سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir

می‌گویند پرسپولیسی‌اند اما با گل خوردن ما احساس غرور می‌کنند / مگر ناموسم را از سر را آورده ام؟

سرمربی پرسپولیس گفت: حرف‌های زیادی برای گفتن دارم و در پایان فینال جام حذفی با خیلی‌ها تسویه‌حساب خواهم کرد.

 علی دایی در گفت‌وگویی در خصوص بازی مقابل ملوان، درگیری برادرش با لیدرهای باشگاه پرسپولیس و حواشی اطراف این تیم صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر آن را می‌خوانید:

 ابتدا از بازی مقابل ملوان شروع می‌کنیم. در تهران پیروز شدید،‌ اما قبول دارد بازی سختی در انزلی پیش رو دارید؟بله. قطعاً ما در انزلی برای رسیدن به یک نتیجه خوب کار راحتی نداریم، اما با توجه به اعتقادی که به تک تک بازیکنان پرسپولیس دارم و مثل همیشه به آنها افتخار می‌کنم، مطمئن باشید می‌توانیم برنده از زمین انزلی خارج شویم.

 از شرایط ورزشگاه انزلی خبر دارید؟ما با تمام قدرت به مصاف ملوان خواهیم رفت و به این مسائل کاری نداریم. من خیلی دوست دارم با یک برد جشن قهرمانی خودمان را در انزلی جشن بگیریم، چون این موضوع برای ما و هواداران پرسپولیس شیرین تر است.

 از پیروزی در دیدار رفت برابر ملوان تا چه حد رضایت دارید؟بازیکنان ما بازی قابل قبولی را مخصوصا در نیمه دوم به نمایش گذاشتند، اما این بازی تمام شد و ما باید به فکر نبرد مقابل ملوان در انزلی باشیم. به نظرم روز گذشته تیم من هم بازی خوبی انجام داد و در کنارش به نتیجه خوبی هم رسید که من این برد را باز هم به هواداران تبریک می‌گویم. ما شناخت خوبی از نفرات ملوان داشتیم. 

 قبل از بازی گفته می شد تعدادی از بازیکنان ملوان به سمت دایی نمی‌آیند،‌ اما این اتفاق رخ داد...بله، مهرداد اولادی و پژمان نوری نشان دادند که بازیکنانی حرفه‌ای هستند. به نظرم این دو بازیکن بزرگی خودشان را نشان دادند. این رسم همیشه در فوتبال ما جایگاه خاصی داشته، البته اگر گل هم نمی‌آوردند برای من فرقی نمی‌کرد، اما باز هم می‌گویم این دو بازیکن بزرگواری خودشان را ثابت کردند و من باید از آنها تشکر کنم. 

در ورزشگاه باز هم پیشکسوتان پرسپولیس مانند علی پروین آمده بودند. نظرتان در این باره چیست؟دست همه بزرگان پرسپولیس درد نکند. من از روز اول هم گفته‌ام اگر این اتحاد و همدلی از اول فصل بود و بزرگ‌ترها و پیشکسوتان و افرادی که برای این تیم زحمت کشیده‌اند، بیشتر کنار پرسپولیس بودند خیلی بهتر بود. من حاضر بودم آنها تمام بازی‌ها به استادیوم بیایند و حتی ایرادهای کار من را بگویند، مطمئن باشید من از این حرف‌ها استفاده می‌کردم و بهره‌اش را با کسب تجربه می‌بردم. در فصل جاری این اتفاق نیفتاد، اما امیدوارم در فصل‌های آینده این اتفاق برای پرسپولیس بیفتد و بزرگ‌ترهای این تیم همیشه کنار پرسپولیس باشند تا باعث دلگرمی همه شوند. 

 روز جمعه می‌تواند یکی از بهترین روزهای علی دایی باشد در انزلی باشد؟من در زندگی‌ام زیاد به این مسائل فکر نمی‌کنم چون هدف‌های بسیار بزرگ‌تر و مهمتری دارم، اما در این فصل با این همه فشار و سختی زحمات زیادی کشیدم تا قهرمان شویم. امیدوارم روز جمعه با قهرمانی در جام حذفی پاداش زحماتم را بگیرم. 

 قبول دارید در بازی مقابل ملوان همه یکصدا به دنبال موفقیت پرسپولیس بودند؟همیشه می‌گویم دست هواداران درد نکند و من به شخصه مدیون آنها هستم. به نظرم آنهایی که به پرسپولیس علاقه‌ای ندارند به شخص علی دایی هم اعتقادی ندارند. آنها با نتیجه نگرفتن پرسپولیس خوشحال هستند، اکنون هم این آقایان هستند. من دوست ندارم زیاد در این باره حرف بزنم، اما برخی‌ها هستند که جار و جنجال می‌کنند و وانمود می کنند که پرسپولیسی هستند، ولی متأسفانه در جایگاه ویژه خیلی‌ها برخورد این آقایان پس از گل زدن پرسپولیس را می‌بینند. عکس العمل‌های این آقایان پس از اینکه دروازه پرسپولیس باز می‌شود مشخص است.

 همه اینها را می‌بینند که چه اندازه خوشحال می‌شوند و احساس غرور به آنها دست می‌دهد. به نظرم خیلی از رویدادهایی که اتفاق می‌افتد دست آقایان را رو می‌کند تا همه چیز برای مردم مشخص شود. مردم می‌فهمند که این آقایان پرسپولیسی نیستند و فقط به دنبال منافع خودشان در کنار پرسپولیس می‌گردند، در غیر این صورت فردی که پرسپولیسی است آن هوادار عاشقی است که روز گذشته بدون چشم‌داشتی 90 دقیقه تیم خود را تشویق کرد. آن هواداران واقعی پرسپولیس به آقایانی که خط می‌دهند توجه نمی‌کنند خدا را شکر می‌کنم که در این مدت هواداران واقعی ما اجازه ندادند که به آنها خط داده شود. 

  با این حرف‌ها در چند بازی آخر پرسپولیس از هواداران راضی هستید؟من همیشه از هواداران واقعی پرسپولیس راضی بوده‌ام. در این چند بازی آخر پرسپولیس جو ورزشگاه بسیار سالم بوده و هواداران واقعی فقط تیم را تشویق کرده‌اند و به همین دلیل است که می گویم مدیون هواداران پرسپولیس هستم. 

از درگیری برادرتان با یکی از لیدرهای پرسپولیس در پایان بازی با ملوان خبر دارید؟بله، متأسفانه اینها همان دار و دسته آقایان هستند؛ آقایانی که از برد پرسپولیس ناراحت می‌شوند. موقعی که هواداران فهیم پرسپولیس دایی و تیمشان را تشویق می‌کنند آقایان ناراحت می‌شوند و ناسزا می‌گویند چون منافع‌شان در خطر است. دفعه اول نیست که این اتفاق می‌افتد. با اتمام فینال جام حذفی با این آقایان خیلی کار داریم که باید همه آن را انجام بدهیم. این روزها من به خاطر پرسپولیس سرم را پایین نگه داشتم و هیچ حرفی نمی‌زنم، اما به موقع و وقتی که فصل تمام شود و بعد از روز جمعه با خیلی ها کار دارم و باید با اینها تسویه حساب کنم. 

 این به معنی تهدید نیست؟خیر. من مگر نامونس و خانواده‌ام را از سر راه آورده‌ام تا یک عده آدم بی‌هویت بخواهند در روزی که پرسپولیس می‌برد یا می‌بازد به آنها ناسزا بگویند. 

شفاف‌تر توضیح می‌دهید؟چون جلوی خیلی از چیزها و اقدامات آنها را در پرسپولیس گرفته‌ام. اجازه دهید به موقع حرف‌هایم را بزنم. عجله نکنید تا با آرامش بیشتر به دیدار ملوان برویم. 

برخی از بازیکنان در چند روز گذشته صحبت‌هایی را مبنی بر مذاکره با آنها را در رسانه‌ها مطرح کردند نظر شما در این باره چیست؟ شماها تازه متوجه شده‌اید که من چه حرف‌هایی را زده‌ام و تازه در حال رسیدن به حرف‌های من هستید من هیچ حرفی را بدون سند نمی‌زنم و بدون دلیل و مدرک حرفی را بر زبان نمی آورم. مردم باید خیلی از آقایان را بهتر بشناسند. من سرم را هیچ کجا کج نمی‌کنم و خودم را پشت کسی پنهان نمی‌کنم، اما مردم باید برخی‌ها را بشناسند که کم کم این اتفاق خواهد افتاد. ماه همیشه پشت ابر نمی‌ماند. اکنون هم مسائل مختلفی در حال اتفاق افتادن است که در حال ثابت شدن برخی از گفته هایم است و همه به حقانیت ما پی می‌برند.



نوشته شده در پنج شنبه 90/3/19ساعت 11:15 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |


Design By : Pichak