سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir

 

مدیر روابط عمومی باشگاه استیل آذین تهران اعلام کرد :

علی کریمی بازیکن این تیم با دریافت رضایت نامه خود به احتمال فراوان به عضویت پرسپولیس در خواهد آمد.

محمد حق شناس  افزود: علی کریمی پس از جلسه با حسین هدایتی خواهان دریافت رضایت نامه اش شد و مالک باشگاه نیز با درخواست او موافقت کرد.

وی ادامه داد: علی کریمی یک پیشنهاد از پرسپولیس برای بازی در جام باشگاه های آسیا و یک پیشنهاد هم از تیم الاهلی امارات دارد که به احتمال فراوان به دلیل علاقه زیادی که به پرسپولیس و هواداران این تیم دارد به عضویت سرخپوشان در می آید.

مسئول روابط عمومی باشگاه استیل آذین تهران گفت: کریمی ما بقی پول خود را به باشگاه بخشیده است و به زودی رضایت نامه او صادر خواهد شد.

وی افزود: چند وقت پیش باشگاه پرسپولیس درخواست کرده بود که کریمی را برای لیگ قهرمانان آسیا به خدمت بگیرد. با توجه به پایان مهلت نقل و انتقالات نیم فصل، او نمی تواند در لیگ به میدان برود اما در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: جدایی علی کریمی از باشگاه ما دلیل خاصی نداشته است. امسال استیل آذین از روزنامه ها وخبرگزاری ها طلبکار است زیرا اگر این تیم نبود این همه اخبار و حاشیه ها برای رسانه ها تولید نمی شد و همان طور که ملاحظه کردید از ابتدای لیگ ، اخبار داغی از باشگاه ما شنیده شده است.حق شناس معتقد است که این موضوع هنر مدیریت باشگاه را نشان می دهد.

قائم مقام سابق باشگاه استیل آذین تهران گفت: هنر دیگر باشگاه این است که بلد نیست با آدم های بزرگ چگونه برخورد کند، نمونه آن حمید استیلی، امیر مهریزی و علی کریمی است که از این باشگاه رفته اند.

وی اعلام کرد: فکر نمی کنم رفتن بزرگان از این باشگاه با رفتن علی کریمی پایان یابد و معتقدم این داستان تا پایان فصل ادامه دارد. حق شناس گفت که این خبر خوش را به رسانه ها می دهم اخبار داغ دیگری هم از باشگاه استیل آذین در راه است .

بر اساس مقررات داخلی لیگ امارات، امکان حضور کریمی در تیم الاهلی دبی هم منتفی است. به این ترتیب به نظر می رسد تنها انتخاب ستاره سابق تیم ملی ایران در چند ماه آینده، یکی از چهار تیم باشگاهی پرسپولیس، استقلال، سپاهان و ذوب آهن است که می توانند پیش از آغاز لیگ قهرمانان آسیا بازیکن جدید جذب کنند.


نوشته شده در سه شنبه 89/10/21ساعت 10:45 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

 

 

 

 

 

 

 

تیم فوتبال پرسپولیس در جام 4 جانبه آنتالیا مقابل میزبان رقابت‌ها 3 بر صفر شکست خورد و در جایگاه چهارم ایستاد.

 

 تیم‌های پرسپولیس ایران و آنتالیا اسپور ترکیه در دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها در ورزشگاه "مردان " به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان 3 بر صفر به سود میزبان این تورنمنت به پایان رسید.


آتالای در دقیقه 4، باریس در دقیقه 34 و سیدنی دوس‌سانتوس تیتا در دقیقه 88 گل‌های آنتالیا را به ثمر رساندند. به این ترتیب پرسپولیس با قرار گرفتن در رده چهارم مسابقات به کار خود پایان داد.

 



نوشته شده در یکشنبه 89/10/19ساعت 11:22 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

 

 

 

 

 

 

 

تیم فوتبال پرسپولیس در تورنمنت 4 جانبه آنتالیا در ضربات پنالتی مقابل اینتراخت فرانکفورت شکست خورد.

 

تیم‌های پرسپولیس ایران و اینتراخت فرانکفورت آلمان در اولین دیدار تورنمنت 4 جانبه آنتالیا از ساعت 19:10 به وقت ایران به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان 90 دقیقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.
کوین کراس در دقیقه 3 روی ارسال هم تیمی‌اش از روی نقطه کرنر دروازه رحمان احمدی را گشود. گل پرسپولیس را هم محمد منصوری در دقیقه 85 به ثمر رساند.
با توجه به تصمیم مسئولان برگزاری این تورنمنت دو تیم بدون انجام دیدار در وقت اضافه، ضربات پنالتی را زدند که در پایان این ضربات اینتراخت با نتیجه 3 بر یک و در مجموع 4 بر 2 به برتری رسید.
وحید هاشمیان، مجتبی زارع و محمد منصوری ضربات خود را هدر دادند و تنها ضربه تیاگو وارد دروازه اینتراخت شد. رحمان احمدی، دروازه‌بان پرسپولیس هم ضربه اول بازیکن اینتراخت را مهار کرد، اما در مهار ضربات بعدی ناکام ماند.

در دقیقه 79 گل سپهر حیدری توسط کمک داور آفساید اعلام شد. تصاویر آهسته صحت این تصمیم داور را تایید کرد.
داور این مسابقه به بنجامین کولر از اینتراخت و وحید هاشمیان از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.
با این نتیجه اینتراخت باید با برنده دیدار تیم‌های آنتالیا اسپور ترکیه و کلن آلمان مسابقه نهایی این تورنمنت را برگزار کند و پرسپولیس با بازنده این بازی در دیدار رده‌بندی پیکار کند.
در دیگر دیدار این تورنمنت تیم‌های آنتالیا اسپور ترکیه و کلن آلمان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ترکیب پرسپولیس:
رحمان احمدی، سپهر حیدری، علیرضا محمد، علیرضا نورمحمدی، ابراهیم شکوری، مازیار زارع، حمیدرضا علی‌عسگری (73 - مجتبی زارع)، هادی نوروزی (59 - امیرحسین فشنگچی)، آرفی (61 - وحید هاشمیان)، تیاگو، حسین بادامکی (60 - محمد منصوری)
سرمربی: علی دایی


نوشته شده در پنج شنبه 89/10/16ساعت 10:2 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

وحید هاشمیان با حضور در هیات فوتبال تهران قرارداد خود با پرسپولیس را ثبت کرد.


وحید هاشمیان ظهر امروز با حضور در هیات فوتبال تهران قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس را امضا کرد.

این قرارداد 6 ماهه است و هاشمیان تیم علی دایی را تا پایان فصل همراهی خواهد کرد.


نوشته شده در پنج شنبه 89/10/9ساعت 7:11 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

هاشمیان فردا با پرسپولیس قرارداد می بندد؟

مرجع خبری پرسپولیس : وحید هاشمیان ملی پوش اسبق کشورمان که هم اینک در ایران حضور دارد، برای توافق با سرخپوشان، فردا (پنجشنبه) در باشگاه پرسپولیس حضور می‌یابد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، پس از تائید کادر فنی و توافقات به عمل آمده مسئولان باشگاه پرسپولیس، وحید هاشمیان علیرغم اینکه فردا (پنجشنبه) بلیت پرواز به آلمان را در دست داشت، سفرش را لغو کرد تا با حضور در محل باشگاه و توافقات نهایی در خصوص نحوه همکاری و عقد قرارداد با مسئولان باشگاه پرسپولیس، مذاکره کند.

 

گفتنی است؛ حبیب کاشانی و وحید هاشمیان دیروز در یک رستوران همدیگر را ملاقات کرده اند


نوشته شده در چهارشنبه 89/10/8ساعت 8:7 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

به عنوان هوادار تیم سرخ پایتخت کدامیک از اسامی زیر را برازنده نام تیم خود می دانید؟

* پرسپولیس

* پیروزی

به لینک زیر مراجعه و نظر خود را ثبت نمایید:

 

http://www.perspolis-fc.com/sn/polls/pollId/13

 



نوشته شده در سه شنبه 89/10/7ساعت 11:59 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

حرف های یک هوادار دو آتیشه پرسپولیس ؛ (مهدی اکبری شلدره)

 

فقط عشق است پرسپولیس... امیدوارم که بازیکنای "مثلا" پرسپولیسیمون یک دهم پولی که میگیرند غیرت داشته باشند. امیدواریم که حقیقی از زوایای مختلف گل نخوره، بادامکی 90 دقیقه توی زمین نباشه، زارع درست بازی کنه، نوروزی دروازه رو 2 متر بالا نبینه، فشنگچی پنالت رو گل کنه، غلامرضا خود خواه نباشه و به جاش پاس بده، شیری بازی نکنه، آرفی و نوری هماهنگ باشند و گل بز‌نند، شیث حاشیه ساز نشه و حرص مارو در نیاره، داور درست داوری کنه، گزارشگر آقای خیابانی و امسال ایشون نباشند تا حرص ما رو در بیارند، و علی دایی به موقع و درست تعویض کنه و چیدمان درست داشته باشه و با برنامه باشه! دیگه بقیه اش با خدا و هوادار ها و وضعیت آب و هواست !

 

درد دل پسر عمو جونم(مهدی اکبری شلدره) بود.

اینم عکس پسر عمو جــــــــــــــــــــــــــونم:




نوشته شده در شنبه 89/10/4ساعت 6:24 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

 

برای بسیاری از هواداران این سوال مطرح است که علی دایی چرا رفت و چه شد که به پرسپولیس بازگشت.


علی دایی که با پا درمیانی بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه پرسپولیس رسما از استعفای خود صرف نظر کرد ؛

       با حضور مجدد سرمربی سرخپوشان در تمرینات پرسپولیس؛ با او در این باره گفتگویی شده است :

- با وجود آنکه تصمیم به کناره گیری از پرسپولیس گرفته بودید، به این تیم بازگشتید. چه اتفاقی افتاد که این تصمیم را گرفتید و چه شد که تصمیم تان عوض شد؟

من تصمیم به رفتن گرفتم چون می‌خواستم فشار عوامل بیرونی به باشگاه کم شود. می‌‍خواستم دیگران تحت فشار نباشند و دست باشگاه برای هر تغییری باز باشد چرا که دوست دارم موفقیت این تیم را ببینم و اگر با رفتن من این فضا مهیا می‌شود، خودم اقدام به این کار کنم. وگرنه در مکتبی که من بزرگ شده ام «نمی‌توانم» معنا ندارد. به ما یاد  داده اند که هیچ کاری نشد ندارد. اگر استعفا دادم ضعفی نداشتم و به این معنا نبود که کم آورده ام البته اشتباهات زیادی داشتیم و عوامل زیادی دست به دست هم داد که این اشتباهات رقم بخورد.

سعی کردم با رفتنم کمک کنم که جریان تازه ای در پرسپولیس شکل بگیرد اما بازیکنان از من خواستند که از این تصمیم منصرف شوم و آقای کاشانی هم در صحبت هایی که با من داشت خواست که بمانم و این تیم را درست کنم. من هم قبول کردم و حالا که آمده ام تا آخرش خواهم بود و مطمئن باشید پرسپولیس متفاوتی را بعد از تعطیلات خواهید دید.

- به هر حال به خاطر مشکلاتی که وجود داشت رفتید، آیا آن مشکلات برطرف شده و دلتان صاف شده است؟

مهم ترین چیزی که این اتفاق برای من به ارمغان آورد، این بود که توانستم دوست و دشمن را بشناسم. البته من کاری به شعار تعداد معدودی که مغرضانه علیه من شعار دادند و مخالفت کردند ندارم. من دست تک تک مردم را می بوسم و این شعارها را از جنس هواداران پرسپولیس نمی دانم. آنهایی که این شعارها را دادند کسانی هستند که یک روز این طرف هستند و روز دیگر در طرف دیگر و تنها چیزی که برایشان مهم نیست مصالح پرسپولیس است.

- درباره بازی با سایپا صحبت کنید، این تیم بازی قبلی را برده و با روحیه به سراغ پرسپولیس می آید، نظرتان در باره این بازی چیست؟

بازی بسیار سختی را پیش رو داریم، مشکل ما بیش از آنکه فنی باشد، روحی و روانی است و سعی می کنیم در این مرحله این مشکل را برطرف کنیم. من مطمئن هستم از این مرحله که بگذریم با وجود تعطیلاتی که پیش رو داریم می توانیم ضعف هایمان را برطرف کنیم و تیمی بسازیم که هواداران با دیدن بازیهایش لذت ببرند.

- به مشکل روحی و روانی اشاره کردید، خیلی ها دوست دارند بدانند علی دایی برای برطرف کردن این مشکل چه تدبیری اندیشیده است؟

طبیعی است که در فاصله دو روز نمی شود کار خاصی کرد اما مطمئن باشید در فرصتی که داریم روح تازه ای به تیم تزریق می کنیم. صراحتا می گویم اگر تا به حال با بعضی چیزها کنار آمده ام از این به بعد سفت و سخت می ایستم و برخورد می کنم. آنهایی که به دنبال سوء استفاده هستند روی جدی من را خواهند دید ولو اینکه بروم از تیم امید بازیکن بیاورم تا متوجه شوند که برای من فرقی بین بازیکن سرشناس و بازیکن جوان وجود ندارد. من به آنچه در زمین می گذرد توجه می کنم نه به اسم و رسم ها.

- پرسپولیس در این بازی، سه بازیکن محروم دارد که یکی از آنها حسین بادامکی است، کمیته انضباطی فدراسیون حکم این بازیکن را خیلی سریع اعلام کرد در حالی که برای محمد نصرتی و خلعتبری که در بازی برابر پرسپولیس حرکات بسیار خشن و غیر فوتبالی را مرتکب شده اند را حکمی صادر نشده است؟ نظرتان در این باره چیست؟

به نظر من این سیاست یک بام و دو هواست. برای بازیکن ما ظرف 24 ساعت حکم صادر می کنند و از کنار مسائل دیگر می گذرند. اصلا حرفی در این باره ندارم و قضاوتش را به مردم واگذار می کنم.

- در پرسپولیس برخی بازیکنان به راحتی کارت می گیرند و هر چند وقت یک بار با محرومیت هایی مواجه می شوند که به پرسپولیس لطمه می زند در این باره چه می گوئید؟

از میان بازیکنانی که در بازی آخر کارت زرد گرفته اند، کارت علی عسگری به نظر من اشتباه داوری بود اما فشنگچی تمرکز کافی نداشت و باید بیش از پیش حواسش را جمع کند. بارها در این فصل، بازی ها را به خاطر مصدومیت از دست داده و این به تیم ما لطمه زده است. ما در تعطیلات نیم فصل در این مورد هم تصمیماتی را می گیریم و جریمه هایی را برای کارت هایی که بازیکنان به خاطر سهل انگاری می گیرند در نظر خواهیم گرفت.

 

دایی:حالا که آمده‌ام تا آخرش هستم/  در مکتبی که بزرگ شده‌ام «نمی‌توانم» معنا ندارد.


نوشته شده در چهارشنبه 89/10/1ساعت 8:8 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

  بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از استعفای علی دایی او را در ناکامی های این تیم بی تقصیر معرفی کردند.


  "محمد نوری" هافبک تیم فوتبال پرسپولیس  پس از شکست این تیم مقابل صبای قم و کناره گیری علی دایی از هدایت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این خصوص بهتر است مسئولان باشگاه اظهار نظر کرده و تصمیم گیری کنند.
وی در ادامه افزود: آنچه مسلم است علی آقای برای تیم پرسپولیس زحمت کشیده و اسطوره پرسپولیس است، تیم هم اگر ناکام بوده به کادر فنی ربطی ندارد.
"مازیار زارع" هافبک تیم فوتبال پرسپولیس نیز در این خصوص گفت: ما (بازیکنان) نه تنها صد درصد بلکه 200 درصد در شکستهای اخیر مقصریم و در این میان وقتی مربی به ما نکاتی که گوشزد می کند و نمی توانیم آنها در زمین پیاده کنیم دیگر مقصر سرمربی نیست.
وی در ادامه افزود: ما همان تیمی هستیم که اول فصل صدرنشین بودیم اما امروز تیم مریض شده است و استرس باخت به جان بازیکنان افتاده است.
"شیث رضایی" کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس نیز با ابراز تاسف از جدایی علی دایی گفت: نمی دانم چه بگویم به جایی رسیده ایم که دیگر هر چه تلاش می کنیم به نتیجه نمی رسیم.
من همیشه مقابل سخت ترین سئوال ها پاسخ داشتم اما امروز هیچ چیز برای  ناکامی تیم پرسپولیس ندارم. من امروز از اینکه ناراحتی علی دایی را دیدم ناراحت شدم. دایی حق دارد از دست ما ناراحت باشد و تصمیم به جدایی بگیرد. من فقط می توانم بگویم همه ما سعی و تلاش خود را کردیم اما نتوانستیم به تیم کمک کنیم.
رضایی خاطرنشان کرد: در تیم ما کسی نیست که کم کاری کند شاید باور نکنید شب قبل از مسابقه به علت گلودرد تا صبح نخوابیدم اما دیروز بازی کردم تا حرف و حدیثی پیش نیاید.
همچنین "غلامرضا رضایی" مهاجم تیم پرسپولیس نیز گفت: فکر می کنم در ناکامی تیم بیش از همه بازیکنان مقصر باشند اما من به نوبه خود کم نگذاشتم و پیش وجدان خودم ناراحت نیستم.


نوشته شده در دوشنبه 89/9/29ساعت 10:58 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |


علی دایی در پایان مسابقه با صبای قم ، که پرسپولیس چهار بر یک شکست خورد از سمت خود استعفا کرد.
 پرسپولیس در زمان سرمربیگری دایی پنج شکست متوالی را تجربه کرد که در تاریخ این تیم فوتبال بی سابقه بوده است.
  دیروز هواداران پرسپولیس بارها خواستار برکناری دایی شده بودند.

 

صحبت های دیروز ؛ علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی

 علی دایی پس از پنجمین شکست متوالی در لیگ برتر برابر صبای قم در نشست خبری اظهار داشت: نمی‌خواهم کسی مرا قربانی کند. من خودم می‌خواهم بروم. زندگی بالا و پایین دارد و زندگی ورزشی هم همین طور است. ما در ایران زندگی می‌کنیم و همیشه دنبال قربانی هستیم. آن قربانی من هستم اما خودم می‌خواهم بروم زیرا نمی‌توانم به پرسپولیس کمک کنم. در مورد مسائل فنی حرفی ندارم. ضعیف‌ترین و بدترین بازی عمرمان را انجام دادیم و حتی بالاتر از این حرف‌ها بد بازی کردیم.
 دایی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس توانایی بالایی دارند اما نتوانستند آن را بروز دهند. من از فردا دیگر نیستم و استعفایم را به طور کتبی می‌نویسم و به کاشانی می‌دهم. 4 روز قبل تمام مشکلات تیم را بررسی کردیم اما امروز دوباره شاهد همان اتفاقات بودیم.
 علی دایی افزود: نمی‌گویم بازیکنان باغیرت نیستند.همه آنها باغیرت هستند و زحمت کشیده‌اند. از هواداران هم عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم با رفتن من وضعیت پرسپولیس بهتر شود و این تیم به حقش برسد. رفتن من ربطی به چند شکست ندارد. ما بدترین نتیجه را گرفتیم وضعیت از این بدتر نمی‌شود که مقابل هواداران خود اینطوری ببازیم و خجالت زده آنها شویم.

 وی تاکید کرد: به عشق پرسپولیس آمده بودم اما اکنون نمی‌توانم به این تیم کمک کنم. دایی‌های زیادی آمده و رفته‌اند اما مهم سرمربی پرسپولیس است. یک جای کار پرسپولیس ایراد دارد. شاید نبود من برای این تیم مفید باشد. مثل آب خوردن گل می‌خوریم.
 دایی در مورد اینکه آیا ابزار لازم را برای کار در پرسپولیس داشته یا نه،‌ گفت: به این مسائل کار ندارم. من تصمیم خودم را گرفتم و از پرسپولیس می‌روم. شاید توانایی من این قدر بود. من تمام تلاشم را کردم و به شرافت همه بازیکنان ایمان دارم. توطئه‌ای را قبول ندارم. همه بازیکنان تلاش خود را کردند اما نتوانستیم به هدف‌مان برسیم.
 سرمربی سابق تیم ملی در مورد اینکه حدود یک سال قبل در ورزشگاه آزادی شکست خورد و گفت: این دو بازی را با هم مقایسه نکنید. پس از باخت به عربستان من چنین حسی را نداشتم اما امروز احساس می‌کنم نمی‌توانم به پرسپولیس کمک کنم. شرایط مسابقات با هم فرق می‌کند. از تمام پرسپولیسی‌های داخل و خارج از ایران عذرخواهی می‌کنم. از این پس یک هوادار خواهم بود و پرسپولیس را تشویق می‌کنم و برایش دست می‌زنم. امروز اتفاق بدی افتاد. 4 گل خوردیم و در دقیقه 91 گل زدیم. این مسائل با افکار من فرق دارد. من رفتم. خداحافظ فوتبال‌، خداحافظ پرسپولیس. استعفا می‌دهم تا نگویند دنبال پول هستم.
 دایی عنوان کرد: می‌خواهم دست باشگاه باز باشد. قرارداد من با پرسپولیس بار مالی زیادی نداشته است. می‌توانید آن را از امور مالی باشگاه بپرسید. من عاشق پرسپولیس هستم و با رفتن من امیدوارم پرسپولیس دوباره سربلند شود.


نوشته شده در دوشنبه 89/9/29ساعت 10:49 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

<   <<   6   7   8   9      >

Design By : Pichak