سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir

هر چی که خاطره بود جلو چشات سوزوندم
نه اشک منو دیدی نه بغضتو خوندم
دیدی این دو راهی میره سمت تباهی
تو هم با من نموندی تو رفیق نیمه راهی


نه، نگو دوسم نداری ،نه، نگو تنهام میذاری ،نه، نگو که از یادت میرم
نه، نگو که دیگه دیره ،نه، بری قلبم میمیره ،نه، نگو از عشق تو سیرم
نه، بی تو اینجا چه دلگیرم


وقتی هر خاطره از تو شده دردم
یادمه رفتی که سمتت برنگردم
من مغرورو ببین که طعنه خوردم
من مغرورو ببین که گریه کردم


نه، نگو دوسم نداری ،نه، نگو تنهام میذاری ،نه، نگو که از یادت میرم
نه، نگو که دیگه دیره ،نه، بری قلبم میمیره ،نه، نگو از عشق تو سیرم
نه، بی تو اینجا چه دلگیرم


من به شیشه ی اتاقت خیره میشم سنگ میشم
هر شب این موقع که میشه بدجوری دلتنگ میشم
هنوزم یه رودم اما برنمی گردم به دریا
با خیالت خوب میشم تو رو حس میکنم اینجا


نه، نگو دوسم نداری ،نه، نگو تنهام میذاری ،نه، نگو که از یادت میرم
نه، نگو که دیگه دیره ،نه، بری قلبم میمیره ،نه، نگو از عشق تو سیرم
نه، بی تو اینجا چه دلگیرم


نوشته شده در سه شنبه 91/3/30ساعت 11:25 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |


Design By : Pichak