سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir

هنوز نیمی از راه قهرمانی را طی نکردیم / با تعصب، عشق و غیرت بازی کردیم / این پیروزی متعلق به هواداران است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس  گفت: سپاهان تیم قدرتمندی است و ما در واقع تیم ملی را شکست دادیم.

 علی دایی پس از پیروزی پرسپولیس برابر سپاهان عنوان کرد: به تمام بازیکنانم خسته‌نباشید می‌گویم و از تمام مردم که در ورزشگاه حاضر شدند تشکر می‌کنم. همانطور که می‌دانید این پیروزی متعلق به هواداران واقعی پرسپولیس است، تماشاگرانی که بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی به ورزشگاه آمدند و تیم را تشویق کردند.

وی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم سربلند از این دیدار خارج شویم و جوابگوی محبت‌های مردم باشیم. بازیکنان پرسپولیس در این دیدار مردانه فوتبال بازی کردند. البته سپاهانی‌ها نیز بازی منطقی انجام دادند. امشب برابر تیم ملی به برتری رسیدیم.

دایی با اشاره به اینکه فقط سپاهانی‌ها در 10 دقیقه‌ ابتدایی بازی حاکم بر بازی بودند خاطرنشان کرد: در دقایق ابتدایی سپاهانی‌ها چندین موقعیت خطرناک روی دروازه ما ایجاد کردند اما پس از آن توانستیم بازی را در دست بگیریم مخصوصاً در 20 دقیقه پایانی سپاهانی‌ها هیچ حرفی برای گفتن نداشتند.

وی یادآور شد: اشتباهات کمی در این دیدار داشتیم که تأثیر زیادی بر روی بازی نداشت. بازیکنان از درون دروازه تا خط حمله با تعصب، عشق و غیرت بازی کردند و جواب محبت‌های مردم را دادند. هواداران نشان دادند که هیچ‌وقت ما را تنها نمی‌گذارند و امیدوارم با دعای خیر آنها بتوانیم قهرمان جام حذفی شویم.

دایی در پاسخ به این سؤال که با پیروزی در این دیدار آیا 50 درصد راه قهرمانی را طی کرده گفت: من معتقدم 50 درصد را طی نکرده‌ایم زیرا بازی سختی در اهواز برابر فولاد داریم. همه این تیم را می‌شناسند و می‌دانند که صاحب مربی بزرگی است و همچنین مدیریت خوبی دارد. فولاد در هفته‌های اخیر استراحت کرده و با نتایجی که در هفته‌های پایانی کسب کرده بود با انگیزه زیادی برابر ما ظاهر خواهد شد.

سرمربی پرسپولیس گفت: دیدار حساسی برابر سپاهان داشتیم و در این دیدار سنگین پس از 120 دقیقه توانستیم سپاهان را یکی از تیم‌های برتر ایران است شکست دهیم. این تیم در لیگ قهرمانان نتایج خوبی کسب کرد و در این دیدار نیز بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

دایی درباره حضور پیشکسوتان در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: از تمام کسانی که در ورزشگاه حاضر شدند تشکر می‌کنم و حضور آنها می‌تواند قوت قلبی برای بازیکنان باشد. به نظرم باید پیشکسوتان در تمام عرصه‌ها در کنار تیم باشند و استفاده بیشتری از آنها شود. باید به آنها بها دهیم و آنها را وارد میدان کنیم.

وی یادآور شد: من دوست داشتم امسال در جلسه‌های فنی سه چهار پیشکسوت در کنارم حضور داشته باشند و اشتباهات مرا گوشزد کند. فکر کنم باید بیشتر قدر این افراد را بدانیم و از آنها در فوتبال کشورمان استفاده لازم را ببریم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که طبق گفته رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان این تیم سقف قرارداد را رعایت نکرده و پرسپولیس نیز چنین اقدامی را انجام خواهد داد، خاطرنشان کرد: من راجع‌به این موضوعات صحبت نمی‌کنم. در سطحی نیستم که بخواهم جواب شما را بدهم زیرا من مسئول فنی پرسپولیس هستم و کارم ارنج ترکیب تیم است.

وی ادامه داد: همانطور که تماشاگران مشاهده کردند پرسپولیس در دیدارهای اخیر بازی به بازی بهتر شده و می‌توانیم در دیدارهای آینده نیز نمایش بهتری داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم یک فصل خوب را رقم بزنیم.

دایی در مورد سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظرم با توجه به حضور پرشور هواداران ایرانی در ورزشگاه حق ایران کسب 5 سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا است. امارات 4 نماینده دارد و تمام نمایندگان آنها حذف شدند در حالی که کشور ما با این عظمت و طرفداران پرشور زیاد استحقاق دارد بیش از 4 نماینده در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

دایی درباره تعویض‌های خود گفت: تمام تعویض‌هایی که کردم براساس نکات تاکتیکی که قصد داشتم در زمین اجرا شود، بود تا جناحین را قوی‌تر کنم.

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره تمدید قرارداد خود نیز گفت: فعلاً به فکر قهرمانی در جام حذفی هستم و در مورد فصل آینده هیچ صحبتی نمی‌کنم.


نوشته شده در دوشنبه 90/3/9ساعت 8:14 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |


Design By : Pichak