سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir


علی دایی در پایان مسابقه با صبای قم ، که پرسپولیس چهار بر یک شکست خورد از سمت خود استعفا کرد.
 پرسپولیس در زمان سرمربیگری دایی پنج شکست متوالی را تجربه کرد که در تاریخ این تیم فوتبال بی سابقه بوده است.
  دیروز هواداران پرسپولیس بارها خواستار برکناری دایی شده بودند.

 

صحبت های دیروز ؛ علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی

 علی دایی پس از پنجمین شکست متوالی در لیگ برتر برابر صبای قم در نشست خبری اظهار داشت: نمی‌خواهم کسی مرا قربانی کند. من خودم می‌خواهم بروم. زندگی بالا و پایین دارد و زندگی ورزشی هم همین طور است. ما در ایران زندگی می‌کنیم و همیشه دنبال قربانی هستیم. آن قربانی من هستم اما خودم می‌خواهم بروم زیرا نمی‌توانم به پرسپولیس کمک کنم. در مورد مسائل فنی حرفی ندارم. ضعیف‌ترین و بدترین بازی عمرمان را انجام دادیم و حتی بالاتر از این حرف‌ها بد بازی کردیم.
 دایی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس توانایی بالایی دارند اما نتوانستند آن را بروز دهند. من از فردا دیگر نیستم و استعفایم را به طور کتبی می‌نویسم و به کاشانی می‌دهم. 4 روز قبل تمام مشکلات تیم را بررسی کردیم اما امروز دوباره شاهد همان اتفاقات بودیم.
 علی دایی افزود: نمی‌گویم بازیکنان باغیرت نیستند.همه آنها باغیرت هستند و زحمت کشیده‌اند. از هواداران هم عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم با رفتن من وضعیت پرسپولیس بهتر شود و این تیم به حقش برسد. رفتن من ربطی به چند شکست ندارد. ما بدترین نتیجه را گرفتیم وضعیت از این بدتر نمی‌شود که مقابل هواداران خود اینطوری ببازیم و خجالت زده آنها شویم.

 وی تاکید کرد: به عشق پرسپولیس آمده بودم اما اکنون نمی‌توانم به این تیم کمک کنم. دایی‌های زیادی آمده و رفته‌اند اما مهم سرمربی پرسپولیس است. یک جای کار پرسپولیس ایراد دارد. شاید نبود من برای این تیم مفید باشد. مثل آب خوردن گل می‌خوریم.
 دایی در مورد اینکه آیا ابزار لازم را برای کار در پرسپولیس داشته یا نه،‌ گفت: به این مسائل کار ندارم. من تصمیم خودم را گرفتم و از پرسپولیس می‌روم. شاید توانایی من این قدر بود. من تمام تلاشم را کردم و به شرافت همه بازیکنان ایمان دارم. توطئه‌ای را قبول ندارم. همه بازیکنان تلاش خود را کردند اما نتوانستیم به هدف‌مان برسیم.
 سرمربی سابق تیم ملی در مورد اینکه حدود یک سال قبل در ورزشگاه آزادی شکست خورد و گفت: این دو بازی را با هم مقایسه نکنید. پس از باخت به عربستان من چنین حسی را نداشتم اما امروز احساس می‌کنم نمی‌توانم به پرسپولیس کمک کنم. شرایط مسابقات با هم فرق می‌کند. از تمام پرسپولیسی‌های داخل و خارج از ایران عذرخواهی می‌کنم. از این پس یک هوادار خواهم بود و پرسپولیس را تشویق می‌کنم و برایش دست می‌زنم. امروز اتفاق بدی افتاد. 4 گل خوردیم و در دقیقه 91 گل زدیم. این مسائل با افکار من فرق دارد. من رفتم. خداحافظ فوتبال‌، خداحافظ پرسپولیس. استعفا می‌دهم تا نگویند دنبال پول هستم.
 دایی عنوان کرد: می‌خواهم دست باشگاه باز باشد. قرارداد من با پرسپولیس بار مالی زیادی نداشته است. می‌توانید آن را از امور مالی باشگاه بپرسید. من عاشق پرسپولیس هستم و با رفتن من امیدوارم پرسپولیس دوباره سربلند شود.


نوشته شده در دوشنبه 89/9/29ساعت 10:49 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |


Design By : Pichak