سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir

سرمربی جدید پرسپولیس صبح امروز برای مذاکرات نهایی و عقد قرار داد با مسئولان باشگاه پرسپولیس در این باشگاه حاضر و سپس به هیات فوتبال تهران خواهد رفت.

گفته می شود قرارداد این سرمربی ترک که به دلیل ازدحام خبرنگاران قادر به مصاحبه نشد یک و نیم ساله خواهد بود.

"" مصطفی دنیزلی"" مربی سرشناس ترکیه ای پیش از حرکت به تهران در انکارا گفته بود هدف از حضورم در تیم پرسپولیس، حضور قدرتمند در مسابقات فوتبال باشگاه های آسیاست.

او در گفتگویی اظهار داشته برای من امضای قرارداد چندان اهمیت ندارد، بلکه قول هایی که مسوولان این باشگاه به من داده اند، مهم است.

مصطفی دنیزلی مربی سرشناس ترکیه ای با تایید پذیرش پست سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس در ساعت 5:30 بامداد شنبه از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) وارد تهران شد و مورد استقبال خبرنگاران و هواداران تیم فوتبال پرسپولیس قرار گرفت

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در حاشیه استقبال از مصطفی دنیزلی در فرودگاه امام خمینی (ره) گفت سرمربی جدید پرسپولیس به آنکارا باز نمی گردد و او در ساعت 16 در هتل آزادی کنفرانس مطبوعاتی خواهد داشت

جمشید زارع گفت: در کنفرانس خبری امروز در خصوص مبلغ و مدت قرارداد دنیزلی توضیحات لازم داده خواهد شد.

جمشید زارع افزود: در کنفرانس خبری امروز در خصوص شایعات قرارداد 3.4 میلیارد تومانی مصطفی دنیزلی هم توضیحات لازم داده خواهد شد.به گفته وی، سرمربی جدید پرسپولیس از روز یکشنبه در تمرینات پرسپولیس حاضر و کار خود را رسما آغاز خواهد کرد.

منبع:www.perspolisnews.com


نوشته شده در شنبه 90/10/3ساعت 9:23 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |


Design By : Pichak