سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir

تیم فوتبال پرسپولیس با شکست برابر زلیا اسلواکی به مقام چهارم ترنمنت شش جانبه دبی دست یافت.

تیم های پرسپولیس ایران و زلینا ی اسلواکی از ساعت 16:30 امروز برای کسب مقام سومی ترنمنت دبی به مصاف هم رفتند که زلینا موفق شد با نتیجه سه بر یک به برتری دست یابد.

گل های زلینا را مایتان در دقیقه 8 روبرت پیچ در دقیقه دهم و ابراهیم شکوری به اشتباه در دقیقه 21 به ثمر رساندند و تک گل پرسپولیس را مازیار زارع در دقیقه 72 نیمه دوم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

علیرضا حقیقی دروازه بان پرسپولیس در دقیقه سی و دوم بازی به دلیل خطا روی مهاجم حریف در شرایط تک به تک از بازی اخراج شد و پرسولیس نزدیک به 60 دقیقه از مسابقه را ده نفره دنبال کرد.

ابراهیم شکوری مدافع چپ پرسپولیس در این بازی بسیار ضعیف ظاهر شده و پاس گل دوم زلینا را نیز برای مهاجم این تیم آماده کرده و گل سوم را به اشتباه وارد دروازه پرسپولیس کرد.

پرسپولیس در نیمه اول موقعیت های بسیاری را بدست آورد که تمامی ضربات از درون محوطه جریمه به هدر رفت و نتیجه سه بر صفر برای نیمه اول چندان عادلانه نبود اما در نیمه دوم این پرسپولیس بود که  با وجود ده نفره شدن بیش از حریف خود صاحب توپ بود و موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند.

سمان آقازمانی در نیمه اول به دلیل مصدومیت علیرضا محمدی جایگزین این بازیکن شد و عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت. رحمان احمدی هم که پس از اخراج حقیقی وارد بازی شد عملکرد خوبی داشت و در نیمه دوم یک موقعیت صد در صد گل را از روی خط دروازه نجات داد.

داور در این مسابقه علاوه بر اخراج حقیقی ، تنها یک کارت زرد به سورک از زلینا نشان داد. حدود یکصد تماشاگر این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند که اکثریت آنان را ایرانیان مقیم امارات تشکیل می دادند.

پرسپولیس با یک برد برابر اسپارتاپراگ و دو شکست برابر زنیت سن پترزبورگ و زلینا با مقام چهارمی تورنومنت شش جانبه دوبی را به پایان رساند.



نوشته شده در پنج شنبه 89/11/7ساعت 10:10 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |


Design By : Pichak