سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir

سرمربی پرسپولیس گفت: خیلی‌ها همه جور خط و خطوط داده بودند تا موفق نشوم.

پس از اهدای کاپ قهرمانی به بازیکنان پرسپولیس علی دایی در جمع خبرنگاران قرار گرفت و به آنها گفت: شما به من بگویید در این فضا کجا باید صحبت کنم.

وی سپس با انتقاد از نحوه برگزاری جشن قهرمانی عنوان کرد: به نظر من چنین مراسمی نباشد، خیلی بهتر است. اصلا نمی‌فهمم این چه مدل برگزاری است. در همه جای دنیا قبل از فصل یک ورزشگاه را به عنوان برگزار کننده مسابقه فینال جام حذفی انتخاب می‌کنند و اصلا و ابدا هم برای فینال دو بازی نمی‌گذارند. نه اینکه مثل ما سه شنبه بازی کنیم و جمعه هم یک بازی دیگر داشته باشیم. ما فقط ماست مالی کردیم تا این مسابقه انجام شود. شما نگاه کنید ما چطور مسابقات برگزار می‌کنیم و کشورهای خارجی فینال را چگونه برگزار می‌کنند.

دایی در ادامه صحبت‌های خود در خصوص تشویق هواداران گفت: من مدیون این هواداران هستم. خدا را شکر می‌کنم در آخر فصل شرمنده آنها نشدم. خیلی مسائل بود که خیلی‌ها دوست داشتند دایی را خراب کنند اما من شرمنده مردم نشدم و امیدوارم سال دیگر این تیم با قدرت در آسیا حضور پیدا کند. قرارداد من تمام شده و اگر قرار باشد از این تیم جدا شوم با وجدان راحت خواهد بود.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه حبیب کاشانی بعد از جشن قهرمانی از پرسپولیس کناره گیری کرده، گفت: هر کسی می‌تواند برای خود تصمیم بگیرد. من وظیفه‌ام بود که تا پایان قراردادم در کنار تیم باشم و خدا را شکر می‌کنم که یک قهرمانی آوردیم. خیلی‌ها خط و خطوط داده بودند تا موفق نشویم. آقایان از قول من گفته بودند که من قول قهرمانی دادم اما بنده هیچ‌گاه چنین قولی نداده بودم و فقط گفته بودم سعی و تلاش خود را می‌کنیم تا قهرمان شویم. خیلی مسائل است که من نمی‌خواهم آنها را مطرح کنم.

دایی تصریح کرد: خیلی‌ افراد هستند که ما را تنها گذاشته بودند ولی اکنون همان‌ها با رفیق‌هایشان این‌جا هستند. از وقتی تنها شدیم خدا به ما کمک کرد. در این مدت پشت سر هم بازی کردیم. در هوای بد اهواز به پیروزی رسیدیم، 120 دقیقه با سپاهان مبارزه کردیم و دیشب تا ساعت 2:30 صبح اجازه ندادند استراحت کنیم اما باز نیمه دوم بهتر بودیم و این قهرمانی حق ما بود.


نوشته شده در جمعه 90/3/20ساعت 8:32 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |


Design By : Pichak