سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir

پرویز مظلومی اصلا ملاحظه کسی را نمی‌کند و حرفش را خیلی رک و راست می‌زند. او به خبرنگاران می‌گوید: هر تیمی قرمز بپوشد شکستش می‌دهیم.

شنیده‌ها حاکیست فرگوسن پس از شنیدن این خبر بالاخره حالش به شدت بد شده و مستقیم به سی‌سی‌یو منتقل شده، تا موجی از شادی، جانشینان احتمالی پیرمرد را فرا گیرد.

او پس از چند ساعت با قطره اشکی که گوشه چشمش بود به آرامی و با بازوبسته کردن دهان به اطرافیان گفت:«دیگه قرمز نمی‌پوشیم» و دوباره غش کرد. حال‌وروز مابقی مدیران و مربیان قرمزپوش نیز دست کمی از این مربی ندارد. لیورپول، بایرن‌مونیخ، نصف بارسلونا! و باقی تیم‌های قرمزپوش هم دست به کار شده‌اند و دنبال رنگ جدید برای پیراهن تیمشان هستند. خیلی‌هایشان پا را فراتر گذاشته و با پرویز مظلومی تماس گرفته‌اند که «چه رنگی بپوشیم تا شما ما را شکست ندهید؟» خلاصه اوضاع در کل دنیا به هم ریخته و دیگر کسی به طوفان آمریکا (آیرن) و قحطی سومالی و این جور مسایل فکر هم نمی‌کند چون شرایطی که پرویز به وجود آورده خیلی حادتر از مسایل پیش پا افتاده‌ای مثل زلزله، سیل و سونامی است.

بیچاره فرگوسن بعد از شنیدن خبر منع کار 65 ساله‌ها در ایران کم مشکل داشت که حالا باید به فکر رنگ شورت و پیراهن تیمش هم باشد. گفته می‌شود مظلومی طرحی دارد که به تیم‌های کلاه قرمزی هم رحم نکنند.


نوشته شده در دوشنبه 90/6/14ساعت 4:52 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |


Design By : Pichak