سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به رغم این که بازی دشواری پیش رو داریم، اما با شکست تیم مس در نظر داریم به کسب سهمیه آسیایی همچنان امیدوار بمانیم.

وحید هاشمیان در خصوص بازی فردا برابر مس افزود: مس یکی از تیم های قوی این دوره از رقابت های لیگ برتر است، چرا که آنها در اندیشه کسب رتبه مناسب تر در جدول رده بندی بوده و به طور حتم با تمام قوا مقابل ما ظاهر خواهند شد.
به گفته وی پرسپولیس نیز پس از پیروزی پر گل مقابل نفت تهران عزمش را برای کسب سهمیه آسیایی دوچندان کرده و بر همین اساس پیش بینی می کنم هواداران جدال زیبایی را از هر 2 تیم شاهد باشند.

مهاجم تیم پرسپولیس در خصوص شرایط فعلی این تیم نیز گفت: تیم ما در وضعیت خوبی بسر می برد و بازیکنان تمرینات را با جدیت دنبال و از هر نظر آماده هستند.به اعتقاد وی پرسپولیس در بازی های اخیر خود، به جز دیدار مقابل بنیادکار خوب بود که با پشت سرگذاشتن شرایط فعلی روند مناسب گذشته را همچنان در آینده ادامه خواهد داد تا به اهداف مورد نظر دست پیدا کند.

هاشمیان در خصوص وضعیت جسمانی و مصدومیت خودش نیز گفت: خوشبختانه مصدومیتم برطرف شده و همراه سایر بازیکنان تمرینات را به طور مرتب دنبال می کنم.

وی افزود: پس از رهایی از مصدومیت، به علت فشردگی بازی ها بدنم مقداری خسته شده بود که با سپری کردن زمان و تمرینات مناسب مجددا به شادابی لازم رسیده ام.

مهاجم تیم پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل نفت تهران نیز گفت: با این که در این بازی چند بازیکن مصدوم و محروم داشتیم، اما بازیکنانی که به میدان رفتند خوب کار کرده و سه امتیاز حساس را از این تیم خوب و جنگنده گرفتند.
تیم فوتبال پرسپولیس در آغاز هفته سی و دوم رقابت های لیگ برتر عصر پنجشنبه هفته جاری مقابل مس کرمان قرار می گیرد. این بازی راس ساعت 20:15 درورزشگاه آزادی برگزار می شود.



نوشته شده در چهارشنبه 90/2/7ساعت 12:11 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |


Design By : Pichak