سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir

مورینیو:زندگی در چنین دنیایی حالم را خراب می‌کند.

ژوزه مورینیو از عملکرد ولفگانگ اشتارک، داور دیدار رئال مادرید با بارسلونا به شدت ناراضی بود.

مورینیو پس از اولین شکست خانگی رئال در لیگ قهرمانان این فصل گفت: «من هیچ حرفی به داور نزدم، و تنها خندیدم و او را هو کردم. اگر حرفی که در ذهن دارم را بزنم همین حالا دوران مربی‌گری‌ام به پایان می‌رسد.»

او که در این دیدار پس از اخراج په‌په از روی نیمکت رئال اخراج شد گفت: «تنها یک سوال دارم: چرا؟ چرا اوربو (داور دیدار چلسی و بارسلونا در نیمه‌نهایی 2007)، چرا بوساکا (داور بارسلونا و آرسنال در لیگ قهرمانان امسال)، چرا اشتارک؟ هر نیمه‌نهایی همین ماجرا را دارد. ما داریم درباره تیمی فوق‌العاده رویایی صحبت می‌کنیم. چرا چلسی آن سال به فینال نرسید؟ چرا اینتر تنها با معجزه نجات یافت؟

وقتی بازی صفر – صفر بود می‌خواستیم کاکا را به جای لاس بیاوریم (پیش از اخراج). نمی‌دانم که این قدرت خوسه آنخل ویار (رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا) در یوفا است، یا یونیسف می خواهد تبلیغ کند؟ من که نمی‌دانم.

لیونل مسی عالی بازی کرد، اما بازی مقابل ده نفر آسان تر است.

گواردیولا مربی رویایی است، اما لیگ قهرمانان را به روشی فتح کرده که مایه شرم‌ساری من است، با آن رسوایی استمفورد بریج. امسال اگر او قهرمان شود می‌شود رسوایی برنابئو.

قبول دارم که ما حذف شدیم. رسیدن به فینال شده ماموریت غیرممکن. گاهی این که در چنین دنیایی زندگی می‌کنم حالم را خراب می‌کند، اما به هر حال دنیای ما همین است.»

لیونل مسی گلی زد که شبیه به گل انفرادی دیه‌گو مارادونا در جام جهانی 1986 بود.

مورینیو گفت: «به بارسلونا تبریک می‌گویم، ولی به دست آوردن قدرت آنها کار آسانی نیست.»

دیدار برگشت در 3 مِی برگزار می‌شود.


نوشته شده در پنج شنبه 90/2/8ساعت 10:57 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به رغم این که بازی دشواری پیش رو داریم، اما با شکست تیم مس در نظر داریم به کسب سهمیه آسیایی همچنان امیدوار بمانیم.

وحید هاشمیان در خصوص بازی فردا برابر مس افزود: مس یکی از تیم های قوی این دوره از رقابت های لیگ برتر است، چرا که آنها در اندیشه کسب رتبه مناسب تر در جدول رده بندی بوده و به طور حتم با تمام قوا مقابل ما ظاهر خواهند شد.
به گفته وی پرسپولیس نیز پس از پیروزی پر گل مقابل نفت تهران عزمش را برای کسب سهمیه آسیایی دوچندان کرده و بر همین اساس پیش بینی می کنم هواداران جدال زیبایی را از هر 2 تیم شاهد باشند.

مهاجم تیم پرسپولیس در خصوص شرایط فعلی این تیم نیز گفت: تیم ما در وضعیت خوبی بسر می برد و بازیکنان تمرینات را با جدیت دنبال و از هر نظر آماده هستند.به اعتقاد وی پرسپولیس در بازی های اخیر خود، به جز دیدار مقابل بنیادکار خوب بود که با پشت سرگذاشتن شرایط فعلی روند مناسب گذشته را همچنان در آینده ادامه خواهد داد تا به اهداف مورد نظر دست پیدا کند.

هاشمیان در خصوص وضعیت جسمانی و مصدومیت خودش نیز گفت: خوشبختانه مصدومیتم برطرف شده و همراه سایر بازیکنان تمرینات را به طور مرتب دنبال می کنم.

وی افزود: پس از رهایی از مصدومیت، به علت فشردگی بازی ها بدنم مقداری خسته شده بود که با سپری کردن زمان و تمرینات مناسب مجددا به شادابی لازم رسیده ام.

مهاجم تیم پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل نفت تهران نیز گفت: با این که در این بازی چند بازیکن مصدوم و محروم داشتیم، اما بازیکنانی که به میدان رفتند خوب کار کرده و سه امتیاز حساس را از این تیم خوب و جنگنده گرفتند.
تیم فوتبال پرسپولیس در آغاز هفته سی و دوم رقابت های لیگ برتر عصر پنجشنبه هفته جاری مقابل مس کرمان قرار می گیرد. این بازی راس ساعت 20:15 درورزشگاه آزادی برگزار می شود.



نوشته شده در چهارشنبه 90/2/7ساعت 12:11 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

هافبک برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس با کذب خواندن مصاحبه منسوب به او در یکی از روزنامه‌های خبری ورزشی صبح، گفت: اعتراض به نیمکت نشینی از سوی بازیکن، معنایی ندارد و هیچگاه نسبت به این مساله اعتراضی نداشته ام.

تیاگو درباره مصاحبه چاپ شده در یکی از روزنامه‌های خبری ورزشی صبح که حاکی از ناراحتی تیاگو از نیمکت نشینی‌اش بود، با ساختگی خواندن این مصاحبه، تاکید کرد: دو سال است در پرسپولیس بازی می‌کنم و تا به امروز هیچ کس از من اعتراضی نسبت به نظر سرمربی در بازی دادن یا بازی ندادن من ندیده است.

این کار را حرفه‌ای نمی‌دانم و در تفکرات من چنین رفتارهایی جایی ندارد. در فوتبال حرفه‌ای سرمربی حرف اول و آخر را می‌زند و اعتراض به نظر او درباره ترکیب تیم معنایی ندارد.

وی با اشاره به نقل قولی از این مصاحبه که به خاطر ناراحتی از نیمکت نشینی، پس از به ثمر رساندن گل در برابر نفت تهرتن خوشحالی نکردم، گفت: اساسا با هیچ خبرنگاری مصاحبه نکرده ام و از انتشار این مصاحبه متعجبم. ضمن اینکه تیم ما تا 4 گل زده بود و زدن گل پنجم به تیم مقابل، خوشحالی خاصی ندارد. قرار نبود به خاطر زدن گل پنجم دور افتخار بزنم!
هافبک با اخلاق سرخپوشان افزود: برخی می‌خواهند در تیم ما اختلاف بیندازند اما استفاده از نام من برای این کار، عجیب است چرا که تمام همبازیان من می‌داند طی دو سالی که در پرسپولیس بوده ام تمرکز خودم را فقط بر روی تمرینات گذاشته ام و با حواشی فوتبال کاری نداشته و ندارم.
سابقه من هم نشان داده که اگر آقای دایی فقط 5 دقیقه هم به من بازی دهد، با تمام وجود و توانم بازی می‌کنم چون پیراهن پرسپولیس را دوست دارم و نسبت به آن احساس تعهد می‌کنم. من قرارداد حرفه‌ای دارم و با نظر سرمربی کار می‌کنم. سرمربی تیم این اختیار را دارد که من را روی نیمکت بنشاند یا هر طور که در تفکراتش جای دارم به من بازی دهد. این یک اصل حرفه‌ای است و غیر از این فکر نمی کنم.


نوشته شده در چهارشنبه 90/2/7ساعت 11:43 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

جمعیت پرسپولیسی ها دست نیافتنی است، گل تیاگو اول شد.

در بخشی از برنامه 90 شب گذشته و در حاشیه بازی پرسپولیس و نفت تهران گزارشی از محمد دادکان پیشکسوت پرسپولیس و رئیس سابق فدراسیون فوتبال پخش شد که در آن دادکان گفت : مطمئن باشم که صحبت هایم را پخش می کنید؟ سپس ادامه داد می خواهید بدانید چرا ورزشگاه های ما خالی است؟ برای اینکه مسئولان ورزش می خواهند خالی باشد . شما ببینید چرا باشگاه پرسپولیس دو سال است که هیئت مدیره ندارد و تک نفره اداره می شود. مگر می شود یک باشگاه را یک نفره اداره کرد؟ اگر امکان دارد پس چرا هیچ باشگاه بزرگی در دنیا این کار را انجام نمی دهد؟ شش سال است که قرار است این باشگاه وارد بورس شود اما فقط حرف می زنند.

این صحبت های دادکان در حالی پخش شد که تنها لحظاتی از خوش و بش دادکان با گزارشگر نود به تصویر کشیده شد و پس از آن هنگام پخش صحبت های وی تصاویر نامربوطی از سکوهای ورزشگاه آزادی و اسکوربرد ورزشگاه پخش شد تا گزارش به پایان رسید!!!


سوال برنامه 90 نیز این بود که "کدام یک از گل‌های هفته سی و یکم لیگ برتر زیباتر بوده؟" که  پس از شرکت نزدیک به دو میلیون نفر در این نظرسنجی مخاطبان  برنامه با رای 48 درصدی خود گل تیاگو فراگو بازیکن تیم پرسپولیس را برگزیدند.

پس از گل تیاگو فراگو (پرسپولیس) ،  گل آرش برهانی (استقلال) نیز با 30 درصد آراء دومین گل برتر شناخته شد و گل مهدی کیانی (تراکتورسازی) سوم شد. گل های زیبای دیگر این هفته را ، علی احمدی (ذوب آهن) ، ادینیو (مس کرمان) ، نوروزی (فولاد) به ثمر رسانده بودند.


نوشته شده در سه شنبه 90/2/6ساعت 3:39 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

علی دایی در شبی که با 5 گل در برابر حریف پیروز شد، حضور محمد دادکان رییس سابق فدراسیون فوتبال را به عنوان تماشاگر ویژه در ورزشگاه به فال نیک گرفت.

تنها بازی پرسپولیس بود که بازیکنان احساساتی نشدند / مسخره‌ است، به خاطر یک اوت به کمیته انضباطی بروم

علی دایی در نشست خبری پس از بازی تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران اظهار کرد: ما در این بازی از نظر فوتبالی سرتر از تیم حریف بودیم. نیمه اول تقریبا بازی متعادل بود. هرچند ما یک گل زدیم و موقعیت‌هایی داشتیم که گل‌های بیشتری هم بزنیم. در نیمه دوم بازی را خیلی خوب شروع کردیم و اوایل کار گل دوم را زدیم. همین روند باعث شد روحیه تیمی ما بالا رفته و با انجام یک بازی منطقی و به دور از احساسات با گل‌های زیادی حریف را شکست دهیم.

وی افزود: شاید بتوان گفت این تنها بازی پرسپولیس بود که بازیکنان در تمام لحظات آن احساساتی نشدند و هر کس کار خودش را انجام داد.همین شد که توانستیم با گل‌های زیادی پیروز شویم. خودم هم انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشتم، چرا که نفت از تیم‌های خوب لیگ است و نتایج خوبی را در گذشته گرفته بود. این جزو زیبایی‌های فوتبال است که ما توانستیم به خوبی فرصت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم. در بازی قبلی توپ ما در دقیقه 93 وارد دروازه نشد، اما در این بازی شرایط فرق کرد.

دایی همچنین به تیم نفت هم تبریک گفت و ادامه داد: به حسین فرکی که از دوستان من است تبریک می‌گویم که تیم جوان و خوبی دارد. همچنین سایر اعضای این تیم هم از دوستان من هستم که به آن‌ها هم تبریک می‌گویم، اما واقعا در این بازی پرسپولیس سرتر از حریفش بود و به حقش رسید.
وی در پاسخ به این سوال که آیا صحبت‌های شما در روزهای گذشته باعث شد فضای سالمی روی سکوهای ورزشگاه آزادی باشد، اظهار کرد: من همیشه حرفم را زده‌ام و هیچ وقت از کسی نترسیده‌ام چون به دنبال حق بوده‌ام. هیچ نخواسته‌ام به هر طریقی به هدفم برسم. من ترجیح می‌دهم راجع به این مسائل حرف نزنم. دوست دارم امروز راجع به خوبی‌های فوتبال و اتفاقات خوبی که امروز در آن افتاد صحبت کنم.

وی همچنین گفت: نباید عملکرد پرسپولیس در یک مسابقه را ملاک توانایی یا عدم توانایی این تیم دانست. حتی با یک بازی درباره من هم نباید قضاوت کرد. تیمی که بتواند چنین روندی را ادامه دهد، تیم خوبی است. به نظرم پرسپولیس در بازی مقابل تیم‌های استقلال، الوحده و شهرداری تبریز، عملکردی بهتر از این بازی داشت. خدا را شکر در این مسابقه توپ‌های ما وارد دروازه شد و همین باعث شد تا توپ‌های بعدی هم گل شود. متاسفانه ما در بدترین شرایط که چندین بازیکن اصلی‌مان مصدوم بودند، آن نتیجه را با بنیادکار گرفتیم. بعد از آن شکست تلخ ما کار بزرگی انجام دادیم. بعد از آن بازی که یک سری مسائل را عنوان کردند. بحث 10 درصد جریمه بازیکنان ما مطرح شد که روحیه تیم را پایین می‌آورد که خوشبختانه بازیکنان ما همه مسائل را حل کردند و با هم بودن را به خوبی نشان دادند. ما نشان دادیم یک تیم هستیم و با هم متحدیم. خدا هم امروز پاداش ما را داد.
دایی درباره احضارش به کمیته انضباطی نیز گفت: اینکه من را در چنین شرایطی به کمیته انضباطی دعوت می‌کنند، قبول ندارم. من کاری نکرده‌ام که بخواهم به کمیته دعوت شوم، اما مجبورم قبول کنم و به تصمیم‌های آن احترام بگذارم. واقعا کجای دنیا چنین اتفاقی می‌افتد؟ ما به خاطر یک اوت چه کارها که نکردیم. آیا فیرپلی آن است که دروازه‌بان حریف خودش را برای وقت تلف کردن روی زمین بیندازد؟ آخر کی سواد فوتبالی‌مان می‌خواهد بالا بیاید؟ تا کی می‌خواهیم به این مسائل بپردازیم؟ مطمئنا وکیل من به آن جلسه می‌رود. واقعا چنین مسائلی در فوتبال ما خنده‌دار است. می‌خواهید با فیفا مکاتبه کنم و پاسخ مکتوب و رسمی آن را در این مورد بگیرم؟!

وی افزود:سر مسئله مالیاتی من هزار بار آقایان صحبت کرده و افراد مختلفی را می‌فرستادند. خوب است من بروم و به فیفا شکایت کنم؟ واقعا حقی را ضایع کردم که اکنون باید به کمیته انضباطی بروم؟ به کسی بی‌احترامی کردم؟ چنین چیزهایی واقعا در فوتبال ما مسخره است. واقعا خنده‌دار است که به خاطر پرتاب یک اوت به کمیته انضباطی دعوت شوم.

دایی در ادامه با اشاره حضور دادگان در ورزشگاه آزادی گفت: حضور افرادی چون دادکان باعث پیشرفت فوتبال ما می‌شود. حضور امروز او در ورزشگاه آزادی را به فال نیک می‌گیرم. دور بودن امثال آدم‌هایی چون دادگان از فوتبال ما صدمه بزرگی به فوتبال ما می‌رساند. دادگان کارنامه‌اش مشخص است و زمانی که در فدراسیون بود، عملکرد خوبی داشت. او از بهترین‌های فدراسیون فوتبال ایران بود. کار کرد و نتایج خوبی هم گرفت. ما در زمان او به جام جهانی رفتیم، اما متاسفانه مسائل دیگری باعث شد در نهایت آدم‌های دیگری سر کار بیایند. یاد‌م هست آن زمان چقدر فشار روی تیم ملی بود. متاسفانه اگر درباره این مسائل صحبت کنی، می‌گویند علیه فلان خط صحبت کرده‌ای، اما امروز از حضور دادگان بسیار خوشحال شدم و روز خوشی برای تیم ما بود.

دایی همچنین موفقیت تیم ملی فوتبال دانش‌آموزی ایران را تبریک گفت و افزود: اگر به دنبال فوتبال خوب هستیم، باید به فوتبال مدارس توجه داشته باشیم. من از مسوولان خواهش می‌کنم که این موضوع را بیش از پیش جدی بگیرند حتی مدیران باشگاه‌ها می‌توانند در این زمینه کمک‌های زیادی بکنند و استعدادهای مختلف را کشف و پرورش دهند.

دایی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا دیدار شما با امیر عابدینی ممکن است منجر به حضور فصل آینده‌تان در تیم داماش شود گفت: عابدینی از دوستان خوب من است. او مدیرعامل باشگاهم بوده. من در زمان مدیریت او در پرسپولیس به اروپا رفتم و بهترین خاطره‌ها را از او دارم. او بزرگتر من است، اما صحبتی که با وی داشتم، به هیچ عنوان درباره فوتبال نبوده است. من یک مربی حرفه‌ای هستم و فعلا با تیم پرسپولیس قرارداد دارم. تا زمانی که با این تیم قرارداد دارم، درباره چنین مسائلی صحبت نمی‌کنم.
دایی در پایان نیز خاطرنشان کرد: از بازیکنان خارجی پرسپولیس هم تشکر می‌کنم. آن‌ها همیشه با انگیزه بالا در تمرین‌ها حاضر شده‌اند و همیشه بدون توجه به حاشیه‌ها تمام تلاش‌شان را برای موفقیت تیم کرده‌اند. آن‌ها همیشه خودشاپن را نشان دادند.


نوشته شده در یکشنبه 90/2/4ساعت 10:43 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

حسین هدایتی خود را رانده شده از پرسپولیس می داند.

حسین هدایتی در گفت و گویی با باشگاه خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که چه زمانی به پرسپولیس بر می گردد ، گفت: «
زمانی که اشغالگران از پرسپولیس رفته باشند.»

او اسمی از کسی نیاورد اما نکته جالب اینجاست که او تنها یک فصل و به این بهانه که بتواند پولی به پرسپولیس تزریق کند در هیات مدیره این تیم قرار گرفت و در فصل مذکور پرسپولیس نتایج مناسبی کسب نکرد.



نوشته شده در پنج شنبه 90/2/1ساعت 3:49 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

سرمربی پرسپولیس گفت: کارم را انجام می‌دهم و همیشه گفته‌ام همه چیز دست مدیریت باشگاه است.

علی دایی پس از شکست 3 بر یک در ورزشگاه آزادی برابر بنیادکار ازبکستان، در نشست خبری اظهار داشت: از این باخت متاسفم. جای هیچ عکس‌العملی برای ما نیست. در نیمه اول بازی متعادل بود و موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم. نیمه دوم را خوب شروع کردیم اما متاسفانه بد گل خوردیم و اخراج محمد نیز برنامه‌های ما را به هم زد آن هم درحالی که 2 گل عقب بودیم.

وی ادامه داد: سعی کردیم به بازی برگردیم. در دقیقه 94 توپ را از دو قدمی نتوانستیم به گل تبدیل کنیم و همان توپ برگشت و وارد دروازه ما شد. امروز خوب نبودیم و باختیم. البته تیم بنیادکار نیز در نیمه اول حرفی برای گفتن نداشت. بجز کرنری که زد ؛ متاسفانه در نیمه دوم خوب کار نکردیم و توپ‌ها را خودمان به حریف دادیم و گل خوردیم. فوتبال همین است.

دایی در مورد شانس صعود پرسپولیس گفت: کارمان خیلی سخت است اما هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. در فوتبال خیلی اتفاق‌‌ها می‌افتد. متاسفانه بد موقعی باختیم و کارمان فوق‌العاده سخت است.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه تماشاگران علیه او شعار دادند و او بدترین نتایج تاریخ این تیم را گرفته و اینکه می‌خواهد همچنان به کارش ادامه دهد یا نه، گفت: ما کار خودمان را می‌کنیم. من همیشه گفته‌ام که همه چیز دست مدیریت باشگاه است. من کارم را انجام می‌دهم و هرچه توان داشته‌ام برای تیم گذاشته‌ام. امیدوارم در آینده نتایج بهتری بگیریم.


نوشته شده در چهارشنبه 90/1/31ساعت 8:15 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

سرمربی پرسپولیس گفت:‌ کار ما درس عبرتی خواهد شد تا کسی دیگر الکی وقت تلف نکند.

علی دایی پس از برتری 2 بر یک برابر استیل‌آذین در نشست خبری اظهار داشت: اول از همه بازیکنانم تقدیر می‌کنم. آنها بازی خوبی انجام دادند. در نیمه اول ما بازی خوبی انجام ندادیم. البته سرتر از حریف بودیم اما در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. در مورد آن صحنه گل هم باید بگویم بروید فیلم مسابقه را ببینید. سوشا مکانی چند بار توپ را از میان پاهایش عبور می‌دهد و بازیکنان ما را مسخره می‌کند. بازی جوانمردانه واژه بزرگی است.

وی ادامه داد: یکی به من بگوید در آن صحنه چه اتفاقی افتاده که سوشا مکانی مصدوم شد. او بعد از آنکه توپ را به بیرون و خود را به مصدومیت زد دایو به آن بزرگی را زد. این درس عبرتی می‌شود برای آنها که می‌خواهند ناجوانمردانه وقت‌کشی کنند و خود را بی‌مورد به مصدومیت می‌زنند. در آن صحنه هیچ‌کس کاری با مکانی نداشت و خود را بی‌مورد به زمین زد.

دایی تأکید کرد: ما بازی جوانمردانه را بد معنا می‌کنیم. هرکس خودش را به زمین زد نباید توپ را به او تقدیم کنیم. دیوانه نیستیم که الکی توپ را به حریف تقدیم کنیم. فیلم بازی را ببینید مکانی چقدر حرکات آکروباتیک انجام داد و دایو زد. آیا این بازیکن مصدوم است. اگر مکانی مصدوم شده بود حق با شماست اما متأسفانه ایشان به شکل ناجوانمردانه خودش را به مصدومیت زد.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: دروازه‌بان حریف اگر مصدوم است روی زمین دراز بکشد و منتظر آمدن پزشک تیم باشد. او بعد از آن صحنه لگدهای زیادی به بازیکنان ما زد. نوری دستش پر خون بود، سپهر حیدری لبش پاره شده بود. حسین بادامکی پایش آسیب دیده بود آیا این معنایش بازی جوانمردانه است؟ مگر قرار است هر کس توپ را بیخود به بیرون زد آن را به حریف تقدیم کنیم. اگر او واقعاً مصدوم شده بود من از شما عذرخواهی می‌کردم اما گلر حریف خودش را بی‌مورد به زمین انداخت.

دایی افزود: به نظرم این اتفاقی است که باعث می‌شود دیگر تیم‌ها بی‌مورد وقت تلف نکنند و بازی به بیراهه کشیده نشود.

دایی با اشاره به بازی بازیکنان استیل‌آذین در دیدارهای قبلی گفت: من فیلم بازی‌های این تیم را در مسابقات گذشته دیده‌ام. برخی از بازیکنان آنها در زمین راه می‌روند اما امروز با غیرت و تعصب بازی می‌کردند و مقابل پرسپولیس غیرت و تعصب‌شان متبلور شده بود این هم از شانس ما بوده است. این درس عبرتی خواهد شد که کسی دیگر الکی وقت تلف نکند.

وی در مورد اینکه سیاوش اکبرپور و حسین کاظمی نیز به سمت او حمله‌ور شدند، گفت: این درست نیست. خداوکیلی به غیر از سوشا مکانی هیچ‌کس به سمت من حمله نکرد. مکانی حتی به ذخیره‌های ما هم بی‌احترامی کرد. کاظمی و اکبرپور رفقای من هستند و به من بی‌احترامی نکردند. فقط سوشا بود که چنین کارهایی انجام می‌داد. اگر فیلم‌هایش موجود باشد خواهید دید که مکانی چه الفاظ رکیکی به کار می‌برد.

دایی در مورد درگیری فیزیکی رحمان احمدی و سوشا مکانی در پایان مسابقه گفت:
به احمدی فحش ناموسی داده شد. دیگر نمی‌دانم چه چیزی در این مورد بگویم. باید به مسائل بیرون از فوتبال که این چیزها است رسیدگی شود.
دروازه‌بان حریف الفاظ نامناسبی به کار می‌برد. این مسائل را بررسی کنید. اگر مکانی مصدوم است چرا بعد از آن صحنه شیرجه به آن بلندی را می‌رود. اگر هم واقعاً مصدوم بود می‌توانست توپ را به زمین ما پرتاب کند. ما که نمی‌توانستیم از زمین خود توپ را بر روی دروازه‌ آنها پرتاب کنیم. اشتباهات خود را توجیه نکنند. تقصیر خودشان بود.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: مطمئن هستم پس از این ماجرا حرف‌های زیادی در مورد من می‌زنند اما حریف از نظر فوتبالی چه کاری کرد. به غیر از شوت زندی در نیمه دوم و یک کاشته در نیمه اول که به دیوار دفاعی ما خورد از نظر فوتبالی حریف چه کاری انجام داد. بازی جوانمردانه معنایش چیز دیگری است. خودت را به زمین می‌اندازی تا وقت بکشی. ما این چیزها را در بازی با عرب‌ها زیاد دیده‌ایم که هر وقت می‌خواستند وقت را تلف کنند خودشان را زمین می‌انداختند. مگر ما دیوانه بودیم که بعد از آن همه فشاری که آوردیم توپ را بی‌مورد به حریف تقدیم کنیم آن هم برای دروازه‌بانی که فیلم بازی می‌کند.

دایی افزود: متأسفانه در فوتبال خشک و تر با هم می‌سوزند. آنها خودشان را به مصدومیت می‌زنند و بعد به ما لگد می‌زنند.
وی در مورد حضورش در درگیری‌ها گفت: من مطمئن بودم باید جلو بروم تا بازیکنان کمتر درگیر شوند. بازیکنان ما بعد از گلزنی شادی کردند. یکی به من بگوید بازیکنان حریف در وسط بازیکنان ما هنگام شادی چه می‌کردند.
دایی ادامه داد: از کمیته انضباطی می‌خواهیم به این مسائل رسیدگی کند. کاری که آنها کردند اسمش را چه می‌گذارید؟ یک نفر به من بگوید.

سرمربی پرسپولیس در مورد داوری مسابقه گفت: سوشا مکانی به عالم و آدم فحش داد. اگر کارت قرمز می‌گرفت این اتفاقات شاید رخ نمی‌داد. من نمی‌خواهم درباره داوری حرف بزنم. شاید حرف شما درست است و بازی از دست داور خارج شده بود اما اگر من حرف بزنم می‌گویند دایی فلان و بی‌سار گفت.

وی تأکید کرد: ما بهترین داوران دنیا را داریم و من مخلص همه آنها نیز هستم. من بعد از بازی با استقلال در مورد داوری حرف زدم گفتند دایی دارد باختش را توجیه می‌کند آن هم در حالی که پنالتی به آن واضحی برای ما گرفته نشد. من در مورد رفیعی یکبار حرف زدم شما دیدید چه جنجالی به راه افتاد. من مخلص داوران هستم و در موردشان صحبت نمی‌کنم زیرا دوست دارم در کنار بازیکنانم تا زمانی که هستم حضور داشته باشم نمی‌خواهم از روی سکو بازی را تماشا کنم حوصله این چیزها را ندارم همه داوران ما خوب هستند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه از امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی برای فصل آینده برنامه گرفته شده اما از او باشگاه پرسپولیس برنامه‌ای نخواسته گفت: من به این مسائل کاری ندارم حدود یکی دو ماه دیگر با تیم قرارداد دارم. اگر باشگاه مرا نخواهد که حرفی نیست اما اگر من را بخواهند من هم باید فکرهایم را بکنم که بمانم یا بروم. من اصلاً نگران نیستم مگر خودم به این تیم آمدم به دنبال من آمدم و مرا آوردند. در پرسپولیس نصف پولی که سایر باشگاه‌های که خواهانم بودند به من دادند. من همواره گفته‌ام به این تیم مدیونم و برای مردم کار می‌کنم و به آن افتخار می‌کنم.

دایی یادآور شد: چشم‌داشتی نداشته‌ام ضمن اینکه قرار نیست فقط در پرسپولیس باشم می‌توانم در تیم‌های دیگر هم مربیگری کنیم. حتی اگر تیم‌های دیگر نیز ما را نخواهند به کارهای دیگرم می‌پردازم.

وی در مورد ملاقاتش با کی‌روش گفت: من بارها گفته‌ام که هرجا بخواهم کار کنم به عنوان نفر اول مربیگری هستم. من عاشق تیم ملی هستم و هر کمکی که از دستم بربیاید برای تیم ملی می‌کنم. با کی‌روش حرف زدم اما فقط به عنوان مربی اول در مربیگری کار می‌کنم اما به طور غیر مستقیم در خدمت تیم ملی هستم.


نوشته شده در جمعه 90/1/26ساعت 11:42 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

هافبک گلزن و بازیساز تیم فوتبال پرسپولیس که نقش بسزایی را در پیروزی پرسپولیس ایفا کرد گفت: تنها چیزی که در این دیدار برای ما مهم بود، کسب 3 امتیاز و صعود یک پله ای در جدول رده بندی بود که به آن دست یافتیم. 

محمد نوری در مورد گلزنی اش افزود: خدا را شکر توانستم هم گل بزنم و هم برنده میدان باشیم و در جمع مدعیان اصلی قهرمانی قرار بگیریم اما من هر وقت گل می زنم به حساب خودم نمی گذارم بلکه زحمت و تلاش همه همبازیانم است و این گل روی کار زیبای حسین بادامکی به ثمر رسید.

نوری در ادامه گفت: گل های ما روی حرکات کار شده در تمرینات بود و ما به خوبی می دانستیم که باید از عمق دفاع حریف، به هدف برسیم.

هافبک پرسپولیس درباره توهین بازیکن حریف به علی دایی افزود: بازیکن تیم پاس به سرمربی ما توهین کرد و ما به حمایت از علی دایی در صحنه حاضر شدیم و بازیکن حریف نیز فهمید که کار اشتباهی را انجام داده و در همان لحظه از سرمربی پرسپولیس عذرخواهی کرد.

نوری در پایان ادامه داد: با این برد انگیزه ما برای بازیهای آینده دوچندان شد و توانستیم دوباره جزو مدعیان قهرمانی قرار بگیریم و به قهرمانی بیشتر امیدوار شویم.



نوشته شده در سه شنبه 89/12/17ساعت 10:45 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای انتخاب لیدر تیم‌ها باید افرادی را گزینش کنیم که جوانان را در مسیر درست هدایت کنند. 

امروز بازیکن 17 ساله بازی دادم / شرایط روحی نادر احمدی را درک میکنم.

علی دایی پس از برتری  برابر پاس همدان در نشست خبری گفت:  ما فریب شرایط جدول لیگ را نخوردیم و اینکه پاس آخرین تیم جدول است.امیدوارم این تیم بتواند امتیازهای لازم را جمع کند زیرا حیف است تیمی به این بزرگی و با سابقه در چنین شرایطی باشد. در دیدار امروز مستحق برد بودیم. بازی خیلی سنگینی بود؛ ما می‌خواستیم به صدر جدول نزدیک شویم و پاس هم می‌خواست از انتهای جدول جدا شود که 3 امتیاز را ما گرفتیم.
سرمربی پرسپولیس با اشاره به غیبت چند بازیکن اصلی این تیم گفت: 5 بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم با این حال بازیکنان بازی خوبی انجام دادند و نشان دادیم که با یکدلی و همدلی می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و امروز هم نتیجه گرفتیم تا از شرایط بد نیم فصل اول جدا شویم.امروز 3 امتیاز با ارزش گرفتیم و هدفمان این است که به صدر جدول نزدیک شویم.

دایی در مورد اهانت برخی تماشاگران در شهرستان‌ها به بازیکنان و مربیان تیم‌های میهمان گفت: اول باید از مردم خوب همدان تشکر کنم. امروز شاهد یکی از بهترین فضاها در ورزشگاه بودیم. کمتر، چنین جوی را در شهرستان‌ها شاهدیم. در بوشهر متاسفانه انواع و اقسام توهین‌ها و بی‌احترامی‌ها و ناسزاها به ما داده شد. متاسفانه شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌ها چنین حکم می‌کند که به بازیکنان و مربیان توهین شود و اگر بازیکنان عکس‌العمل نشان دهند با آنها برخورد جدی می‌شود.
دایی تاکید کرد: اگر فقط اسم باشگاه‌ها فرهنگی ورزشی نبود خیلی بهتر بود. به نظرم هیچ باشگاهی در جهت فرهنگسازی اقدامی انجام نداده و فقط حرف می‌زنیم و شعار می‌دهیم. باید برای انتخاب لیدر گزینش انجام دهیم و افرادی لیدر شوند که جوانان ما را در مسیر درست حرکت دهند در شهرستان‌ها و حتی ورزشگاه آزادی گاهی اوقات موجی از یک نقطه شروع می‌شود و جوان 14 و 17 ساله تحت تأثیر این موج قرار می‌گیرند باید این فضا را تغییر دهیم و کسانی را به عنوان رهبر یک گروه تماشاگر انتخاب کنیم که جوانان را درست هدایت کنند و اگر شعار نامربوط سر داده می‌شود مردم جلوی آنرا بگیرند در آن صورت دیگر شاهد چنین توهین‌هایی نخواهیم بود.

دایی افزود: امروز رحمان احمدی را با وجود مصدومیت به میدان فرستادم اگر علیرضا حقیقی بود چنین ریسکی را در درون دروازه پرسپولیس نمی‌کردم زیرا امکان داشت احمدی را از دست بدهم. با محرومیت بازیکنان مسائل درست نمی‌شود این همه حرف زدیم اما گوش شنوایی نبود.
سرمربی پرسپولیس در مورد دیدارهای آینده این تیم گفت:‌ هم دیدار در لیگ برتر برای ما مهم است که متاسفانه محمد نوری را هفته آینده به دلیل محرومیت در لیگ برتر نداریم. از سوی دیگر می‌خواهیم در لیگ قهرمانان آسیا با برتری برابر الوحده امارات شکست اول خود را در این مسابقات جبران کنیم باخت 3 بر یک در بازی اول در شأن پرسپولیس نبود. ما هم در لیگ، هم در جام حذفی و هم در لیگ قهرمانان آسیا امیدوارانه بازی خواهیم کرد.

دایی درباره علت تعویض دوباره سعید حلافی در نیمه دوم گفت: مجبور بودم او را تعویض کنم زیرا پاس به بازی هوایی رو آورد و حتی دروازه‌بان این تیم نیز به محوطه جریمه ما آمد به همین دلیل سکوبرت را به میدان فرستادم که او نیز در همین چند دقیقه پایانی مسابقه مثمر ثمر بازی کرد.
سرمربی پرسپولیس در مورد درگیری خود با نادر احمدی بازیکن تیم پاس در اواخر مسابقه گفت: بازیکن تیمم را جلوی چشم خودم زدند و از بازیکن پاس انتظار داشتم بازی جوانمردانه انجام دهد که چنین کاری نکرد اگر پاس 20 امتیاز هم می‌گرفت چه اتفاقی می‌افتاد؟ فوتبال آنقدر ارزش ندارد که بازی جوانمردانه را به خاطر مصدومیت بازیکن حریف انجام ندهیم. احمدی در آن شرایط نتوانست خودش را کنترل کند زیرا تحت فشار بود. پاس در انتهای جدول است و من به او حق می‌دهم. در فوتبال چنین چیزهایی عادی است.
دایی در مورد اختلافش با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: درحال حاضر من سرمربی پرسپولیس هستم و به سؤالات شما پاسخ می‌دهم. من و کاشانی با یکدیگر دوست هستیم و این شایعه‌ها زیاد است. کاشانی رفیق 18 ساله من است و این رفاقت بیشتر از هر چیزی ارزش دارد. من و کاشانی مشکلی با هم نداریم. باشگاه تا آنجا که توانسته ما را حمایت کرده است. این نشان می‌دهد که در تیم ما همه چیز سر جای خود است زیرا ما خوب نتیجه گرفته‌ایم و موفق شده‌ایم. مطمئن باشید اگر من با کسی در باشگاه مشکل داشتم یک دقیقه هم در آن باشگاه نمی‌ماندم و کاشانی هم مدیرعامل است و اگر با من مشکل داشته باشد می‌تواند راحت من را کنار بگذارد برخی به این مسائل دامن می‌زنند ولی وقتی پرسپولیس نتیجه می‌گیرد نشان می‌دهد که همه چیز سر جای خودش است.
وی تاکید کرد: من و کاشانی صمیمانه با هم هستیم و برای موفقیت پرسپولیس کار می‌کنیم و خیلی مسائل را حل می‌کنیم.
دایی در مورد حضور یک بازیکن 17 ساله در ترکیب امروز پرسپولیس اظهار داشت: حدود یکسال و اندی است که در پرسپولیس هستم و اگر بمانم خیلی چیزها را درست می‌کنم. امروز بازیکن 17 ساله در چنین میدان سختی بازی کرد و انتظارات را به خوبی برآورده کرد. از این جوانان زیاد داریم. امروز باید از سامان آقازمانی بگویم که با وجود آنکه پستش دفاع راست نیست بازی خوبی را انجام داد. در این پست ما کمبود داریم محمد هنوز به شرایط مطلوب نرسیده است و حمید علی عسکر را به تیم امید داده‌ایم. من اعتقاد دارم اگر به جوانان میدان بدهیم از این کارمان پشیمان نخواهیم شد.



نوشته شده در دوشنبه 89/12/16ساعت 8:37 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

<      1   2   3   4   5   >>   >

Design By : Pichak