سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir

پرسپولیس در اولین مسابقه خود در تورنمنت شش جانبه دوبی موفق شد تیم اسپارتاپراگ جمهوری چک را با سه گل شکست دهد.

 

تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و اسپارتاپراگ چک از ساعت 19 به وقت تهران در ورزشگاه الشباب دوبی به مصاف هم رفتند که در پایان پرسپولیس موفق شد با نتیجه سه بر دو حریف خود را از پیش رو بردارد.

گل های پرسپولیس را در این دیدار مازیار زارع از روی نقطه پنالتی در دقیقه 16 ، ابراهیم شکوری و هادی نوروزی در دقایق 52 و 57 به ثمر رساندند و دو گل اسپرتاپراگ را لوکاس ترشناک در دقیقه 47 و آبنا کاپیتان این تیم در دقیقه 64 به ثمر رساندند.

پرسپولیس در اکثر دقایق مسابقه مالک توپ و میدان بود و می توانست با گل های بیشتری هم از بازی خارج شود که با بی دقتی مهاجمان این تیم موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست رفت و روی اشتباهات فردی دو بار دروازه این تیم باز شد.

حدود دویست هوادار ایرانی و 4 -5 هوادار جمهوری چک این بازی را از نزدیک تماشا کردند و به تشویق تیم های کشور خود پرداختند.

اسپارتاپراگ در این مسابقه از سه بازیکن کامرونی خود به نام های آدیابا ،  لئونارد کوئیکه و مارتین آبنا استفاده کرد. هدایت این تیم بر عهده جوزف چوانک از چک می باشد.

ترکیب پرسپولیس : رحمان احمدی(علیرضا حقیقی) ، سپهر حیدری(شیث رضایی) ، علیرضا نورمحمدی ، علیرضا محمد ، ابراهیم شکوری ، حمید علی عسگری(مجتبی زارعی) ، تیاگو فراگا ، مازیار زارع ، حسین بادامکی(مهدی شیری) ، امیرحسین فشنگچی(محمد منصوری) ، هادی نوروزی(اشپیتیم آرفی)

پرسپولیس با این برد سه امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی گروه دوم رقابت ها جای گرفت. پرسپولیس در مسابقه دوم خود دوشنبه هفته آینده ساعت 19 به مصاف زنیت سن پترزبورگ روسیه خواهد رفت.



نوشته شده در پنج شنبه 89/10/30ساعت 10:25 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |


Design By : Pichak