سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: امیدوارم این دوره سخت بدنسازی را بدون مصدومیت پشت سر بگذاریم.

محمد نوری در مورد دور جدید تمرینات پرسپولیس، اظهار داشت: ما در دوره سختی بسر می بریم. انشاءا... که در این دو هفته بدنسازی مصدوم نداشته باشیم و بازیکنان بتوانند به خوبی این تمرینات را سپری کنند.

نوری در مورد عدم حضور بازیکنان ملی پوش در تمرینات بدنسازی این تیم تصریح کرد: نبود بازیکنان ملی پوش و بازیکنانی که قرار است به تیم ما ملحق شوند، تاثیرات منفی زیادی بر عملکرد تیمی ما خواهد داشت اما امیدوارم با بازگشت ملی پوشان، هماهنگی تیمی ما هر چه زودتر کامل شود.

نوری راجع به بازیکنان جذب شده و فصل آتی سرخ پوشان، افزود: به نظر من، باشگاه دو بازیکن خیلی خوب را جذب کرد. تیم ما امسال نیز پتانسیل قهرمانی دارد و ما بهترین بازیکنان را در اختیار داریم و با همدلی و رفاقت، امسال هم برای هواداران جام می آوریم.

نوری در خصوص سقف قراردادها نیز گفت: من معتقدم سقف قراردادها مسئله ای ظاهری است و تنها باعث شده قیمت برخی بازیکنان افزایش یابد. همه بازیکنان خواستار دریافت سقف قرارداد هستند و به نوعی، سقف قراردادها، قیمت کف قراردادها شده است.

وی در مورد تیم ملی و عدم حضورش در اردوی این تیم، گفت: با توجه به نظر کارشناسان، حضور در تیم ملی حق مسلم من بود در هر صورت به نظر سرمربی تیم ملی احترام می گذارم و می­دان که در آینده ای نزدیک به حقم خواهم رسید.


نوشته شده در دوشنبه 90/4/13ساعت 4:35 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |


Design By : Pichak