سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir

علی دایی با موافقت ضمنی از حضور علی کریمی در پرسپولیس گفت: مطمئنا این بازیکن بزرگ می‌تواند به ما کمک کند.

سرمربی پرسپولیس پس از تمرین امروز در مورد آخرین شرایط این تیم پس از برگزاری اردوی این تیم در دوبی اظهار کرد: خوشبختانه شرایط ما خوب است و در حال آماده کردن خود برای ادامه لیگ هستیم. شکر خدا شرایط بازیکنان هم مناسب است و می‌خواهیم بهترین نتایج را در نیم‌فصل دوم با پرسپولیس به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: علیرضا محمد یک مصدومیت از ناحیه مچ پا داشت که در بازی آخر به آن دچار شد اما در حال آماده کردن او هستیم تا برای بازی هفته آینده آماده شود. وحید هاشمیان نیز قبل از اردو آسیب دیده بود و خدا را شکر حالش بهتر شده و از یکی دو روز آینده با ما تمرین می‌کند.
سرمربی پرسپولیس در مورد پیوستن علی کریمی به این تیم هم گفت: من همیشه گفته‌ام که کریمی در زمین یکی از بهترین فوتبالیست‌های ماست و شما هیچ وقت از من صحبتی را علیه کریمی نشنیده‌اید.

علی کریمی اگر بخواهد می‌تواند هر کاری بکند و خود من خیلی دوست دارم که علی کریمی آماده را داشته باشم. مطمئنا او به ما کمک خواهد کرد. ما از طریق دوستان مشترک‌مان با هم صحبت کرده‌ایم و ان‌شاءالله طی یکی دو روز آینده با علی جلسه می‌گذارم و نظرات مان را همسو خواهیم کرد و تصمیم نهایی با باشگاه خواهد بود که او به پرسپولیس بیاید یا نه اما من هنوز با او صحبتی نکرده‌ام و مطمئنم که این بازیکن بزرگ می‌تواند به ما کمک کند. امیدوارم علی با بازگشت به تیم خودش، بتواند ناراحتی‌ای که در چند ماه گذشته تجربه کرده است را جبران کند و با آمادگی کامل ناراحتی خود را از یاد ببرد.

دایی همچنین در مورد وضعیت شیث رضایی گفت: در جلسه‌ای که برگزار کردیم به آقای رسایی هم گفتم که متاسفانه دیگر نمی توانم با شیث رضایی همکاری کنم. ما یک فرصت دیگر به شیث دادیم که مسائلش را درست کند اما او باز هم کارهای خود را تکرار کرد. باز هم می‌گویم اگر قرار است من در پرسپولیس کار کنم نمی‌توانم با او باشم چرا که او در مصاحبه با یک خبرگزاری مسائلی را عنوان کرده که کاملا کذب محض بوده و شما می‌توانید این را از بازیکنان بپرسید. شیث رضایی یکی دو مشاور مطبوعاتی دارد که متاسفانه به او مشاوره‌های غلط می‌دهند. شیث می‌توانست از لحاظ فنی بهتر از این‌ها باشد.

دایی افزود: من یک سوال از شما دارم. علی دایی با شیث مشکل دارد. چرا او در سال 86 از پرسپولیس به سرمربی گری قطبی اخراج شد. چرا با سایپا مشکل پیدا کرد، چرا در صباباتری با فیروز کریمی به مشکل برخورد. این سوال من را پاسخ دهید. چگونه است که می‌گویند من با شیث مشکل دارم. همه بچه‌ها هم می‌دانند که موضوع خاصی نیست. متاسفانه خود شیث نمی‌خواهد شرایطش تغییر کند، آدم اگر بخواهد می‌تواند همه چیز را درست کند.

علی دایی در پاسخ به این سوال که بعضی‌ها می‌گویند پرسپولیس در اردوهای ترکیه و امارات چیزی جز شکست به همراه نیاورد گفت: ببینید که ما به چه تیم‌هایی باخته‌ایم. انتظار داشتید که ما در ترکیه و امارات با تیم‌های کشک بازی کنیم و به آن‌ها 10، 11 گل بزنیم. من نمی‌دانم که چه کسانی این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند. تیمی که ما با آن بازی کردیم لیورپول را برده است. آن یکی تیم دیگر تنها یکی از بازیکنانش 32 میلیون یورو قیمت دارد که اگر پول همه بازیکنان پرسپولیس را به اضافه پول من روی هم بگذارید به این مبلغ نمی‌رسد. نمی‌دانم دنبال چه می‌گردند، مطمئنا این بازی‌ها به ما خیلی کمک کرد و برای من هم خیلی مفید بود.

دایی ادامه داد: کسی که از این مسائل صحبت می‌کند، چون خودشان نمی‌توانند در چنین تورنمنت‌هایی شرکت کنند، این صحبت‌ها را می‌گویند. شما به من بگویید تیم ملی ما حتی یک بار در چنین تورنمنت‌هایی شرکت کرده مطمئنم که این تورنمنت سابقه نداشته، ما در ترکیه با تیم‌هایی مانند اینتراخت فرانکفورت بازی کردیم و در امارات هم با تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان بودند بازی کردیم. اصلا این تیم‌ها قابل مقایسه نیستند.
علی دایی در پاسخ به این سوال که عملکرد تیم ملی را در جام ملت‌ها چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: من در مورد تیم ملی صحبت نکنم بهتر است. عملکرد تیم ملی را همه دیدند. چهار تیمی که در مرحله نیمه نهایی حضور یافتند هیچ کدام در گروه ایران حاضر نبودند و این موضوع نشان می‌دهد که حریفان ایران چه تیم‌هایی بودند. همه این‌ها نشان دهنده این است که تیم ملی چطور بازی کرده، به اعتقاد من بازیکنان با جان و دل کار کردند و زحمت کشیدند اما متاسفانه ما نتوانستیم نتیجه بگیریم.

وی در مورد رفتن قطبی به ژاپن و برنگشتن به ایران بگفت: این‌ها را من نباید بگویم. اگر این سوال را جواب دهم، شما خبرنگاران هزار تعبیر و تفسیر می‌کنید. من از شما باید بپرسم و از مسوولین باید بپرسم که قطبی که این همه وعده وعید داد و کف دست و پشت دست و این چیزها را می‌دانست چه کار کرد؟ ایشان شغل حرفه‌ای‌شان این کار است اما چگونه است که قطبی بعد از من آمد و برای آن سه بازی اعلام کرد که مثل کف دستش دو کره را می‌شناسد، هنگامی که ایران حذف شد، هیچ کس از او نیامد بپرسد که چه کار کرد و چرا ایران حذف شد. این همه مسافرت خارجی رفت. خود شما خبرنگاران در روزنامه‌ها نوشتید که قطبی چقدر مسافرت می‌رفت. سر جام جهانی رفتنش کلی بحث به وجود آمد اما هیچ کس پیگیری نکرد که آیا او واقعا رفته است یا خیر. مگر چهار تا بلیت آوردن کار سختی است؟ ما که در فدراسیون بودیم باید حتما بلیت مسافرت‌هایمان را نشان می‌دادیم تا می‌توانستیم تسویه حساب کنیم، اصلا این موضوع‌ها خنده‌دار است. بلیتی که استفاده شده است را که نمی‌توان این گونه به مردم نشان داد. قطبی هی به مسافرت می‌رفت و یک روز می‌گفت پیش نکونام می‌روم، یک روز پیش تیموریان می‌روم و بعد هم که وعده داد ایران را قهرمان جام ملت‌ها می‌کند اما به آن شکل به ژاپن رفت.

دایی در مورد عملکرد تیم ملی در دیدار مقابل کره جنوبی گفت: همه بازی را دیدند که تیم ملی تنها یک موقعیت داشت که آن را هم خود کره‌ای‌ها به ما دادند. متاسفانه از اول بازی ما ترسیده بودیم اما قطبی قبل از بازی گفته بود که من خودم روانشناس بزرگی هستم و می‌دانم چه کنم. من نمی‌خواهم بحث کنم اما فوتبال برد و باخت دارد و ما بد باختیم. ما که در جام ملت‌های قبلی در ضربات پنالتی اوت شدیم چندین موقعیت گل داشتیم اما این بازی ضعیف‌ترین بازی تاریخ ایران مقابل کره بود. به نظر من ژاپن، کره و استرالیا تیم‌هایی هستند که خودشان را از سطح آسیا بالا کشیده‌اند و ما الان در سطح تیم‌هایی مانند عراق، عربستان و کره شمالی هستیم و آن سه تیم بالاتر از ما هستند و فاصله‌شان با ما بسیار است، در حالی که تیم‌هایی مانند سوریه و اردن خودشان را بالا می‌کشند اما ما فقط ایستاده‌ایم و نگاه می‌کنیم.

دایی افزود: من نباید در مورد این که چرا الان سرمربی تیم ملی انتخاب نشده صحبتی بکنم و مسوولان باید بگویند.
..


نوشته شده در یکشنبه 89/11/10ساعت 9:46 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |


Design By : Pichak