سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir

جلسه صبح پنجشنبه حبیب کاشانی و شیث رضایی بازتاب‌های مختلفی داشته است.

مدافع  پرسپولیس  درباره جزییات این جلسه گفته:

گویا با حبیب کاشانی جلسه داشتی؟
بلکه ساعت 9:30 قرار ملاقاتی داشتیم که انجام شد.

در این جلسه چه گذشت؟
یکسری حرف‌ها بود که زدیم. آقای کاشانی دلیل اخراج من را پرسیدند و من هر چه می‌دانستم توضیح دادم.

دلیل اخراج چه بود؟من نمی‌دانم. ازسرمربی تیم بپرسید. اما مثل این که گفته بودند به هواداران توهین کردم.

گویا این هواداران طرفدار پرسپولیس نبودند.
اولا هواداران نه یک تماشاگر. دوم این که بله این تماشاگر پرسپولیسی نبود. شکر خدا حاضران روی سکوهای ورزشگاه هم این موضوع را تصدیق کردند.

اما هر چه باشد این کار توجیه پذیر نیست.
قبول دارم. من به عنوان یک بازیکن با تجربه باید حرفه ای تر برخورد می‌کردم اما شرایط به گونه‌ای رقم خورد که نتوانستم خودم را کنترل کنم.

چرا؟
خوب به هر حال سخت است. کسانی که در مورد کار من به هر نحوی قضاوت می‌کنند بهتر است خودشان را در آن شرایط قرار دهند. پرسپولیس نتیجه را واگذار کرده، من به زمین آمده‌ام و بعد هم چند دقیقه بعد تابلوی تعویض را می‌بینم. باز هم اعتراضی نکردم و خیلی راحت حکم تعویض را پذیرفتم اما در آن لحظه آن تماشاگر به شدت نسبت به من موضع گیری کرد و هر چه فحش و ناسزا بود نثارم کرد و من هم کنترلم را از دست دادم اما در نهایت این موضوع را قبول دارم که کارم توجیه پذیر نیست و نباید کنترلم را مقابل فحش‌های آن تماشاگر غیر پرسپولیسی از دست می‌دادم.

حالا قرار شد از پرسپولیس جدا شوی؟
نه. بارها گفته‌ام و باز هم می‌گویم که از پرسپولیس نخواهم رفت.

اما به نظر می‌رسید که این بار با توجه به اتفاقاتی که در طول فصل رقم خورده تصمیم به جدایی گرفتی.
نه. گفتم هر چه باشگاه صلاح بداند. به حاج حبیب هم گفتم که قصد جدایی ندارم. یعنی هر چه فکر می‌کنم نمی‌توانم پیراهن دیگری به غیر از پیراهن پرسپولیس برتن کنم.

این اصرار نوعی لجبازی با خودت نیست؟
نه. اتفاقا من این طور فکر نمی‌کنم. کاری را که فکر می‌کنم درست است انجام می‌دهم.

اما با توجه به اتفاقات رخ داده بسیار بعید است که علی دایی دیگر قصد استفاده از تو را داشته باشد.
در مصاحبه قبلی هم گفته بودم. دایی سرمربی است و این اختیار را دارد که از من استفاده کند یا نکند. من هم این اختیار را دارم که تصمیم بگیرم از پرسپولیس بروم یا نه.

پس پیشنهادهایی که از اصفهان و تبریز داشتی چه می‌شود؟
ضمن احترام به مدیران، مسولان و هوادارن خونگرم اصفهانی و تبریز بابت اعتمادی که به من کردند باید اعلام کنم که قصد جدایی از پرسپولیس را ندارم مگر این که باشگاه به من اعلام کند بروم که هنوز این موضوع را اعلام نکرده‌اند.

حالا برنامه‌ات چیست؟
تمرین. تمرین می کنم تا بدنم را حفظ کنم.

 


نوشته شده در شنبه 89/11/9ساعت 9:9 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس برای روشن شدن تکلیف کریمی و رضایی فردا برگزار می‌شود.

اخراج شیث رضایی و پیوستن علی کریمی به پرسپولیس این روزها دو سوژه داغ در این باشگاه است. از همین رو طی هماهنگی‌های انجام شده قرار است جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس روز شنبه (فردا) تشکیل شود.
در این جلسه که با حضور دایی برگزار خواهد شد تکلیف نهایی علی کریمی برای پیوستن به پرسپولیس فقط در لیگ قهرمانان آسیا و تکلیف نهایی شیث رضایی برای ماندن یا جدایی از پرسپولیس مشخص شود.

 

علی کریمی بازیکن سابق تیم فوتبال استیل آذین هم اکنون بازیکن آزاد است و در پی پیوستن به یکی از دو تیم ذوب آهن و یا پرسپولیس است.


نوشته شده در شنبه 89/11/9ساعت 9:0 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

 

:sigh::sigh::sigh:

بعد از جدایی‌ کریمی از استیل‌آذین که در فضایی آرام صورت گرفت جادوگر تمرین‌هایش را در دو نوبت صبح و عصر انجام می‌دهد تا همچنان آمادگی جسمانی‌اش را حفظ کند و فعلا سکوت اختیار کرده تا انتقالش به پرسپولیس یا ذوب‌آهن به بهترین شکل صورت گیرد.

اما همه می‌دانند که گزینه اول کریمی قرمزهای پایتخت است و حتی این موضوع را هم به منصور ابراهیم‌زاده گفته و سرمربی ذوب‌آهن هم که خیلی خوب شرایط او را درک می‌کند چند روزی منتظر خواهد ماند. به هرحال همانطور که دیروز گفتیم و نوشتیم، امروز و فرداست که تکلیف کریمی با پرسپولیس مشخص خواهد شد.
کریمی اینقدر انگیزه دارد که می‌خواهد در بازگشت همان بازیکنی شود که برای پرسپولیس و فصل گذشته برای استیل‌آذین بود.

او اینقدر انگیزه دارد که نمی‌خواهد خودش و دوستانش را از حضورش در یکی از دو تیم پشیمان کند. به هر حال اگر همینطور باشد که می‌گویند باید دوباره منتظر بازی‌های خوب او باشیم. در واقع حضور علی کریمی با این انگیزه برای هر تیمی مثمر ثمر خواهد بود. باید منتظر بود و دید که آیا کریمی و دایی رو در روی هم می‌نشینند و در نهایت جادوگر قراردادش را با پرسپولیس ثبت می‌کند یا اینکه سوار بر اتومبیل شخصی راهی اصفهان می‌شود.

اما در این میان کاشانی سعی دارد دایی را مجاب کند تا کریمی را به خدمت بگیرد. سرپرست باشگاه پرسپولیس که پیش از این هم تمایلش برای جذب علی کریمی و بازگرداندن این بازیکن به تیم قرمز پایتخت را اعلام کرده بود، برخلاف سری قبل که تلاش می‌کرد باشگاه استیل‌آذین را راضی کند تا کریمی را به خدمت بگیرد، این بار تمام تلاش خود را به کار گرفته تا دایی را قانع به جذب علی کریمی کند.

در این مورد حتی شنیده می‌شود قبل از رفتن تیم پرسپولیس به دبی، کاشانی با دایی جلسه داشته و او را تا حدودی راضی کرد اما قرار است صحبت‌های نهایی زمانی که تیم به تهران برمی‌گردد انجام شود.

با توجه به اینکه کاشانی تبحر خاصی در متقاعد کردن دایی دارد و قبلا در مورد بازیکنان مختلفی این اتفاق افتاده، به نظر می‌رسد به زودی شاهد حضور علی کریمی در پرسپولیس باشیم چرا که این بازیکن هم، تمایل زیادی به حضور در پرسپولیس و قرار گرفتن در کنار بازیکنانی چون وحید هاشمیان را دارد اما باید دید حضور کریمی در پرسپولیس به این تیم در لیگ قهرمانان آسیا کمک می‌کند یا ...


نوشته شده در جمعه 89/11/8ساعت 9:22 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

تیم فوتبال پرسپولیس با شکست برابر زلیا اسلواکی به مقام چهارم ترنمنت شش جانبه دبی دست یافت.

تیم های پرسپولیس ایران و زلینا ی اسلواکی از ساعت 16:30 امروز برای کسب مقام سومی ترنمنت دبی به مصاف هم رفتند که زلینا موفق شد با نتیجه سه بر یک به برتری دست یابد.

گل های زلینا را مایتان در دقیقه 8 روبرت پیچ در دقیقه دهم و ابراهیم شکوری به اشتباه در دقیقه 21 به ثمر رساندند و تک گل پرسپولیس را مازیار زارع در دقیقه 72 نیمه دوم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

علیرضا حقیقی دروازه بان پرسپولیس در دقیقه سی و دوم بازی به دلیل خطا روی مهاجم حریف در شرایط تک به تک از بازی اخراج شد و پرسولیس نزدیک به 60 دقیقه از مسابقه را ده نفره دنبال کرد.

ابراهیم شکوری مدافع چپ پرسپولیس در این بازی بسیار ضعیف ظاهر شده و پاس گل دوم زلینا را نیز برای مهاجم این تیم آماده کرده و گل سوم را به اشتباه وارد دروازه پرسپولیس کرد.

پرسپولیس در نیمه اول موقعیت های بسیاری را بدست آورد که تمامی ضربات از درون محوطه جریمه به هدر رفت و نتیجه سه بر صفر برای نیمه اول چندان عادلانه نبود اما در نیمه دوم این پرسپولیس بود که  با وجود ده نفره شدن بیش از حریف خود صاحب توپ بود و موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند.

سمان آقازمانی در نیمه اول به دلیل مصدومیت علیرضا محمدی جایگزین این بازیکن شد و عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت. رحمان احمدی هم که پس از اخراج حقیقی وارد بازی شد عملکرد خوبی داشت و در نیمه دوم یک موقعیت صد در صد گل را از روی خط دروازه نجات داد.

داور در این مسابقه علاوه بر اخراج حقیقی ، تنها یک کارت زرد به سورک از زلینا نشان داد. حدود یکصد تماشاگر این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند که اکثریت آنان را ایرانیان مقیم امارات تشکیل می دادند.

پرسپولیس با یک برد برابر اسپارتاپراگ و دو شکست برابر زنیت سن پترزبورگ و زلینا با مقام چهارمی تورنومنت شش جانبه دوبی را به پایان رساند.



نوشته شده در پنج شنبه 89/11/7ساعت 10:10 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

پاس گل شیث رضایی به حریف /  شکست برابر قهرمان روسیه


تیم های پرسپولیس ایران و زنیت سن پترزبورگ روسیه ، قهرمان جام حذفی ایران و روسیه از ساعت 19 امروز به وقت تهران در ورزشگاه راشد آل مکتوم دبی به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده روسیه با دو گل موفق به شکست حریف خود شد.

کرژاکوف در دقیقه 7 و سماک در دقیقه 80 زننده گل های زنیت بودند. داور در این مسابقه به دو بازیکن از هر دو تیم کارت زرد نشان داد.

شیث رضایی در این مسابقه در دقیقه 70 به جای نورمحمدی وارد میدان شد و روی یک اشتباه در دقیقه 80 در مقابل دروازه خالی به مهاجم زنیت پاس گل داد و علی دایی بلافاصله وی را تعویض کرده و سکوبرت را به میدان فرستاد.

این دومین و آخرین مسابقه هر دو تیم در مرحله گروهی بود و زنیت با پیروزی برابر پرسپولیس شش امتیازی شده و با کسب مقام اول گروه دوم باید به مصاف الهلال عربستان صدرنشین گروه اول برای برگزار مسابقه فینال برود.

پرسپولیس هم با سه امتیاز دوم شد و باید روز چهارشنبه ساعت 16:30 بعدازظهر برای تعیین تیم سوم و چهارم به مصاف تیم دوم گروه اول مسابقات برود.

ترکیب پرسپولیس : علیرضا حقیقی ، سپهر حیدری(مجتبی شیری)، علیرضا نورمحمدی(شیث رضایی) ، علیرضا محمدی ، ابراهیم شکوری(جلال اکبری) ، حمید علی عسگری(مجتبی زارعی) ، امیرحسین فشنگچی(محمد منصوری) ، مازیار زارع ، تیاگو فراگا(مهدی شیری) ، حسین بادامکی(سامان آقازمانی) ، هادی نوروزی(اشپیتیم آرفی)      سرمربی : علی دایی

 

ترکیب زنیت سن پترزبورگ: ویاچسلاو مالائف ، رومن شیروکوف ، برونو آولز ، آلکساندر آنیکف ، نیکولاس لومبارتس ، هوستی ، آلکساندر لوکوویچ ، آلکسی لونوف ، آلکساندر کرژاکوف ،دنی ، کونستانتین زیریانوف . تعویض ها : توماس هوبوکان(46) ، سرگی سماک(46) ، ولادیمیر بیستروف (46) ، الساندرو روسینا(46) ، ویکتور فایزولین(46) ،  ایگور دنیسوف(46) ، دانکو لازوویچ ، ژیکولائف(77) ، دیمیتری بورودین(77- دزواه بان ذخیره)       سرمربی : لوچانو اسپالتی



نوشته شده در دوشنبه 89/11/4ساعت 10:53 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین مسابقه از مرحله گروهی رقابت های شش جانبه امارات از ساعت 19 امشب برابر زنیت سن پترزبورگ صف آرایی کرد.

تیم پرسپولیس ایران امشب در دومین و آخرین مسابقه مرحله گروهی جام شش جانبه دبی برای تعیین تیم صدرنشین گروه دوم از ساعت 19:30 به وقت دبی و 19 به وقت تهران به مصاف زنیت سن پترزبورگ ، قهرمان روسیه رفت.

این در حالی است که هر دو تیم پرسپولیس و زنیت مسابقه اول خود را برابر اسپارتاپراگ چک با پیروزی پشت سر گذاشته اند و به دلیل تفاضل گل بهتر تیم روسی، پرسپولیس برای صدرنشینی باید در این مسابقه به برتری دست یابد.

این بازی در ورزشگاه الشباب دبی برگزار خواهد شد و دو ساعت قبل از بازی درهای ورزشگاه به روی تماشاگران باز است.

گفتنی است شبکه سوم سیما که پخش مسابقه تیم های بلک پول با منچستریونایتد و لیورپول با فولهام از انگلیس را در جدول پخش روزهای آینده خود دارد، مسابقه تیم پرسپولیس برابر قهرمان روسیه را پوشش تلویزیونی نخواهد داد.

علاقمندان می توانند این مسابقه را از طریق شبکه دبی اسپورت1 بر روی نایل ست و دبی اسپورت3 بر روی هاتبرد دنبال نمایند.

 



نوشته شده در دوشنبه 89/11/4ساعت 7:55 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

پرسپولیس در اولین مسابقه خود در تورنمنت شش جانبه دوبی موفق شد تیم اسپارتاپراگ جمهوری چک را با سه گل شکست دهد.

 

تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و اسپارتاپراگ چک از ساعت 19 به وقت تهران در ورزشگاه الشباب دوبی به مصاف هم رفتند که در پایان پرسپولیس موفق شد با نتیجه سه بر دو حریف خود را از پیش رو بردارد.

گل های پرسپولیس را در این دیدار مازیار زارع از روی نقطه پنالتی در دقیقه 16 ، ابراهیم شکوری و هادی نوروزی در دقایق 52 و 57 به ثمر رساندند و دو گل اسپرتاپراگ را لوکاس ترشناک در دقیقه 47 و آبنا کاپیتان این تیم در دقیقه 64 به ثمر رساندند.

پرسپولیس در اکثر دقایق مسابقه مالک توپ و میدان بود و می توانست با گل های بیشتری هم از بازی خارج شود که با بی دقتی مهاجمان این تیم موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست رفت و روی اشتباهات فردی دو بار دروازه این تیم باز شد.

حدود دویست هوادار ایرانی و 4 -5 هوادار جمهوری چک این بازی را از نزدیک تماشا کردند و به تشویق تیم های کشور خود پرداختند.

اسپارتاپراگ در این مسابقه از سه بازیکن کامرونی خود به نام های آدیابا ،  لئونارد کوئیکه و مارتین آبنا استفاده کرد. هدایت این تیم بر عهده جوزف چوانک از چک می باشد.

ترکیب پرسپولیس : رحمان احمدی(علیرضا حقیقی) ، سپهر حیدری(شیث رضایی) ، علیرضا نورمحمدی ، علیرضا محمد ، ابراهیم شکوری ، حمید علی عسگری(مجتبی زارعی) ، تیاگو فراگا ، مازیار زارع ، حسین بادامکی(مهدی شیری) ، امیرحسین فشنگچی(محمد منصوری) ، هادی نوروزی(اشپیتیم آرفی)

پرسپولیس با این برد سه امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی گروه دوم رقابت ها جای گرفت. پرسپولیس در مسابقه دوم خود دوشنبه هفته آینده ساعت 19 به مصاف زنیت سن پترزبورگ روسیه خواهد رفت.



نوشته شده در پنج شنبه 89/10/30ساعت 10:25 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

تیم فوتبال پرسپولیس امروز (پنجشنبه) در اولین دیدار از تورنمنت شش جانبه دبی از ساعت 19:30 به وقت محلی و 19 به وقت ایران به مصاف تیم فوتبال اسپارتاپراگ می‌رود.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، سرخوشان پس از پشت سر گذاشتن دو جلسه تمرین در زمین باشگاه ایرانیان دبی، امروز (پنجشنبه) ساعت 17 به وقت محلی به سمت ورزشگاه الشارجه حرکت می‌کنند تا در اولین دیدار در مسابقات شش جانبه دبی به مصاف حریف قدرتمند خود بروند.

گفتنی است؛ محمود خوردبین سرپرست این تیم پس از صرف ناهار به بازیکنان اعلام کرد؛ در ساعت 16:30 برای صرف چای و شیرینی در رستوران حضور یافته و پس از آن عازم محل مسابقه شوند.

فروش بلیط های بازی از 2 ساعت قبل از مسابقه در ورشگاه آل مکتوم دبی آغاز خواهد شد. این بازی به صورت زنده از شبکه دبی اسپورت1(نایل ست) و دبی اسپورت3(هاتبرد) پخش می شود.


نوشته شده در پنج شنبه 89/10/30ساعت 5:39 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

 

 

 

 

غیبت تلخ فردوسی‌پور /

عادل بزرگترین غایب جام‌ملت‌ها!

عادل حالا در جام ملت‌ها نیست و حتی دیگر نمی‌توانیم او را در استودیوی شبکه سوم سیما تماشا کنیم.


غیبت عادل فردوسی‌پور در جام ملت‌های آسیا برای خیلی‌ها تلخ و باورنکردنی است. او حالا بیشتر از گذشته تبدیل به یکی از چهره‌های خبرساز فوتبال ایران شده و گزارش نکردن فردوسی‌پور شبیه به غیبت یک ستاره بزرگ در جام‌ملت‌های آسیاست.


عادل با گزارش‌ها و جملات خاص خودش خیلی خوب توانست تبدیل به محبوب‌ ترین گزارشگرهای فوتبال ایران شود. او معمولا در گزارش‌هایش ترسی از واقعیت‌ها ندارد و سعی می‌کد همیشه حقیقت را به زبان بیاورد. عادل حالا در جام ملت‌ها نیست و حتی دیگر نمی‌توانیم او را در استودیوی شبکه سوم سیما تماشا کنیم.


جای خالی او به خوبی احساس می‌شود و نشنیدن کنایه‌ها، طعنه‌ها و جملات به یادماندنی فردوسی‌پور گوش‌ها را آزار خواهد داد. تحمل غیبت فردوسی‌پور و از دست دادن گزارش‌های هیجان‌انگیز او به هیچ عنوان آسان نیست ولی دوستداران عادل باید شاهد غیبت او باشند و گوش به گزارش‌هایی دهند که از دقیقه یک تا نود شامل تعریف و تمجید است.

 



نوشته شده در پنج شنبه 89/10/23ساعت 10:55 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

 

 

 

 

 

 

مشاور اجرایی سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران اعلام کرد که شیث رضایی مدافع این تیم اخراج نشده است.


محمد رسایی روز دوشنبه  افزود: به هیچ عنوان شایعات اخیر مبنی بر اخراج شیث رضایی از پرسپولیس صحت ندارد.


وی با اشاره به این که علی دایی سرمربی تیم در حاضر در سوئیس حضور دارد گفت: اطمینان داشته باشید این موضوع صحت ندارد و حاشیه سازان موفق نخواهند شد تیم را تخریب کنند.

 

مشاور اجرایی سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: تیم ما اردوی بسیار خوبی را در ترکیه پشت سر گذاشته و حاشیه سازان نباید با اینگونه اخبار جو تیم را بر هم بزنند.


وی تصریح کرد: به زودی اردو دوم خود را در امارات برگزار خواهیم کرد و در آنجا به مرز آمادگی خواهیم رسید.


نوشته شده در سه شنبه 89/10/21ساعت 10:56 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

<   <<   6   7   8   9      >

Design By : Pichak