سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir

شادمهر یعنی همه ی زندگی من

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید:

http://users5.nofeehost.com/mahshidl/Shadmehr%20Aghili%20-%20Azadi%20(Www.Tak3Da.IR).mp3

نام آهنگ:آزادی(Freedom)
آهنگ و تنظیم:شادمهر عقیلی
شعر:سروش

این هم صحبتهای شادمهر که دقیقا بعد از انتشار اهنگ ازادی گفت:
سلام.اول از دوستان تشکر میکنم برای اینکه صبر کردن همونطور که گفتی و امیدوارم آزادی رو دوست داشته باشن و خاطرات خوبی رو باهاش داشته باشن.همیشه سعی کردم سیاسی نخونم و همیشه عاشقانه خوندم اما آزادی رو به حدی دوست دارم که قانع شدم این کار رو ارائه کنم و انرژی مثبتی رو از طرف هموطنام بگیرم.امیدوارم آزادی رو عاشقانه زمزمه کنید.
شادمهر عقیلی
موفق باشید....

این هم پوستر رسمی این آهنگ...

آزادی freedom


 


 نمیدونم چرا هنوز یاده تو می افتم / که با هر قطره ی اشکت منم مثل تو آشفتم


نمیدونم چرا منم مثل تو بی تابم / شب هایی که تو بیداری به یاده تو نمی خوابم


....


اونقـــدر گفتند که آزادیـــــم / به مرگ ساده تن دادیم


شاید از جــرم دیروزه /  که به ایــن روز افتادیم


....


منم هم رنگ تو میشم / سراغ عشق رو میگیرم


که با هــــــر قطره ی خونت / منم مثل تو میمیرم


....


پای حرف تو می مونم / که امیــد رو به من دادی


منم همراه تو میشم / به عشـــــــــق صبح آزادی


....


سکوت رو میشــــکنیم ما / بفهمن که هنوز هستیم


با فریادت نشون میدی / که از هیچ چیز نمیترسی


....


داره آروم جون میده / نسلی که مرگ رو فهمیده


نمیدونم چرا اما / آزادی بوی خون میده



نوشته شده در پنج شنبه 88/12/6ساعت 5:52 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |


Design By : Pichak