سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir

شیث رضایی که تا یک ماه پیش مرید علی دایی بود و برای بازگشت به تیم به او تمنا می کرد ، قصد شکایت از سرمربی پرسپولیس را دارد!

پس از آنکه سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل بی احترامی و انجام حرکات دور از اخلاق شیث رضایی در اردوی دبی مدافع این تیم را از تمرینات پرسپولیس اخراج کرد، حبیب کاشانی سرپرست باشگاه اعلام کرد رضایی تنها از اردوی امارات به تهران فرستاده شده و از ترکیب پرسپولیس اخراج نشده است.

در حالی که علی دایی صراحتا اعلام کرد به دلیل چندین بار بی انضباطی این بازیکن دیگر جایی در تیم وی ندارد ، تصمیم وی با حمایت قاطعانه باشگاه پرسپولیس همراه نشد تا این که روز گذشته این بازیکن اظهارات علی دایی در خصوص خود را دروغ خوانده و به فکر شکایت از سرمربی پرطرفدارترین تیم ایران افتاده است!

وکیل رسمی شیث رضایی اعلام کرده به دلیل نشر اکاذیب ، تهمت ، افترا ، آبروریزی و ترور شخصیت توسط علی دایی در برنامه تلویزیونی نود مورخه 89/11/12 قصد شکایت به دادگاه عمومی و انقلاب تهران را جهت احقاق حق موکل خود دارد.

علی دایی در این برنامه در مصاحبه با گزارشگر برنامه نود گفته بود: «پس از آخرین باری که رضایی را بخشیدیم و این بازیکن به ترکیب پرسپولیس بازگشت هیچ کدام از خواسته های ما را عملی نکرد و به رفتار سابق خود ادامه داد و مجبور شدیم وی را کنار بگذاریم. مطمئن باشید این بار دیگر بازگشتی در کار نیست و این کنار گذاشتن دائمی است مگر اینکه من دیگر در پرسپولیس نباشم.

مشکلات ایشان شامل دو بحث افت فاحش فنی و مشکل اخلاقی بود، که تاکید بیشتر ما هم حول محور اخلاقی بود. متاسفانه ایشان بی احترامی به چند خانواده ایرانی در امارات داشتند که من خجالت می کشم اتفاقاتی که در دبی افتاد را به زبان بیاورم. پس از بازگشت به ایران هم با مشاوره غلطی که با دو نفر از دوستان مطبوعاتی خود داشت مصاحبه ای با یکی از سایت ها انجام داد که سراسر دروغ بود و من می توانم با دلیل و مدرک تمام مسائل مطرح شده توسط وی در این مصاحبه را رد کنم. شما می توانید هر کدام از بازیکنان پرسپولیس را که خواستید انتخاب کنید و در خصوص مسائل مطرح شده توسط شیث رضایی از آنان سوال کنید و متاسفم که این بازیکن به این راحتی می تواند دروغ بگوید.»

بازیکنی که سابقه تیره اخلاقی و انضباطی او زبانزد خاص و عام است و رفتارهای نابهنجار وی حتی به کلیپ های موبایل هم کشیده شده است ، اکنون صحبت های سرمربی تیم پرسپولیس را کذب خوانده و در شرایطی که مدام از عشق به پرسپولیس به عنوان دلیل اصلی خود برای عدم ترک این تیم پس از اخراج سخن به زبان می آورد، چشمه جدیدی از حاشیه سازی را برای باشگاه پرسپولیس به منصه ظهور می گذارد.

البته امیدواریم این خبر بهت برانگیز هرچه زودتر تکذیب شود و شیث رضایی ادعای وکیل خود را رد کند، وگرنه دیگر در این فوتبال هیچ چیز سر جای خود نخواهد بود.


نوشته شده در چهارشنبه 89/11/13ساعت 11:24 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |


Design By : Pichak