سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir

علی دایی در این کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود.

* بازی را چطور دیدید؟

بازی سختی بود. ما در نیمه اول خوب نبودیم و الاتحاد بهتر از ما بود. نیمه دوم را هم خوب شروع نکردیم و در اثر یک خطا، پنالتی دادیم و گل دوم را هم دریافت کردیم. بعد از این گل فشار زیادی آوردیم و موقعیت‌های خوبی همه داشتیم که متأسفانه از آنها استفاده نکردیم. در همین نیمه یک پنالتی مسلم را هم برای ما نگرفتند که می‌توانست در نتیجه بازی موثر باشد.به هر حال ما برای زدن گل حمله می‌کردیم و این تیم الاتحاد بود که در ضدحملات به گل دیگری رسید. ما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و تیمی که گل نزند، گل می‌خورد.

* در این بازی به دفعات اقدام به آفسایدگیری کردید. آیا روی این تاکتیک کار کرده بودید؟

ما در تمریناتمان به هیچ وجه چنین چیزی را کار نکرده بودیم و چنین چیزی را از بازیکنانم نخواسته بودم.

* باخت 3 بر یک، باخت سنگینی است. الاتحاد خوب کار کرد یا شما خیلی بد کار کردید؟

فوتبال همین است. یک روز می‌بری و یک روز می‌بازی. ولی این بازی رفت بود و به امید خدا در بازی برگشت، این شکست را جبران می‌کنیم.

* آیا داوری در نتیجه بازی موثر بود؟

داوری در نتیجه بازی، تأثیر آنچنانی نداشت. هرچند یک پنالتی را برای ما نگرفت. غیر از آن صحنه، داوری مشکلی نداشت و ما خودمان بد کار کردیم.



نوشته شده در پنج شنبه 89/12/12ساعت 10:56 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

کریم باقری‏‏‏، کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس می گوید باید در؛ فوتبالی را که در آن علی دایی کتک می خورد، تخته کرد.


باقری که به دلیل نمیکت نشینی توسط دایی زودتر از پایان قراردادش از تیم فوتبال پرسپولیس کنار رفت از دایی حمایت کرد: واقعا فکر می‌کنم در فوتبالی را که در آن دایی را می‌زنند، باید تخته کرد. چشم فوتبال ما روشن که چنین اتفاقاتی در آن رخ می‌دهد و در آن اسطوره فوتبال یک مملکت به راحتی کتک می‌خورد. واقعا برای این فوتبال متاسفم.

کاپیتان سابق ملی ایران، که در جام ملتهای آسیا به عنوان مشاور کنار افشین قطبی حضور داشت، این روزها از فوتبال فاصله گرفته است. او در توضیح ارتباطش با تیم ملی گفت: کسی از من برای ادامه همکاری با تیم ملی دعوت نکرده به همین دلیل دارم استراحت می کنم.» قرار بود باقری یکی از نیمکت نشینان تیم ملی در بازی دوستانه مقابل روسیه باشد، اما او به دلیل آنچه مشکلات خانوادگی خوانده شد، از سفر به ابوظبی خودداری کرد.
برخلاف دیگران، کریم باقری پاسخ رد کارلوس کرش به فدراسیون فوتبال و ادامه سرگردانی تیم ملی را غیر طبیعی نمی داند: من فکر می‌کنم در فوتبالمان باید به همه مسائل عادت بکنیم و اگر این اتفاق نمی افتاد باید بیشتر تعجب می‌کردیم. به هر حال مشکلاتی در فوتبال ما وجود دارد که حتما باید برطرف شود تا در زمینه برخی از مسائل کماکان با مشکل مواجه نشویم.

به اعتقاد باقری، در شرایط فعلی استفاده از مربی خارجی در تیم ملی تفاوت زیادی با استفاده از مربی داخلی ندارد: آوردن مربی خارجی با شرایط خاص فوتبال ما تا حدودی سخت است. نظر من این است که چون فوتبال ما نتیجه‌گرا است، چه مربی خارجی و چه مربی ایرانی در راس امور فنی قرار گیرد، کار سخت می‌شود. تماشاگران ما نیز صبر و حوصله چندان زیادی ندارند و همه توقع دارند مربی خارجی در فوتبال ما معجزه کند. من اعتقاد دارم اگر قرار است یک مربی طراز اول خارجی بیاید باید برنامه‌ریزی درستی انجام شود و زمان لازم به او داده شود تا به نتیجه‌گیری امیدوار شویم.باید صبر و تحمل داشته باشیم، بستر را برای او آماده کنیم و بعد از انجام تمامی موارد لازم از مربی که آوردیم برد بخواهیم.
باقری همچنین گفت: تشکیل و ساختار در کنار برنامه‌ریزی فوتبالمان خصوصا در رده تیم ملی با مشکلات زیادی مواجه است چون تشکیلات فوتبال ما غلط است. من فکر می‌کنم حضور مربی خارجی با مشکلات بسیاری مواجه خواهد شد.فقط در صورت برنامه‌ریزی درست می‌توانیم با یک سرمربی خارجی موفق شویم.توقعات باید از مربی خارجی منطقی باشد و همه بپذیرندکه او پله به پله تیم ملی را بالا ببرد در غیر این صورت مربی داخلی برای فوتبال ما بهتر نتیجه می‌دهد و من شخصا اعتقاد دارم با توجه به حل نشدن مشکلات موجود، ما بهتر می‌توانیم با سرمربی داخلی‌مان کار کنیم.



نوشته شده در شنبه 89/12/7ساعت 8:41 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار تیمش مقابل الاتحاد عربستان گفت: هدفمان صعود بی دردسر از مرحله گروهی است.از اعتبار پرسپولیس دفاع می کنیم.

  علی دایی پس از پایان تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: مطمئن باشید بازی اول ما در لیگ قهرمانان آسیا بسیار حساس است و یک شروع خوب می‌تواند در ادامه راه به ما کمک کند.

ما نیز با تمرینهایی که در این روزها انجام داده ایم آماده هستیم که در عربستان نتیجه خوبی بگیریم و برای این کار از تیم الاتحاد هم شناخت نسبتا خوبی داریم و سعی می کنیم در روزهای باقی مانده این شناخت را بیشتر کنیم. به هر حال خواست خدا بوده است که امسال هم به خانه اش برویم و از خودش می خواهیم که ما را در این بازی سربلند کند.

وی در پاسخ به این سوال که شرایط لیگ قهرمانان امسال را نسبت به سال گذشته چطور می بیند؟ گفت: لیگ قهرمانان آسیا هنوز شروع نشده است که بتوانم راجع به آن نظر بدهم. در سالهای گذشته من هم به عنوان بازیکن تیم صبا باتری و هم سرمربی تیم سایپا در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده ام. زمانی که در سایپا بودم با تیمی تشکیل یافته از تعدادی بازیکن جوان که اکنون برای خود اسم و رسمی پیدا کرده اند از گروهمان صعود کردیم. امسال هم سعی می کنیم طوری بازی کنیم که سرنوشت صعودمان به دوره بعد به بازی آخر نرسد. باید بگویم هدف اول ما صعود راحت به دور بعد است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه حریفان تیمش را در آسیا بسیار قوی دانست و افزود: تمام تیمهای گروه ما قوی هستند و بازی برابر آنها بسیار سخت است ولی الاتحاد عربستان می تواند سخت‌ترین حریف ما باشد. ما در خانه حریف بازی می کنیم که این شرایط بازی را سخت‌تر می کند اما ما هم تیمی نیستیم که امتیاز از دست بدهیم. تمام تلاش ما در این است که از بازیهای سخت امتیاز بگیریم چرا که پرسپولیس برابر تیمهایی که فوتبال بازی می کنند مشکل ندارد و بهتر بازی می کند.

دایی در ادامه و در پاسخ به این سوال که چرا تیمهای ایرانی برابر تیمهای عربستانی همیشه مشکل دارند، خاطرنشان کرد: تیمهای عربستانی با توجه به سرمایه گذاریهای کلان و بازیکنهای خارجی خوبی که در اختیار دارند، بسیار قوی هستند. شما می‌بینید که در سالهای اخیر تیمهای عربستانی بارها به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده اند و قهرمان هم شده اند. بازیکنهای خارجی این تیمها بسیار بهتر از بازیکنهای خارجی شاغل در لیگ برتر ما هستند اما تمام این مسایل دلیلی بر آن نمی شود که ما در آنجا امتیاز از دست بدهیم. ما با تمام قدرتمان در برابر الاتحاد قرار خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: تیم پرسپولیس روز به روز کیفیت بهتری پیدا می کند و بازیکنان ما انگیزه بسیار بالایی دارند. پیروزی برابر تیم فوتبال خوزستان انگیزه ما را بسیار بیشتر کرد و از این پس در بازیهای آینده تاثیر این انگیزه را بیشتر خواهید دید. ما در لیگ قهرمانان آسیا به همه بازیها به شکل فینال نگاه می کنیم.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا از عربستان خاطره بدی دارند یا خیر؟ تصریح کرد: من فقط یک بار در دوران سرمربیگری آقای مایلی کهن در عربستان مقابل تیم ملی این کشور شکست خوردم و به غیر از آن شکست دیگری در عربستان نداشتم. البته شرایط امروز با سالهای قبل خیلی تفاوت دارد اما ما هم روز به روز بهتر می شویم و با توجه به شناختی که از الاتحاد دارم امیدوارم مقابل این تیم به پیروزی برسیم.

وی در ادامه بار دیگر بازی برابر قهرمان لیگ عربستان را بسیار سخت توصیف کرد و افزود: الاتحاد عربستان از نظر فوتبال تیم قدری است و بازی برابر این تیم بسیار مشکل است اما تیمی که می خواهد در آسیا قهرمان شود باید بازیهای سخت را پشت سر بگذارد و این بازی هم از این قاعده مستثنی نیست.

وی در پایان درباره پیش بینی نتیجه بازی تیمش برابر الاتحاد عربستان گفت: خدا رو شکر تیم ما نظم خیلی خوبی پیدا کرده است و بازیکنان تمام وظایفشان را به نحو احسن انجام می دهند و اگر خدا بخواهد دراولین بازی‌مان در لیگ قهرمانان آسیا از فوتبال پرسپولیس و ایران دفاع می کنیم. از هوادارانمان هم تشکر می کنم که همیشه ما را حمایت کرده اند و ان شاالله از این پس هم این حمایتها ادامه داشته باشد.



نوشته شده در شنبه 89/12/7ساعت 5:47 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

این روزها همه کارشناس شده اند / تا دقیقه 90 برای قهرمانی تلاش می کنیم / تاریخ دربی ایده آل است.

علی دایی در گفت‌وگویی اختصاصی درباره شرایط پرسپولیس، اس‌ام‌اس‌هایی که در چند روز گذشته علیه او منتشر شده و سایر موارد صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

- از پیروزی مقابل شاهین بوشهر شروع کنید... همانطور که تصور می‌کردیم بازی سختی داشتیم. شاهین تیمی بسیار خوب بود. این تیم قطعا در شهر خود برای هر تیمی دردسرساز می‌شود چه بسا تا حالا این اتفاق افتاده است اما خدا را شکر نتیجه خوبی گرفتیم و به سه امتیازی که لازم داشتیم رسیدیم.

- به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار هستید؟ ما همیشه امیدواریم و تا آخرین لحظه می‌جنگیم. من قبلا هم گفتم که 11 بازی باقیمانده و در این 11 بازی امکان دارد هزار اتفاق بیفتد.

اما وضعیت تیم شما چیز دیگری می‌گوید؟! ببخشید؛ وضعیت ما چه چیزی را می‌گوید؟ ما اگر در تمام بازی‌هایمان با قدرت ظاهر شویم و خوب کار کنیم امتیازهایی که عقب هستیم جبران می‌کنیم و به جمع بالا نشینان می‌رویم. من تا دقیقه 90 امیدوار هستم و مطمئن باشید از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

- بالاخره تاریخ دربی 70 تغییر کرد. نظر شما در این باره چیست؟ به نظر من تاریخ 10 فروردین برای برگزاری دربی 70 بسیار ایده‌آل است. من همین موضوع را اول اعلام کردم اما برخی‌ها مخالفت کردند و گفتند چرا دایی به دنبال تغییر تاریخ دربی است. خدا را شکر می‌کنم که این تاریخ تغییر کرد.

- برای شما چه فرقی دارد تاریخ دربی عوض شود؟ با این شرایط بچه ها می‌توانند حداقل دو روز بیشتر در کنار خانواده خود باشند و عید خود را جشن بگیرند. امیدوار هستم که دو تیم بازی خوبی به نمایش بگذارند و ما نیز جواب محبت‌های هوادارانمان را بدهیم.  

- بازی روز جمعه با فولاد خوزستان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ خیلی بازی سختی در پیش داریم. من بازی‌های فولاد را در چند وقت اخیر دیده‌ام آنها تیم بسیار خوبی هستند و یکدست فوتبال بازی می‌کنند. باید در خانه مراقب این تیم باشیم. یکی از نقاط قوت فولاد حضور مجید جلالی است اما اینها دلیل نمی‌شود که ما دنبال سه امتیاز نباشیم. علیرغم احترامی که برای فولاد قائل هستم چون ما می خواهیم خودمان را به بالای جدول نزدیک کنیم قطعا به دنبال سه امتیاز هستیم.

- آقای دایی چرا در کنفرانس‌های مطبوعاتی شما همیشه جنجال می‌شود. واقعا با خبرنگاران مشکل دارید؟واقعا برخی‌ها سوال نمی‌کنند و دوست دارند نظرات خودشان را به سرمربی یک تیم القا کنند و برای خودشان صحبت کنند و نظر بدهند این کار درست است؟شما دیشب دیدید که آقایان چه سؤالی از من می‌پرسیدند. آن آقا نظر خودش را در قالب سوال اعلام کرد. ماشاءالله همه دیگر کارشناس شده‌اند. من هم به خاطر اینکه در بوشهر سوال و جواب این آقا مشخص نبود جواب ایشان را ندادم و دیدید که احترام لازم را هم گذاشتم.برخی از شما عزیزان و خبرنگارانی که واقعا زحمت می کشید تا یک سؤال را بعد از بازی از من بپرسید متاسفانه می‌خواهید نظرتان را به من القا کنید. من مشکلی با هیچ خبرنگاری ندارم و برای خبرنگاران احترام خاصی قائلم. سوال فنی در چارچوب از من شود با کمال میل جواب خواهم داد. مثل همین روزها می‌بینید که در تمرین پاسخگوی شما هستم.

- به تازگی اس‌ام‌اس‌هایی علیه شما زده می‌شود. نظرتان در این باره چیست؟ مطمئن باشید منبع و منشاء این کار را پیدا خواهم کرد. البته معلوم است که منشاء این کار کجاست و همه می‌دانند اما مطمئن باشید با این عزیزان قانونی برخورد خواهد شد. رفتار قانونی با این عزیزان خواهیم کرد تا خودشان به اشتباهشان پی ببرند. با این کارهای کثیف می‌خواهند ما را از هدفمان دور کنند.

- این افراد با شما مشکل دارند؟ بله موقعی که برخی آقایان نمی‌توانند کاری انجام دهند دست به این کارهای پست و کثیف می‌زنند و متاسفانه متوسل به کارهایی می‌شوند که بسیار زشت و گستاخانه است. متاسفم برای چنین اشخاصی که دنبال هدف‌های خاصی هستند و دست به این کارها می‌زنند اما آقایان بدانند من چون درست کار کرده‌ام هیچ ترسی از این اتفاقات و کارها ندارم. مطمئن باشید بساط این اس ام اس‌ها را از لحاظ قانونی جمع خواهم کرد و افرادی که این کارها را می‌کنند به مردم معرفی می‌کنیم تا حساب کار دستشان بیاید.

 - چند درصد از وقت خودتان را بابت این حواشی‌ می‌کنید؟ من با تمام توان در خدمت پرسپولیس هستم. هر کاری که می‌خواهند انجام دهند اما با غیرت و تعصب بیشتر و با کمک این بچه‌ها کارم را انجام می‌دهم. من یکبار گفتم و ده بار دیگر هم می گویم که برای من موفقیت پرسپولیس مهم است و هر مانعی جلوی راه ما باشد با کمک بچه‌ها و هواداران کنار می‌زنیم. هواداران همه چیز را می‌دانند.


نوشته شده در سه شنبه 89/12/3ساعت 6:2 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

هرچند برخی به انتقاد از عملکرد هاشمیان دردیدار مقابل شاهین پرداختند اما سرمربی پرسپولیس به حمایت از مهاجم خود پرداخت.

علی دایی سرمربی این تیم برخلاف نظر کارشناسان معتقد بود،هاشمیان توانسته تمام خواسته‌های وی را در زمین اجرا کند و در اکثر صحنه‌ها از بازیکنان حریف موفق‌تر عمل کند.از دیدگاه سرمربی پرسپولیس،این مهاجم در دقایق حضور در میدان به خوبی از تجربه خود بهره گرفته و با انجام یک بازی حساب شده در حفظ برتری در دقایق پایانی بهترین کمک را به تیم کرده است.وحید هاشمیان دقیقه 58 دیدار مقابل شاهین،جانشین امیرحسین فشنگچی شد و 32 دقیقه در زمین حاضر بود.

دلداری دایی به حقیقی
سرمربی پرسپولیس که متوجه شده بود گلر تیمش در شرایط خوبی قرار ندارد او را دلداری داد.
علیرضا حقیقی که در طول 90 دقیقه دیدار پرسپولیس مقابل شاهین بوشهر مورد فحاشی عده ای از هواداران حاضر در ورزشگاه شهید بهشتی قرار گرفته بود، در پایان بازی بر خلاف سایر بازیکنان با ناراحتی وارد رختکن شد. در این بین علی دایی به سراغ او رفت و او را دلداری دا
د.


نوشته شده در دوشنبه 89/12/2ساعت 8:59 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: گل اول پرسپولیس به شاهین بوشهر که برخی مشکوک به آفساید می دانند کاملاً صحیح است.

رضا غیاثی کارشناس داوری فوتبال گفت: قضاوت دیدار پرسپولیس و شاهین بوشهر به عهده هدایت ممبینی بود و ایشان توانستند همراه کمک داوران خود بهترین داوری را داشته باشند و در خصوص گل اول پرسپولیس باید بگویم که بهترین تصمیم را کمک داور مسابقه گرفت و گل صحیح پرسپولیس را اعلام کرد.
در برخی از صحنه ها که در محوطه جریمه تیم ها اتفاق افتاد را ممبینی به خوبی دید و در صحت و آرامش توانست میدان دشوار بوشهر را مدیریت کند.وی با اشاره به اینکه زود است که عملکرد عسگری را ارزیابی کنیم، تصریح کرد: تغییر و تحولاتی که صورت گرفت یعنی مسعود عنایت جای خود را به حسین عسگری داد بسیار مثبت و قابل توجه است چراکه احساس می کنم این حرکت ها به داوری کشور ما بیشتر کمک می کند و عملکرد این چند هفته هم گویای همین مطلب است اما هنوز بسیار زود است که بتوانیم حسین عسگری را مورد ارزیابی قرار دهیم.

غیاثی در پایان با بیان اینکه هنوز برای قضاوت دربی پایتخت اعتقاد به داور خارجی دارم، افزود: علیرغم تمام توانایی های داوران ایرانی ، داور خارجی بهتر می تواند این بازی را مدیریت کند و پس از بازی و هر مسئله ای که بوجود آید هیچ مشکلی متوجه او نمی شود چراکه این کشور را ترک می کند.
مسعود عنایت به داوران ایرانی اعتماد کرد و قضاوت این دیدار حساس را به آن ها سپرد ولی در عین حال با تمام حسن هایی که قضاوت ها و داوری های آن ها داشت و حسین عسگری هم به قضاوت داوران ایرانی در دربی پایتخت اعتقاد دارد.



نوشته شده در دوشنبه 89/12/2ساعت 8:57 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

شیث رضایی پس از صدور حکم کمیته انضباطی پرسپولیس تمرینهای خود را به طور اختصاصی دنبال می کند.

در حالی که پس از بازگشت تیم فوتبال پرسپولیس از اردوی امارات علی دایی سرمربی این تیم اعلام کرده بود، دیگر نمی‌تواند با شیث رضایی کار کند، امروز احکام کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس صادر شد که این کمیته در مورد شیث رضایی تنها مبلغ 15 درصد از قرارداد او را به عنوان جریمه کسر کرد.
این در شرایطی است که انتظار می‌رفت با تشکیل این کمیته شیث رضایی پس از کش و قوسهای فراوان و چندین بار اخراج شدن از تیم پرسپولیس، بالاخره با این تیم قطع همکاری کند، اما رای کمیته انضباطی باشگاه این موضوع را برای بار دیگر در هاله‌ای از ابهام قرار داد.
به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته است که شیث را اخراج نکند و در عوض استفاده‌های دیگری از او داشته باشد.
در این میان علی دایی به مولایی بدنساز پرسپولیس اعلام کرده که برای شیث رضایی تمرینهای اختصاصی در نظر بگیرد تا زمانی که نظر بعدی خود را در مورد شیث اعلام کند.
مولایی این مساله را تایید کرد و گفت: «من برنامه شیث را تنظیم کردم و در اختیار باشگاه قرار دادم.


نوشته شده در چهارشنبه 89/11/27ساعت 6:22 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

در برنامه شب گذشته 90 مصاحبه ای از علی دایی در خصوص ماجرای اختلافش با شیث رضایی پخش شد که در آن سرمربی پرسپولیس حرف های جالبی را به زبان آورد.

علی دایی در خصوص شکایت شیث رضایی به دادسرای عمومی تهران گفت: من هیچ وقت نیازی ندارم که به مردم و هواداران پرسپولیس دروغ بگویم و مطمئنا از شکایت شیث استقبال خواهم کرد چرا که حرف های بسیاری برای گفتن در دادگاه دارم.

وی افزود: نمی شود هر روز شعار داد که عاشق پرسپولیس هستم و طور دیگری رفتار کرد. ما با 15 بخیه به عشق پرسپولیس به زمین می رفتیم و بازی می کردیم اما این آقا در اوج بازیهای پرسپولیس با آسیب دیدگی بینی مواجه شد و بعد از آن بینی اش را جراحی زیبایی کرد که در نتیجه چند هفته دست ما را خالی گذاشت.

دایی ادامه داد: هر روز به من زنگ می زدند که مگر شما تمرین ندارید، پس چرا ما شیث را در جزیره کیش دیده ایم؟! این مسائل را هواداران نمی دانند اما مطمئنا یکبار برای همیشه ثابت خواهم کرد چه کسی واقعا عاشق پرسپولیس است و چه کسی شعار می دهد!

سرمربی پرسپولیس افزود: بعد از شکست مقابل تراکتورسازی در تبریز، همه بازیکنان و کادرفنی ناراحت بودند اما در همان لحظات شیث آمد و از من خواست به او اجازه بدهم برای مشکل زمینش به شمال کشور سفر کند، اما دوستانم با من تماس می گرفتند و می گفتند در کیش مشغول خوش گذارنی است!

دایی افزود: مطمئن باشید علی دایی برای همه ادعاهایش سند دارد و نشان خواهد داد چه کسانی شعار می دهند که عاشق پرسپولیس هستند.

وقتی کسی در میانه فصل جراحی زیبایی بینی می کندچه توقعی از او دارید؟/ اجازه می گرفت به شمال برود سر از کیش در می آورد!



نوشته شده در سه شنبه 89/11/19ساعت 6:43 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

شیث رضایی در خصوص شکایت از علی دایی به مراجع قضایی گفت: ایشان در برنامه پر بیننده 90 به من توهین کردند و افترا زدند و حق خود می دانم که در مقابل این اظهارات از خودم دفاع کنم.

وی افزود: بعد از بازی با استقلال از اردوی پرسپولیس اخراج شدم اما دلیل قانع کننده ای برای آن عنوان نشد. با این حال یک ماه و نیم مصاحبه نکردم و تنها گفتم حاضرم با پیراهن پرسپولیس فراموش شوم.

شیث رضایی ادامه داد: علی دایی گفته من جراحی زیبایی کرده بودم، هواداران پرسپولیس خودشان قضاوت کنند بینی من جراحی زیبایی شده یا خیر. علی دایی فراموش کرده با بینی شکسته گل قهرمانی پرسپولیس را در جام حذفی زدم.

مدافع اخراجی پرسپولیس افزود: هواداران پرسپولیس فراموش نکردند که این آقا در سال های آخر فوتبالش چگونه مقابل پرسپولیس بازی می کرد و وقتی به گل می رسید چگونه دست هایش را مشت می کرد!

شیث رضایی تاکید کرد: دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس حق دارد یک بازیکن را بخواهد یا نه اما باید برای اخراج من دلیل قانع کننده ای اعلام شود. هیچ هواداری باور نمی کند اشتباه شیث رضایی در دربی عمدی بوده باشد.

شیث ادامه داد: در اردوی امارات من یک پاس اشتباه دادم و از تیم اخراج شدم در حالی که در بازی بعدی یک بازیکن به اشتباه دروازه خودمان را باز کرد. اگر من مستحق اخراج بودم، ایشان را باید به خاطر گل به خودی اعدام می کردند!

مدافع پرسپولیس در پایان گفت: یک نفر در روبروی جایگاه در بازی اول به من بی احترامی کرد اما پاسخی ندادم. در بازی دوم وقتی داشتم وارد زمین می شدم باز هم آن شخص به من بی حرمتی کرد و وقتی بعد از چند دقیقه تعویض شدم باز هم شاهد بی احترامی هایش بودم. آقای دایی گفته خانواده ها از رفتار من ناراحت شدند اما من بجز این فرد کسی را در جایگاه ندیدم. به هر حال امیدوارم ایشان همانطور که وعده داده اند در پایان فصل حداقل یک جام برای هواداران بدست آوردند چون با این رفتارها هیچ عذر و بهانه ای قابل قبول نیست.


نوشته شده در سه شنبه 89/11/19ساعت 6:40 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

سعید حلافی مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس به احتمال فراوان به تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز منتقل خواهد شد.

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از جذب وحید هاشیمان قصد دارد یکی از مهاجمان خود را به فروش برساند.

سعید حلافی مهاجم جوان پرسپولیس به تازگی مورد توجه باشگاه گسترش فولاد تبریز قرار گرفته و احتمال اینکه در روزهای آتی به این تیم لیگ یکی بپیوندد وجود دارد.

مسئولان گسترش فولاد روز سه شنبه به طور رسمی خواهان حلافی شدند و باشگاه پرسپولیس قرار است برای رضایتنامه  مهاجم جوان خود قیمت بگذارد.

این در حالی است که گسترش فولاد دیروز دنی اولروم ، مهاجم تراکتورسازی را هم به خدمت گرفت.


نوشته شده در جمعه 89/11/15ساعت 9:38 صبح توسط آرش اکبری نظرات ( ) |

<      1   2   3   4   5   >>   >

Design By : Pichak