سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir

علی دایی: تازه فهمیده‌ایم که سامال سعید 25 ساله است و متاسفانه او نمی‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس  درمورد پیوستن سامال سعید به این تیم گفت: اطلاعاتی که به من داده‌اند این گونه بود که این بازیکن 22 ساله است و می‌توانیم او را به خدمت بگیریم؛

به همین دلیل من با او صحبت کردم اما متاسفانه پس از آن باشگاه به من گفت که او 25 ساله است.

وی ادامه داد: تازه فهمیده‌ایم که سامال سعید 25 ساله است و نمی‌توانیم او را به خدمت بگیریم. ابتدا به من گفتند که این بازیکن 22 ساله است و وضعیت او را پیگیری کنید و من هم این کار را انجام دادم اما متاسفانه متوجه شدیم که او سهمیه زیر 23 سال نیست و نمی‌تواند به ما اضافه شود.

دایی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به این شرایط بازیکن آسیایی دیگری را در نظر دارید یا خیر به گفت: فعلا بازیکن دیگری مد نظر نداریم.


نوشته شده در چهارشنبه 89/11/13ساعت 4:40 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

سرمربی تیم فوتبال شالکه در مقابل انتقادات رسانه‌ها و کارشناسان در مورد خرید‌‌های لحظه آخرش واکنش نشان داد.

فلیکس ماگات که روز دوشنبه در آخرین ساعات از فصل نقل وانتقالات زمستانی، اقدام به خرید علی کریمی از ایران و آنجلوس چاریستاس از یونان کرد، اظهار داشت: علی کریمی به عنوان هافبک باعث شعله‌ورشدن آتش جنگ رقابت در این منطقه میان بازیکنان می‌شود. چاریستاس هم می‌تواند در بازی‌ هوایی با ضربات سرش کمک کند.
او ادامه داد: من بیشتراز آنکه دنبال جنس از کارافتاده باشم، دنبال معامله‌‌های سوددار هستم. از طریق فروش‌های انجام گرفته، حتی رقمی را نیز صرفه‌جویی کردم.
اوکه تیمش با وجود خریدهای بسیار در فصل جاری، ‌اکنون در مکان نازل یازدهمی جدول است، امیدوار به حضور در لیگ اروپای فصل آینده است. البته در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بخاطر رویارویی با والنسیا تاحدودی امیدوار است ولی در جام حذفی بخاطر آنکه به قرعه بایرن‌ خورده،‌ تهدید به حذف شده است.
این مربی که از سال 2009 تاکنون زمام امور آبی‌پوشان گیلزن‌کرشنی را برعهده دارد با خرید کریمی و چاریستاس،‌ شمار بازیکنانی که در این مدت دو سال برای تیمش خریداری کرده را به 40 رسانده است.
با این حال او اعتقاد دارد این دو خرید لحظه آخر، واکنشی به نمایش ضعیف ستارگان گران‌قیمت تیمش همچون رائول گونزالس، هونتلار و... است.
او ادامه داد: نمی‌توانستم با آن شرایط ادامه دهم. ناچار شدم این دو خرید را انجام دهم تا حس رقابت‌ در تیم افزایش یابد.


نوشته شده در چهارشنبه 89/11/13ساعت 1:15 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

شیث رضایی که تا یک ماه پیش مرید علی دایی بود و برای بازگشت به تیم به او تمنا می کرد ، قصد شکایت از سرمربی پرسپولیس را دارد!

پس از آنکه سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل بی احترامی و انجام حرکات دور از اخلاق شیث رضایی در اردوی دبی مدافع این تیم را از تمرینات پرسپولیس اخراج کرد، حبیب کاشانی سرپرست باشگاه اعلام کرد رضایی تنها از اردوی امارات به تهران فرستاده شده و از ترکیب پرسپولیس اخراج نشده است.

در حالی که علی دایی صراحتا اعلام کرد به دلیل چندین بار بی انضباطی این بازیکن دیگر جایی در تیم وی ندارد ، تصمیم وی با حمایت قاطعانه باشگاه پرسپولیس همراه نشد تا این که روز گذشته این بازیکن اظهارات علی دایی در خصوص خود را دروغ خوانده و به فکر شکایت از سرمربی پرطرفدارترین تیم ایران افتاده است!

وکیل رسمی شیث رضایی اعلام کرده به دلیل نشر اکاذیب ، تهمت ، افترا ، آبروریزی و ترور شخصیت توسط علی دایی در برنامه تلویزیونی نود مورخه 89/11/12 قصد شکایت به دادگاه عمومی و انقلاب تهران را جهت احقاق حق موکل خود دارد.

علی دایی در این برنامه در مصاحبه با گزارشگر برنامه نود گفته بود: «پس از آخرین باری که رضایی را بخشیدیم و این بازیکن به ترکیب پرسپولیس بازگشت هیچ کدام از خواسته های ما را عملی نکرد و به رفتار سابق خود ادامه داد و مجبور شدیم وی را کنار بگذاریم. مطمئن باشید این بار دیگر بازگشتی در کار نیست و این کنار گذاشتن دائمی است مگر اینکه من دیگر در پرسپولیس نباشم.

مشکلات ایشان شامل دو بحث افت فاحش فنی و مشکل اخلاقی بود، که تاکید بیشتر ما هم حول محور اخلاقی بود. متاسفانه ایشان بی احترامی به چند خانواده ایرانی در امارات داشتند که من خجالت می کشم اتفاقاتی که در دبی افتاد را به زبان بیاورم. پس از بازگشت به ایران هم با مشاوره غلطی که با دو نفر از دوستان مطبوعاتی خود داشت مصاحبه ای با یکی از سایت ها انجام داد که سراسر دروغ بود و من می توانم با دلیل و مدرک تمام مسائل مطرح شده توسط وی در این مصاحبه را رد کنم. شما می توانید هر کدام از بازیکنان پرسپولیس را که خواستید انتخاب کنید و در خصوص مسائل مطرح شده توسط شیث رضایی از آنان سوال کنید و متاسفم که این بازیکن به این راحتی می تواند دروغ بگوید.»

بازیکنی که سابقه تیره اخلاقی و انضباطی او زبانزد خاص و عام است و رفتارهای نابهنجار وی حتی به کلیپ های موبایل هم کشیده شده است ، اکنون صحبت های سرمربی تیم پرسپولیس را کذب خوانده و در شرایطی که مدام از عشق به پرسپولیس به عنوان دلیل اصلی خود برای عدم ترک این تیم پس از اخراج سخن به زبان می آورد، چشمه جدیدی از حاشیه سازی را برای باشگاه پرسپولیس به منصه ظهور می گذارد.

البته امیدواریم این خبر بهت برانگیز هرچه زودتر تکذیب شود و شیث رضایی ادعای وکیل خود را رد کند، وگرنه دیگر در این فوتبال هیچ چیز سر جای خود نخواهد بود.


نوشته شده در چهارشنبه 89/11/13ساعت 11:24 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

سرمربی پرسپولیس گفت: هر بازیکنی جای علی کریمی بود، این موقعیت را از دست نمی‌داد و به شالکه می‌رفت.

در خصوص شرایط پرسپولیس تصریح کرد: شرایط تیم ما بسیار خوب است و در این بین تنها علیرضا محمد که دچار مصدومیت است را در اختیار نداریم ولی وحید هاشمیان به تمرینات ما رسیده و با سایر بازیکنان کار می‌کند.

وی در خصوص تصمیم علی کریمی مبنی بر حضور در تیم شالکه آلمان و اینکه آیا این بازیکن با او درباره رفتن به فوتبال آلمان صحبت کرده یا خیر، ‌گفت: روز گذشته کریمی با من تماس گرفت و با هم صحبت کردیم.

ایشان به من گفت که شانس به او رو کرده و قصد دارد راهی شالکه شود. حتی برای عدم حضورش در پرسپولیس از من خیلی عذرخواهی کرد و من هم برای او آرزوی موفقیت کردم.

دایی تاکید کرد: هر بازیکنی جای علی کریمی بود شالکه را انتخاب می‌کرد و این موقعیت را از دست نمی‌داد. خیلی‌ها آرزو دارند در چنین باشگاهی بازی کنند و این نشان‌دهنده توانایی‌های کریمی است که در چنین باشگاهی حضور پیدا می‌کند. وقتی کریمی با این سن و سال و مشکلاتی که برایش به وجود آمده توانسته در بوندس لیگای آلمان و در تیمی که قرار است در لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کند، برود یک اتفاق مهم برای فوتبال ما رخ داده است چون مدت‌ها بود نماینده‌ای در آلمان نداشتیم. از صمیم قلب برای این بازیکن آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم روزهای خوبی را در این کشور سپری کند.

علی دایی:رفتن شیث به نفع من، پرسپولیس و خودش است...

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه فیروز کریمی قصد دارد برای بازگشت شیث رضایی به پرسپولیس وساطت کند و آیا شما این وساطت را می‌پذیرید، گفت: ما صحبت‌هایمان را انجام داده‌ایم و این بازیکن در اختیار باشگاه است. صراحتا می‌گویم دیگر نمی‌توانیم با هم کار کنیم. فیروز کریمی از من بزرگتر است و برای ایشان احترام خاصی قائل هستم اما اتفاقاتی افتاد که مجبورم صلاح تیمم را در نظر بگیرم. فکر می‌کنم عدم همکاری رضایی با پرسپولیس به سود من، ‌باشگاه و خودش خواهد بود.


نوشته شده در سه شنبه 89/11/12ساعت 5:35 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

علی کریمی با قراردادی 5 ماهه به تیم فوتبال شالکه آلمان پیوست.

علی کریمی که چند روز پیش از تیم فوتبال استیل آذین جدا شده بود و نمی‌توانست به عنوان بازیکن لیگ برتری در یکی از تیم‌های لیگ بازی کند امروز با عقد قرارداد 5 ماهه به شالکه 04 آلمان پیوست.
این در حالی بود که در روزهای گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر پیوستن علی کریمی به تیم فوتبال پرسپولیس به گوش می‌رسید و حتی علی دایی نیز موافقت خود را با حضور او در این تیم اعلام کرده بود.
تیم شالکه در حال حاضر تیم یازدهم جدول رده‌بندی بوندسلیگا است و در فصل نقل و انتقالات تابستانی بازیکنان سرشناسی همچون رائول و هونتلار به این تیم پیوستند. علی کریمی به آلمان خواهد رفت.

سرمربی تیم فوتبال شالکه ؛ فیلیکس ماگات سرمربی پیشین تیم فوتبال بایرن مونیخ است که علی کریمی در زمان حضورش در بایرن شاگرد این مربی بود و مجددا زیر نظر او به فوتبالش ادامه خواهد داد. در صورت نهایی شدن قرارداد کریمی، این بازیکن تا پایان فصل بونس لیگا به شالکه خواهد پیوست.
علی کریمی در مصاحبه ای که روز گذشته در پاسخ به صحبت هایی علی دایی انجام داده بود از احتمال حضورش در تیم های اروپایی خبر داد و گفته بود اگر بخواهم به اروپا بروم حتما با علی دایی مشورت خواهم کرد. در این مورد گفته می شود کریمی دایی را در جریان انتقالش به تیم شالکه قرار داده بود و را از این انتقال نا امید کرده بود.

سایت رسمی باشگاه شالکه آلمان خبر پیوستن علی کریمی را به این تیم اعلام کرد تا شایعات در مورد این انتقال که از صبح دیروز نقل محافل خبری شده بود، رنگ واقعیت به خود گیرد. سایت باشگاه شالکه اعلام کرد علی کریمی تا پایان فصل جاری با شالکه قرارداد امضا کرده است و نکته جالب اینکه شماره 10 این تیم به کریمی رسید! علی کریمی که در تیم های قبلی و همچنین تیم ملی شماره 8 می پوشید، در شالکه با شماره 10 به میدان می آید. شماره 8 شالکه را بازیکن چینی این تیم، هائو جانمین می پوشد.



نوشته شده در سه شنبه 89/11/12ساعت 6:34 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

مدافع عراقی تا آخر هفته قرارداد میبندد.

سامال سعید، مدافع ملی پوش عراقی که با پرسپولیس به توافق قطعی رسیده است، به دنبال جمع و جور کردن کارها برای حضور سریع تر در جمع پرسپولیسی هاست.

این بازیکن که در جام ملت های آسیا نظر علی دایی را به خود جلب کرده است، در حالی به ایران خواهد آمد که دایی سال گذشته مشکلات بی شماری با حوارملا محمد، بازیکن عراقی تیمش داشت و سرانجام هم عذر وی را خواست.
 البته این بازیکن عراقی ظاهرا با حساسیت های دایی آشناست و او را آزار نخواهد داد. با این حال سعید با توانایی بازی در دفاع راست و دفاع وسط، به زودی در تمرین پرسپولیس حاضر خواهد شد.


نوشته شده در دوشنبه 89/11/11ساعت 9:2 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

علی دایی دست به هر کاری می‌زند تا شیث رضایی را راضی به  جدایی از پرسپولیس کند ؛ موفق نمی‌شود.

کاپیتان دوم سابق پرسپولیس حتی بعد از اخراج 3 باره از این تیم باز هم تمایلی به جدایی ندارد. رضایی در جلسه‌ای که صبح دیروز (جمعه) با حبیب کاشانی داشت از وی خواست شرایط را به گونه‌ای فراهم کند که وی در پرسپولیس بماند.

باخبر شدیم شیث رضایی در تماسی هم که با کاشانی داشته گفته هرگز حاضر به جدایی از پرسپولیس نیست و حتی حاضر است روی سکوها بنشیند اما بازیکن این تیم بماند.

معلوم نیست با توجه به اینکه دایی ثابت کرده علاقه‌ای به حضور شیث در پرسپولیس ندارد دلیل اصرار این بازیکن برای ادامه حضور در این تیم چیست!!!

قرار است کاشانی به زودی درباره سرنوشت شیث رضایی تصمیم بگیرد...


نوشته شده در یکشنبه 89/11/10ساعت 10:0 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

درایران جز پرسپولیس پیراهن دیگری را به تن نخواهم کرد.

علی کریمی به گفته های علی دایی و مواضع مثبت باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و دیگر باید او را پرسپولیسی دانست.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس در واکنش به گفته های سرمربی سرخپوشان پایتخت عنوان کرد: حرف های دایی بوی رفاقت می دهد. حیف شد، سال های زیادی به کدورت و دلخوری گذشت. باید رودر رو با دایی صحبت کنم؛ چون باور دارم، او حقیقتا مصلحت من را بیش ازهر چیز مدنظر دارد. بی تردید درایران جز پرسپولیس پیراهن دیگری بر تن نخواهم کرد و چنانچه به تیمی در خارج از کشور بروم، حتما با دایی مشورت می کنم.
کریمی در ادامه افزود: چنانچه به او دست همکاری ودوستی بدهم، تا آخرش پایدار خواهم ماند و در نقش یک بازیکن بیش از همیشه به مربی ای مثل دایی احترام گذاشته و مطیع انضباط تیمی خواهم بود.

آرزوی اکثر فوتبالیست های ایرانی حضوردر یکی از دوتیم پرسپولیس و استقلال است. روی همین اصل اگر با دقت و دور اندیشی عمل شود، این دوتیم باردیگر می توانند، دو قطب اصلی و جذاب فوتبال باشگاه های کشور شوند.
کریمی درباره جدایی اش از باشگاه استیل آذین گفت: هدایتی پدرانه رفتار کرد. او با توجه به نیازهای تیمش همان طور که قول داده و از ابتدا هم گفته بود، بدون هیچ شرط و شروطی رضایتنامه ام را در اختیارم گذاشت. اگر چه در ابتدا وقتی با تقاضای جدایی ام روبه روشد، بسیارسعی کرد، مانع رفتنم شود و با پادرمیانی من راماندگارکند اما، نخواستم ایشان بیش از این دچار دردسر شده و مقابل آنهایی قرار بگیرد که رسما من را اخراج کرده بودند. از ایشان سپاسگزارم وآرزومندم، تیم استیل آذین بدون من بتواند، به آرامش کافی رسیده و باعث خوشحالی دوستداران این تیم وهمچنین کادر فنی و بازیکنان آن شود.

کریمی در پایان از موضع مثبت حبیب کاشانی برای رفتن او به پرسپولیس استقبال کرد و اظهار داشت: اگر ایشان زودتر آمده بودند، از پرسپولیس اخراج نشده و همچنان در تیم مورد علاقه ام حضور داشتم.

علی دایی در تمرین روز شنبه سرخپوشان با موافقت ضمنی با حضور علی کریمی در پرسپولیس گفت: مطمئنا این بازیکن بزرگ می‌تواند به ما کمک کند. همیشه گفته‌ام که کریمی در زمین یکی از بهترین فوتبالیست‌های ماست و شما هیچ وقت از من صحبتی را علیه کریمی نشنیده‌اید. علی کریمی اگر بخواهد می‌تواند هر کاری بکند و خود من خیلی دوست دارم که علی کریمی آماده را داشته باشم. مطمئنا او به ما کمک خواهد کرد.

از طریق دوستان مشترک‌مان با هم صحبت کرده‌ایم و ان‌شاءالله در یکی دو روز آینده با علی جلسه می‌گذارم و نظرات مان را همسو خواهیم کرد و تصمیم نهایی با باشگاه خواهد بود که او به پرسپولیس بیاید یا نه اما من هنوز با او صحبتی نکرده‌ام و مطمئنم که این بازیکن بزرگ می‌تواند به ما کمک کند. امیدوارم علی با بازگشت به تیم خودش، بتواند ناراحتی‌ را که در چند ماه گذشته تجربه کرده است، جبران کند و با آمادگی کامل ناراحتی خود را از یاد ببرد.



نوشته شده در یکشنبه 89/11/10ساعت 9:51 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

علی دایی با موافقت ضمنی از حضور علی کریمی در پرسپولیس گفت: مطمئنا این بازیکن بزرگ می‌تواند به ما کمک کند.

سرمربی پرسپولیس پس از تمرین امروز در مورد آخرین شرایط این تیم پس از برگزاری اردوی این تیم در دوبی اظهار کرد: خوشبختانه شرایط ما خوب است و در حال آماده کردن خود برای ادامه لیگ هستیم. شکر خدا شرایط بازیکنان هم مناسب است و می‌خواهیم بهترین نتایج را در نیم‌فصل دوم با پرسپولیس به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: علیرضا محمد یک مصدومیت از ناحیه مچ پا داشت که در بازی آخر به آن دچار شد اما در حال آماده کردن او هستیم تا برای بازی هفته آینده آماده شود. وحید هاشمیان نیز قبل از اردو آسیب دیده بود و خدا را شکر حالش بهتر شده و از یکی دو روز آینده با ما تمرین می‌کند.
سرمربی پرسپولیس در مورد پیوستن علی کریمی به این تیم هم گفت: من همیشه گفته‌ام که کریمی در زمین یکی از بهترین فوتبالیست‌های ماست و شما هیچ وقت از من صحبتی را علیه کریمی نشنیده‌اید.

علی کریمی اگر بخواهد می‌تواند هر کاری بکند و خود من خیلی دوست دارم که علی کریمی آماده را داشته باشم. مطمئنا او به ما کمک خواهد کرد. ما از طریق دوستان مشترک‌مان با هم صحبت کرده‌ایم و ان‌شاءالله طی یکی دو روز آینده با علی جلسه می‌گذارم و نظرات مان را همسو خواهیم کرد و تصمیم نهایی با باشگاه خواهد بود که او به پرسپولیس بیاید یا نه اما من هنوز با او صحبتی نکرده‌ام و مطمئنم که این بازیکن بزرگ می‌تواند به ما کمک کند. امیدوارم علی با بازگشت به تیم خودش، بتواند ناراحتی‌ای که در چند ماه گذشته تجربه کرده است را جبران کند و با آمادگی کامل ناراحتی خود را از یاد ببرد.

دایی همچنین در مورد وضعیت شیث رضایی گفت: در جلسه‌ای که برگزار کردیم به آقای رسایی هم گفتم که متاسفانه دیگر نمی توانم با شیث رضایی همکاری کنم. ما یک فرصت دیگر به شیث دادیم که مسائلش را درست کند اما او باز هم کارهای خود را تکرار کرد. باز هم می‌گویم اگر قرار است من در پرسپولیس کار کنم نمی‌توانم با او باشم چرا که او در مصاحبه با یک خبرگزاری مسائلی را عنوان کرده که کاملا کذب محض بوده و شما می‌توانید این را از بازیکنان بپرسید. شیث رضایی یکی دو مشاور مطبوعاتی دارد که متاسفانه به او مشاوره‌های غلط می‌دهند. شیث می‌توانست از لحاظ فنی بهتر از این‌ها باشد.

دایی افزود: من یک سوال از شما دارم. علی دایی با شیث مشکل دارد. چرا او در سال 86 از پرسپولیس به سرمربی گری قطبی اخراج شد. چرا با سایپا مشکل پیدا کرد، چرا در صباباتری با فیروز کریمی به مشکل برخورد. این سوال من را پاسخ دهید. چگونه است که می‌گویند من با شیث مشکل دارم. همه بچه‌ها هم می‌دانند که موضوع خاصی نیست. متاسفانه خود شیث نمی‌خواهد شرایطش تغییر کند، آدم اگر بخواهد می‌تواند همه چیز را درست کند.

علی دایی در پاسخ به این سوال که بعضی‌ها می‌گویند پرسپولیس در اردوهای ترکیه و امارات چیزی جز شکست به همراه نیاورد گفت: ببینید که ما به چه تیم‌هایی باخته‌ایم. انتظار داشتید که ما در ترکیه و امارات با تیم‌های کشک بازی کنیم و به آن‌ها 10، 11 گل بزنیم. من نمی‌دانم که چه کسانی این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند. تیمی که ما با آن بازی کردیم لیورپول را برده است. آن یکی تیم دیگر تنها یکی از بازیکنانش 32 میلیون یورو قیمت دارد که اگر پول همه بازیکنان پرسپولیس را به اضافه پول من روی هم بگذارید به این مبلغ نمی‌رسد. نمی‌دانم دنبال چه می‌گردند، مطمئنا این بازی‌ها به ما خیلی کمک کرد و برای من هم خیلی مفید بود.

دایی ادامه داد: کسی که از این مسائل صحبت می‌کند، چون خودشان نمی‌توانند در چنین تورنمنت‌هایی شرکت کنند، این صحبت‌ها را می‌گویند. شما به من بگویید تیم ملی ما حتی یک بار در چنین تورنمنت‌هایی شرکت کرده مطمئنم که این تورنمنت سابقه نداشته، ما در ترکیه با تیم‌هایی مانند اینتراخت فرانکفورت بازی کردیم و در امارات هم با تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان بودند بازی کردیم. اصلا این تیم‌ها قابل مقایسه نیستند.
علی دایی در پاسخ به این سوال که عملکرد تیم ملی را در جام ملت‌ها چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: من در مورد تیم ملی صحبت نکنم بهتر است. عملکرد تیم ملی را همه دیدند. چهار تیمی که در مرحله نیمه نهایی حضور یافتند هیچ کدام در گروه ایران حاضر نبودند و این موضوع نشان می‌دهد که حریفان ایران چه تیم‌هایی بودند. همه این‌ها نشان دهنده این است که تیم ملی چطور بازی کرده، به اعتقاد من بازیکنان با جان و دل کار کردند و زحمت کشیدند اما متاسفانه ما نتوانستیم نتیجه بگیریم.

وی در مورد رفتن قطبی به ژاپن و برنگشتن به ایران بگفت: این‌ها را من نباید بگویم. اگر این سوال را جواب دهم، شما خبرنگاران هزار تعبیر و تفسیر می‌کنید. من از شما باید بپرسم و از مسوولین باید بپرسم که قطبی که این همه وعده وعید داد و کف دست و پشت دست و این چیزها را می‌دانست چه کار کرد؟ ایشان شغل حرفه‌ای‌شان این کار است اما چگونه است که قطبی بعد از من آمد و برای آن سه بازی اعلام کرد که مثل کف دستش دو کره را می‌شناسد، هنگامی که ایران حذف شد، هیچ کس از او نیامد بپرسد که چه کار کرد و چرا ایران حذف شد. این همه مسافرت خارجی رفت. خود شما خبرنگاران در روزنامه‌ها نوشتید که قطبی چقدر مسافرت می‌رفت. سر جام جهانی رفتنش کلی بحث به وجود آمد اما هیچ کس پیگیری نکرد که آیا او واقعا رفته است یا خیر. مگر چهار تا بلیت آوردن کار سختی است؟ ما که در فدراسیون بودیم باید حتما بلیت مسافرت‌هایمان را نشان می‌دادیم تا می‌توانستیم تسویه حساب کنیم، اصلا این موضوع‌ها خنده‌دار است. بلیتی که استفاده شده است را که نمی‌توان این گونه به مردم نشان داد. قطبی هی به مسافرت می‌رفت و یک روز می‌گفت پیش نکونام می‌روم، یک روز پیش تیموریان می‌روم و بعد هم که وعده داد ایران را قهرمان جام ملت‌ها می‌کند اما به آن شکل به ژاپن رفت.

دایی در مورد عملکرد تیم ملی در دیدار مقابل کره جنوبی گفت: همه بازی را دیدند که تیم ملی تنها یک موقعیت داشت که آن را هم خود کره‌ای‌ها به ما دادند. متاسفانه از اول بازی ما ترسیده بودیم اما قطبی قبل از بازی گفته بود که من خودم روانشناس بزرگی هستم و می‌دانم چه کنم. من نمی‌خواهم بحث کنم اما فوتبال برد و باخت دارد و ما بد باختیم. ما که در جام ملت‌های قبلی در ضربات پنالتی اوت شدیم چندین موقعیت گل داشتیم اما این بازی ضعیف‌ترین بازی تاریخ ایران مقابل کره بود. به نظر من ژاپن، کره و استرالیا تیم‌هایی هستند که خودشان را از سطح آسیا بالا کشیده‌اند و ما الان در سطح تیم‌هایی مانند عراق، عربستان و کره شمالی هستیم و آن سه تیم بالاتر از ما هستند و فاصله‌شان با ما بسیار است، در حالی که تیم‌هایی مانند سوریه و اردن خودشان را بالا می‌کشند اما ما فقط ایستاده‌ایم و نگاه می‌کنیم.

دایی افزود: من نباید در مورد این که چرا الان سرمربی تیم ملی انتخاب نشده صحبتی بکنم و مسوولان باید بگویند.
..


نوشته شده در یکشنبه 89/11/10ساعت 9:46 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

گویا علی دایی سرمربی پرسپولیس در خصوص بازگشت علی کریمی به این تیم؛ چراغ سبز نشان داده و حرف‌های او نشان می‌دهد که احتمال پرسپولیسی شدن جادوگر در روزهای آینده بسیار زیاد است.

دایی در آخرین مصاحبه‌ای که در روزنامه پرسپولیس انجام داده در مورد بحث پرسپولیسی شدن کریمی می‌گوید:« من همیشه علی را دوست داشته و دارم شاید بعضی مسائل اتفاق افتاده که تعابیر مختلفی را به همراه داشته است اما من کریمی را دوست دارم و حضور او می‌تواند به هر تیمی کمک کند. الان حیف است چنین سرمایه‌ای را از دست بدهیم و من حتما با کریمی صحبت خواهم کرد.»
 او ادامه می‌دهد:« اگر بتوانیم با یکدیگر همکاری داشته باشیم مطمئناً می‌توانیم به پرسپولیس کمک کنیم. هیچ کس به یاد ندارد که من به کریمی در گذشته بی‌احترامی کرده باشم. متأسفانه در گذشته مسائلی اتفاق افتاد که فاصله‌ها زیاد شد ولی الان باید قدر امثال کریمی را بیشتر بدانیم.»
 دایی در خصوص وضعیت شیث رضایی و مصاحبه‌ای که این بازیکن انجام داده می‌گوید:«‌متأسفانه باید بگویم که او نتوانست قدر جایگاه خود را بداند و کارهایی انجام داد که دور از شأن یک بازیکن پرسپولیس بود. خدا را شکر می‌کنم که تمام بازیکنان پرسپولیس به این مسأله تأکید داشتند که خیلی از حرف‌های شیث در مصاحبه‌ای که انجام داد کذب محض است و ایشان مرتکب رفتارهایی شده که دیگر شرایط برای ادامه همکاری مناسب نیست و من تا زمانی که در پرسپولیس هستم رضایی در این تیم نخواهد بود.»
 سرمربی پرسپولیس تأکید می‌کند:«‌خدا وکیلی خیلی از حرف‌های شیث خنده‌دار بوده و باید بگویم اتفاقات مربوط به این بازیکن فقط به یکی، دو مورد خلاصه نمی‌شود. متأسفانه او مسائل کذبی را مطرح کرده که البته قصد جواب دادن به آنها را ندارم.»



نوشته شده در شنبه 89/11/9ساعت 11:25 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

<   <<   6   7   8   9      >

Design By : Pichak