحده‌ای ها از همان دو موقعیت‌شان استفاده کردند و بازی را بردند.
خبرنگاری خطاب به دایی گفت به نظر می رسید بازیکنان پرسپولیس بی انگیزه بازی می کردند و خودشان را برای جام حذفی نگه داشته بودند که سرمربی پرسپولیس صحبت های او را تایید کرد و افزود: نظر شما را قبول دارم. برخلاف چیزی که می خواستیم بازیکنان من بی انگیزه بازی کردند و نسبت به بازی‌های قبلی مان خیلی بدتر بودیم. همین بی انگیزگی هم باعث باختمان شد.
دایی در پاسخ به سوال خبرنگاری عرب، در خصوص اینکه شما در این بازی روی آفسایدگیری تمرکز کرده بودید و آیا ناکامی در این برنامه، عامل باختتان نبود، تصریح کرد: به هیچ وجه هدف ما در این بازی این نبود.ما برای آفسایدگیری بازی نمی‌کردیم؛ اما در نیمه اول کمک داور این دیدار ضعیف ظاهر شد و چندین‌بار آفسایدها را اشتباه اعلام کرد. اگر فیلم بازی را ببنید متوجه می‌شوید وی چند بار اشتباه کرده است. نمی‌خواستم دراین باره حرفی بزنم اما سؤال پرسیدید و مجبور بودم پاسخ بدهم.
خبرنگار دیگری پرسید؛ ادامه بازی های شما در لیگ و ایران با چه هدفی دنبال می شود که دایی گفت: با بازگشت به ایران ما ابتدا به دو بازی باقی مانده در لیگ برتر و امکان کسب سهمیه آسیا از این طریق فکر می کنیم.می‌دانستیم صعود نمی‌کنیم به همین خاطر انگیزه بازیکنان ما پایین بود. راه بعدی تنها لیگ ایران و جام حذفی است و نتایج خوبی که باید در آنها بگیریم. امیدوارم جام حذفی را بگیریم و با اینکه کار سخت است، این امر مهمترین چیزی است که باید با تمام تلاشی که می‌کنیم محقق شود.
خبرنگار عرب دیگری در مورد اینکه پرسپولیس نسبت به دو سال پیش چهره ضعیف تری داشت، نظر دایی را جویا شد که سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: سال های قبل پرسپولیس حداقل 7 ، 8 بازیکن ملی پوش داشت اما در این فصل و در این دوره، ما تنها دو بازیکن ملی پوش داریم که از میان این دو نفر هم تنها یکی و آن هم با مصدومیت بازی کرد.
خبرنگار ایرانی پرسید؛ کادر فنی سپاهان از نزدیک عملکرد تیم شما را نظاره می کردند، و به نظر می رسد شما را برای جام حذفی آنالیز کردند که دایی گفت: این حق طبیعی کادر فنی تیم فوتبال سپاهان است که بازی های ما را تماشا کنند اما ما پیش از جام حذفی یک بازی در لیگ برتر در برابر سپاهان داریم و باید در این خصوص برنامه داشته باشیم نه درباره بازی با این تیم در جام حذفی.
وی افزود: به هر حال موجودی ما همین نفرات هستند که در اختیار داریم و نمی توانیم کس دیگری را به جمع خودمان اضافه کنیم. بنابر این باید با همین نفرات به راهمان ادامه دهیم.



نوشته شده در چهارشنبه 90/2/21ساعت 10:2 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |


Design By : Pichak