سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: مصدومان زیادی داریم اما با هدف گرفتن امتیاز به دیدار شاگردان قلعه‌نویی می‌رویم.


علی دایی در خصوص بازی حساس مقابل سپاهان اظهار داشت: قطعاً بازی سخت و دشواری را پیش‌رو داریم. سپاهان تیم بسیار بزرگ و خوبی است. آنها از کادر فنی و مدیریت بسیار خوبی سود می‌برند که همین مورد باعث شده موفق شوند البته بازیکنان بسیار خوب و مستعدی نیز دارند.

وی افزود:‌ این بازی برای ما حساسیت خاص خودش را دارد. ما تمام سعی و تلاش خودمان را می‌کنیم تا دست پر از اصفهان به تهران بازگردیم و این امر باید با تلاش و کوشش بیشتر بازیکنان به دست آید. پس از شکست تلخ مقابل الوحده با همین امید تمرین کردیم که نتیجه خوبی مقابل سپاهان بگیریم.

دایی ادامه داد: متأسفانه در این مدت مصدوم‌های زیادی داشتیم و برای بازی مقابل سپاهان نیز این مشکل را داریم. به همین دلیل دست ما در کادر فنی کمی بسته است اما خوشبختانه نورمحمدی بخشیده شده است و می‌توانیم از او در بازی مقابل سپاهان استفاده کنیم و با این حال با هدف گرفتن امتیاز به دیدار شاگردن قلعه‌نویی می‌رویم.

وی در جواب سؤالی که برای دیدار حساس مقابل سپاهان در جام حذفی چه برنامه‌ای دارید، گفت: ما شناخت کافی از سپاهان داریم. همه تیم‌ها سپاهان را به خوبی می‌شناسند. آنها بازی‌های متعددی را در لیگ ایران و حتی لیگ قهرمانان آسیا داشته‌اند. فقط به فکر بازی در لیگ برتر مقابل سپاهان هستیم تا سربلند از این دیدار بیرون بیاییم سپس به جام حذفی فکر خواهیم کرد.
علی دایی در پاسخ به این سوال که عملکرد پرسپولیس را در این فصل چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: بگذارید فصل تمام شود، آن وقت درباره همه مسائل صحبت خواهم کرد. فعلا ترجیح می‌دهم، چیزی درباره این موضوع نگویم. صبر کنید تا بازی ها تمام شود، آن وقت درباره کل مسائلی که در این فصل برای پرسپولیس اتفاق افتاد، صحبت خواهم کرد. زیاد عجله نکنید چون اکنون برای من نتیجه گرفتن پرسپولیس مهمتر از هر چیزی است.


نوشته شده در شنبه 90/2/24ساعت 9:17 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |


Design By : Pichak