سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: امیدوارم این دوره سخت بدنسازی را بدون مصدومیت پشت سر بگذاریم.

محمد نوری در مورد دور جدید تمرینات پرسپولیس، اظهار داشت: ما در دوره سختی بسر می بریم. انشاءا... که در این دو هفته بدنسازی مصدوم نداشته باشیم و بازیکنان بتوانند به خوبی این تمرینات را سپری کنند.

نوری در مورد عدم حضور بازیکنان ملی پوش در تمرینات بدنسازی این تیم تصریح کرد: نبود بازیکنان ملی پوش و بازیکنانی که قرار است به تیم ما ملحق شوند، تاثیرات منفی زیادی بر عملکرد تیمی ما خواهد داشت اما امیدوارم با بازگشت ملی پوشان، هماهنگی تیمی ما هر چه زودتر کامل شود.

نوری راجع به بازیکنان جذب شده و فصل آتی سرخ پوشان، افزود: به نظر من، باشگاه دو بازیکن خیلی خوب را جذب کرد. تیم ما امسال نیز پتانسیل قهرمانی دارد و ما بهترین بازیکنان را در اختیار داریم و با همدلی و رفاقت، امسال هم برای هواداران جام می آوریم.

نوری در خصوص سقف قراردادها نیز گفت: من معتقدم سقف قراردادها مسئله ای ظاهری است و تنها باعث شده قیمت برخی بازیکنان افزایش یابد. همه بازیکنان خواستار دریافت سقف قرارداد هستند و به نوعی، سقف قراردادها، قیمت کف قراردادها شده است.

وی در مورد تیم ملی و عدم حضورش در اردوی این تیم، گفت: با توجه به نظر کارشناسان، حضور در تیم ملی حق مسلم من بود در هر صورت به نظر سرمربی تیم ملی احترام می گذارم و می­دان که در آینده ای نزدیک به حقم خواهم رسید.


نوشته شده در دوشنبه 90/4/13ساعت 4:35 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |


نوشته شده در دوشنبه 90/4/13ساعت 10:10 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

مهدی مهدوی‌کیا به تیم فوتبال داماش گیلان پیوست.

به نقل از سایت باشگاه داماش،‌ مهدی مهدوی‌کیا پس از گفت‌وگو با امیر عابدینی در محل این باشگاه، قرارداد خود را امضا کرد تا فصل آینده داماش گیلان را در لیگ برتر همراهی کند.

وی امروز در نشست خبری عابدینی حضور یافته و به سؤالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.



نوشته شده در دوشنبه 90/4/13ساعت 9:20 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

علی دایی به محض بازگشت به تهران با استقبال پر شور طرفدارانش در فرودگاه و مقابل خانه حجازی ، روبرو شد.

علی دایی پس از دو هفته سفر تفریحی به آلمان ، فرانسه و اسپانیا به تهران برگشت. او به محض ورود به فرودگاه امام خمینی تهران در سالن ترانزیت با مردمی روبرو شد که با دیدنش حسابی با او گرم گرفتند.

او به سئوالات زیادی درباره پرسپولیس و فوتبال سیاست زده پاسخ داد و به ابراز لطف مردم ، پاسخ داد.

دایی ساعاتی بعد هم به خانه زنده یاد حجازی رفت تا در مراسم چهلم این اسطوره فقید فوتبال ایران شرکت کند. او با ورود به خانه حجازی با جمعیت هواداران ناصرخان روبرو شد که فریاد می زدند:« دایی ، حجازی؛ اسطوره مردمی.»


نوشته شده در شنبه 90/4/11ساعت 11:38 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در جریان تمرین صبح امروز (چهارشنبه) خواهان جذب بازیکنان جدید شدند.

هواداران پرسپولیس که بیش از هر فرد دیگری نگران وضعیت تیم خود هستند با شعارهای اعتراضی در تمرینات این تیم خوستار جذب بازیکنان جدید شدند.

آنها که معتقدند مشکل پرسپولیس در فصل گذشته کمبود بازیکن بوده است عقیده دارند تمدید قرارداد با بازیکنان قبلی کافی نیست و به جای تشویق بازیکنان فعلی به تشویق گزینه های خرید مدنظر باشگاه می پردازند.

 در جریان این تمرین هواداران پرسپولیس با سردادن شعارهای از حمید استیلی سرمربی جدید تیم و همچنین مسوولان باشگاه خواستند تا مقدمات حضور مهرداد اولادی و کریم انصاری فر را فراهم کند.



نوشته شده در چهارشنبه 90/4/8ساعت 6:58 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت به این تیم گفت: حمید استیلی با بازگرداندنم به پرسپولیس مرا تا آخر عمر مدیون خودش کرد.

 

شیث رضایی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت به این تیم اظهار داشت: جلسه ای با آقای استیلی داشتم که پایه و اساسش بر اساس نظم، انضباط کاری است که امسال می‌خواهیم انجام دهیم. خیلی خوشحالم از اینکه دوباره به پرسپولیس برگشتم و امیدوارم سال خیلی خوبی را در پیش رو داشته باشیم.

وی افزود: از سرپرست باشگاه و سرمربی تیم، تشکر می کنم از اینکه شرایطی را فراهم کردند که من بتوانم برگردم و به هیچ وجه ناراحت نیستم از اینکه این تیم را ترک نکردم. حمید استیلی از من حمایت نمود و تا آخر عمر مرا مدیون خودش کرد و قطعا جواب اطمینان ایشان را خواهم داد.

وی ادامه داد: شش ماه بیرون نشستم و انگیزه ام بسیار زیاد است، خیلی چیزها را می خواهم ثابت کنم که در مصاحبه هایم نمی گویم چرا که می خواهم به آنها عمل کنم و امیدوارم انشاء ا... پرسپولیس با موفقیت کامل در جام های مختلف حاضر شده و نتایج مطلوب و مورد انتظار هواداران را کسب کند. امسال تیمی را خواهیم داشت که پایه و اساسش بر مبنای رفاقت است.

مدافع پرسپولیس در خصوص شرایط بدنی اش گفت: وضعیت بدنی مناسبی دارم که با رژیم غذایی، خیلی لاغر شده ام. صبح و بعدازظهر تمرین می کنم و وزنم را از 86 کیلوگرم به 78 کیلو گرم کاهش داده ام.

شیث رضایی درباره حضور علی کریمی در پرسپولیس نیز افزود: با علی کریمی دوست هستم و در تیم ملی نیز با هم کار کرده ایم. یقینا حضور علی کریمی کمک زیادی به موفقیت پرسپولیس خواهد کرد و بازی کنار چنین بازیکن با تجربه ای برای من افتخار است.


نوشته شده در چهارشنبه 90/4/1ساعت 5:50 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

علی کریمی با عقد قرارداد یکساله به ارزش 350 میلیون تومان به پرسپولیس پیوست.

هافبک پیشین پرسپولیس که در این فصل بار دیگر به جمع سرخپوشان بازگشته است، برای یک سال در پرسپولیس بازی خواهد کرد. کریمی و پرسپولیس سقف قرارداد را رعایت کرده و با قرمی معادل 350 میلیون تومان به توافق رسیدند.

هافبک فصل گذشته تیم شالکه که با سرپرست باشگاه پرسپولیس برای حضور در این تیم به توافق رسیده بود، صبح امروز با حضور در هیات فوتبال استان تهران قراردادش را به طور رسمی به ثبت رساند.

این مبلغی است که در قرارداد کریمی ثبت شده است


نوشته شده در یکشنبه 90/3/29ساعت 11:12 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

   پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد. این اتفاق پس از یک فصل سخت و پرحاشیه برای هواداران بی‌شمار این تیم بسیار خوشایند بود اما واقعیت‌های مجموعه سرخپوش تهرانی بسیار تلخ و غم‌انگیز است.

 واقعیت پرسپولیس این  است که یکی از پرطرفدارترین تیمهای ایران و آسیا امروز به یک ویرانه تبدیل شده است. پس از کسب عنوان قهرمانی جام حذفی سرپرست موقت باشگاه پس از حدود 2 سال فعالیت در این مجموعه اعلام کرد که مأموریتش در پرسپولیس تمام شده و بهتر است به آموزش و پرورش برگردد. این اتفاق باعث شد تا خیل عظیم مشتاقان پرسپولیس نگران آینده این مجموعه شوند. قرارداد علی دایی هم به پایان رسیده و حالا قهرمان لیگ بدون مدیر و سرمربی مانده است.

 پرسپولیس در شرایطی فصل نقل و انتقلات را شروع کرده که نه مدیر دارد و نه سرمربی و این قصه غم‌انگیز مجموعه‌ای است که باید در فصل آینده نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشد. تیمی که اعتبار و عظمت خاصی در فوتبال این مملکت دارد اما امروز بلاتکلیف است و معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظارش است. نگرانی طرفداران پرسپولیس کاملا قابل درک است و باید هرچه سریع‌تر به این نگرانی پایان داد.

 مشکلی که امروز پرسپولیس دارد مربوط به دیروز و امروز نیست بلکه سالهاست فوتبال ایران چنین وضعیتی دارد و باشگاه‌های موفق همواره با  تغییرات وسیع همراه بوده‌اند. هیچ وقت برنامه‌ریزی اصولی و حرفه‌ای نداشته‌ایم و به همین دلیل بارها و بارها صدمه خورده‌ایم اما چه سود که اتفاقات گذشته همچنان تکرار می‌شود و انگار قرار نیست درس عبرت برای کسانی شود که برای این رشته تصمیم می‌گیرند.

پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد اما در حال حاضر ویرانه‌ای بیش نیست. باشگاهی که هیأت مدیره‌اش مدتهاست قرار است معرفی شود اما همچنان بدون هیأت مدیره است و با سرپرست موقت اموراتش را می‌گذراند امروز همان سرپرست موقت را هم بالای سر خودش نمی‌بیند تا در بلاتکلیفی محض روزگارش سپری شود و وارد فصل جدید شود. سرنوشت پرسپولیس برای کسانی که تصمیم‌گیرنده هستند چقدر مهم است؟ دلشوره‌ها و نگرانی‌های هواداران این تیم را چه کسی پایان خواهد داد؟ امیدواریم جوابی برای این سوالها پیدا شود. جوابی منطقی و اصولی تا به دل‌نگرانی طرفداران پرشمار پرسپولیس پایان دهد.



نوشته شده در یکشنبه 90/3/22ساعت 3:20 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

سرمربی پرسپولیس گفت: خیلی‌ها همه جور خط و خطوط داده بودند تا موفق نشوم.

پس از اهدای کاپ قهرمانی به بازیکنان پرسپولیس علی دایی در جمع خبرنگاران قرار گرفت و به آنها گفت: شما به من بگویید در این فضا کجا باید صحبت کنم.

وی سپس با انتقاد از نحوه برگزاری جشن قهرمانی عنوان کرد: به نظر من چنین مراسمی نباشد، خیلی بهتر است. اصلا نمی‌فهمم این چه مدل برگزاری است. در همه جای دنیا قبل از فصل یک ورزشگاه را به عنوان برگزار کننده مسابقه فینال جام حذفی انتخاب می‌کنند و اصلا و ابدا هم برای فینال دو بازی نمی‌گذارند. نه اینکه مثل ما سه شنبه بازی کنیم و جمعه هم یک بازی دیگر داشته باشیم. ما فقط ماست مالی کردیم تا این مسابقه انجام شود. شما نگاه کنید ما چطور مسابقات برگزار می‌کنیم و کشورهای خارجی فینال را چگونه برگزار می‌کنند.

دایی در ادامه صحبت‌های خود در خصوص تشویق هواداران گفت: من مدیون این هواداران هستم. خدا را شکر می‌کنم در آخر فصل شرمنده آنها نشدم. خیلی مسائل بود که خیلی‌ها دوست داشتند دایی را خراب کنند اما من شرمنده مردم نشدم و امیدوارم سال دیگر این تیم با قدرت در آسیا حضور پیدا کند. قرارداد من تمام شده و اگر قرار باشد از این تیم جدا شوم با وجدان راحت خواهد بود.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه حبیب کاشانی بعد از جشن قهرمانی از پرسپولیس کناره گیری کرده، گفت: هر کسی می‌تواند برای خود تصمیم بگیرد. من وظیفه‌ام بود که تا پایان قراردادم در کنار تیم باشم و خدا را شکر می‌کنم که یک قهرمانی آوردیم. خیلی‌ها خط و خطوط داده بودند تا موفق نشویم. آقایان از قول من گفته بودند که من قول قهرمانی دادم اما بنده هیچ‌گاه چنین قولی نداده بودم و فقط گفته بودم سعی و تلاش خود را می‌کنیم تا قهرمان شویم. خیلی مسائل است که من نمی‌خواهم آنها را مطرح کنم.

دایی تصریح کرد: خیلی‌ افراد هستند که ما را تنها گذاشته بودند ولی اکنون همان‌ها با رفیق‌هایشان این‌جا هستند. از وقتی تنها شدیم خدا به ما کمک کرد. در این مدت پشت سر هم بازی کردیم. در هوای بد اهواز به پیروزی رسیدیم، 120 دقیقه با سپاهان مبارزه کردیم و دیشب تا ساعت 2:30 صبح اجازه ندادند استراحت کنیم اما باز نیمه دوم بهتر بودیم و این قهرمانی حق ما بود.


نوشته شده در جمعه 90/3/20ساعت 8:32 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

می‌گویند پرسپولیسی‌اند اما با گل خوردن ما احساس غرور می‌کنند / مگر ناموسم را از سر را آورده ام؟

سرمربی پرسپولیس گفت: حرف‌های زیادی برای گفتن دارم و در پایان فینال جام حذفی با خیلی‌ها تسویه‌حساب خواهم کرد.

 علی دایی در گفت‌وگویی در خصوص بازی مقابل ملوان، درگیری برادرش با لیدرهای باشگاه پرسپولیس و حواشی اطراف این تیم صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر آن را می‌خوانید:

 ابتدا از بازی مقابل ملوان شروع می‌کنیم. در تهران پیروز شدید،‌ اما قبول دارد بازی سختی در انزلی پیش رو دارید؟بله. قطعاً ما در انزلی برای رسیدن به یک نتیجه خوب کار راحتی نداریم، اما با توجه به اعتقادی که به تک تک بازیکنان پرسپولیس دارم و مثل همیشه به آنها افتخار می‌کنم، مطمئن باشید می‌توانیم برنده از زمین انزلی خارج شویم.

 از شرایط ورزشگاه انزلی خبر دارید؟ما با تمام قدرت به مصاف ملوان خواهیم رفت و به این مسائل کاری نداریم. من خیلی دوست دارم با یک برد جشن قهرمانی خودمان را در انزلی جشن بگیریم، چون این موضوع برای ما و هواداران پرسپولیس شیرین تر است.

 از پیروزی در دیدار رفت برابر ملوان تا چه حد رضایت دارید؟بازیکنان ما بازی قابل قبولی را مخصوصا در نیمه دوم به نمایش گذاشتند، اما این بازی تمام شد و ما باید به فکر نبرد مقابل ملوان در انزلی باشیم. به نظرم روز گذشته تیم من هم بازی خوبی انجام داد و در کنارش به نتیجه خوبی هم رسید که من این برد را باز هم به هواداران تبریک می‌گویم. ما شناخت خوبی از نفرات ملوان داشتیم. 

 قبل از بازی گفته می شد تعدادی از بازیکنان ملوان به سمت دایی نمی‌آیند،‌ اما این اتفاق رخ داد...بله، مهرداد اولادی و پژمان نوری نشان دادند که بازیکنانی حرفه‌ای هستند. به نظرم این دو بازیکن بزرگی خودشان را نشان دادند. این رسم همیشه در فوتبال ما جایگاه خاصی داشته، البته اگر گل هم نمی‌آوردند برای من فرقی نمی‌کرد، اما باز هم می‌گویم این دو بازیکن بزرگواری خودشان را ثابت کردند و من باید از آنها تشکر کنم. 

در ورزشگاه باز هم پیشکسوتان پرسپولیس مانند علی پروین آمده بودند. نظرتان در این باره چیست؟دست همه بزرگان پرسپولیس درد نکند. من از روز اول هم گفته‌ام اگر این اتحاد و همدلی از اول فصل بود و بزرگ‌ترها و پیشکسوتان و افرادی که برای این تیم زحمت کشیده‌اند، بیشتر کنار پرسپولیس بودند خیلی بهتر بود. من حاضر بودم آنها تمام بازی‌ها به استادیوم بیایند و حتی ایرادهای کار من را بگویند، مطمئن باشید من از این حرف‌ها استفاده می‌کردم و بهره‌اش را با کسب تجربه می‌بردم. در فصل جاری این اتفاق نیفتاد، اما امیدوارم در فصل‌های آینده این اتفاق برای پرسپولیس بیفتد و بزرگ‌ترهای این تیم همیشه کنار پرسپولیس باشند تا باعث دلگرمی همه شوند. 

 روز جمعه می‌تواند یکی از بهترین روزهای علی دایی باشد در انزلی باشد؟من در زندگی‌ام زیاد به این مسائل فکر نمی‌کنم چون هدف‌های بسیار بزرگ‌تر و مهمتری دارم، اما در این فصل با این همه فشار و سختی زحمات زیادی کشیدم تا قهرمان شویم. امیدوارم روز جمعه با قهرمانی در جام حذفی پاداش زحماتم را بگیرم. 

 قبول دارید در بازی مقابل ملوان همه یکصدا به دنبال موفقیت پرسپولیس بودند؟همیشه می‌گویم دست هواداران درد نکند و من به شخصه مدیون آنها هستم. به نظرم آنهایی که به پرسپولیس علاقه‌ای ندارند به شخص علی دایی هم اعتقادی ندارند. آنها با نتیجه نگرفتن پرسپولیس خوشحال هستند، اکنون هم این آقایان هستند. من دوست ندارم زیاد در این باره حرف بزنم، اما برخی‌ها هستند که جار و جنجال می‌کنند و وانمود می کنند که پرسپولیسی هستند، ولی متأسفانه در جایگاه ویژه خیلی‌ها برخورد این آقایان پس از گل زدن پرسپولیس را می‌بینند. عکس العمل‌های این آقایان پس از اینکه دروازه پرسپولیس باز می‌شود مشخص است.

 همه اینها را می‌بینند که چه اندازه خوشحال می‌شوند و احساس غرور به آنها دست می‌دهد. به نظرم خیلی از رویدادهایی که اتفاق می‌افتد دست آقایان را رو می‌کند تا همه چیز برای مردم مشخص شود. مردم می‌فهمند که این آقایان پرسپولیسی نیستند و فقط به دنبال منافع خودشان در کنار پرسپولیس می‌گردند، در غیر این صورت فردی که پرسپولیسی است آن هوادار عاشقی است که روز گذشته بدون چشم‌داشتی 90 دقیقه تیم خود را تشویق کرد. آن هواداران واقعی پرسپولیس به آقایانی که خط می‌دهند توجه نمی‌کنند خدا را شکر می‌کنم که در این مدت هواداران واقعی ما اجازه ندادند که به آنها خط داده شود. 

  با این حرف‌ها در چند بازی آخر پرسپولیس از هواداران راضی هستید؟من همیشه از هواداران واقعی پرسپولیس راضی بوده‌ام. در این چند بازی آخر پرسپولیس جو ورزشگاه بسیار سالم بوده و هواداران واقعی فقط تیم را تشویق کرده‌اند و به همین دلیل است که می گویم مدیون هواداران پرسپولیس هستم. 

از درگیری برادرتان با یکی از لیدرهای پرسپولیس در پایان بازی با ملوان خبر دارید؟بله، متأسفانه اینها همان دار و دسته آقایان هستند؛ آقایانی که از برد پرسپولیس ناراحت می‌شوند. موقعی که هواداران فهیم پرسپولیس دایی و تیمشان را تشویق می‌کنند آقایان ناراحت می‌شوند و ناسزا می‌گویند چون منافع‌شان در خطر است. دفعه اول نیست که این اتفاق می‌افتد. با اتمام فینال جام حذفی با این آقایان خیلی کار داریم که باید همه آن را انجام بدهیم. این روزها من به خاطر پرسپولیس سرم را پایین نگه داشتم و هیچ حرفی نمی‌زنم، اما به موقع و وقتی که فصل تمام شود و بعد از روز جمعه با خیلی ها کار دارم و باید با اینها تسویه حساب کنم. 

 این به معنی تهدید نیست؟خیر. من مگر نامونس و خانواده‌ام را از سر راه آورده‌ام تا یک عده آدم بی‌هویت بخواهند در روزی که پرسپولیس می‌برد یا می‌بازد به آنها ناسزا بگویند. 

شفاف‌تر توضیح می‌دهید؟چون جلوی خیلی از چیزها و اقدامات آنها را در پرسپولیس گرفته‌ام. اجازه دهید به موقع حرف‌هایم را بزنم. عجله نکنید تا با آرامش بیشتر به دیدار ملوان برویم. 

برخی از بازیکنان در چند روز گذشته صحبت‌هایی را مبنی بر مذاکره با آنها را در رسانه‌ها مطرح کردند نظر شما در این باره چیست؟ شماها تازه متوجه شده‌اید که من چه حرف‌هایی را زده‌ام و تازه در حال رسیدن به حرف‌های من هستید من هیچ حرفی را بدون سند نمی‌زنم و بدون دلیل و مدرک حرفی را بر زبان نمی آورم. مردم باید خیلی از آقایان را بهتر بشناسند. من سرم را هیچ کجا کج نمی‌کنم و خودم را پشت کسی پنهان نمی‌کنم، اما مردم باید برخی‌ها را بشناسند که کم کم این اتفاق خواهد افتاد. ماه همیشه پشت ابر نمی‌ماند. اکنون هم مسائل مختلفی در حال اتفاق افتادن است که در حال ثابت شدن برخی از گفته هایم است و همه به حقانیت ما پی می‌برند.



نوشته شده در پنج شنبه 90/3/19ساعت 11:15 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

<      1   2   3   4   5   >>   >

Design By : Pichak